Jaaa dat is een streepje hoor, meerdere zelfs? Ik ken deze test niet dus weet niet zo goed hoe hij geïnterpreteerd moet worden. Misschien was het niet je eierstok maar iets anders dat zeer deed? Als de dokter zegt dat dat nu nog niet kan, dan zou ik proberen me daar aan vast te houden, hoe lastig ook.
Lieve meiden wat is het lastig wanneer je meeleest om de drang te weerstaan ook al te gaan testen! "Gelukkig" werk ik 9 uur per dag en kan ik dus niet in reguliere openingstijden naar de Kruidvat of Action om een bult testjes te halen en ook te gaan kijken. Vrijdagmorgen mag ik van mezelf gaan proberen, mits ik dan nog niet ongesteld ben geworden... spannend..
Ja er zit nog een schaduwlijntje van de 'bolling' op de test. Misschien is het zo duidelijker. Morgen gelijk de verloskundige bellen, moet na mijn bbz namelijk tussen de 5 en 6 weken al een echo om te kijken of het dit keer wel goed zit. Ik hoop het zo!!
Elke ronde voelde ik van alles (borsten, steekjes, misselijk), maar nu amper wat! Zelfs een neerslachtig gevoel. Het zal wel weer niet lukken. Laat maar. Blijf van me af en uit de buurt.. hormonen
gaaf @Paris91! Duidelijke streep! Ik heb vandaag ook direct de huisarts, moeders voor moeders en het ziekenhuis gebeld
Jaaaaa gefeliciteerd!! Die had ik gisteren ook! Ter bevestiging een Predictor early vanmorgen gedaan.. en ja hoor: (Zo ziet een streepje er dus uit als je 1-2 hebt bij CB) Vandaag huisarts en ziekenhuis gebeld. Huisarts adviseerde goedkope dipsticks te gebruiken en vanaf nu 1 week lang om de dag te dippen. Woensdag moet ik bloedprikken, vrijdag heb ik een afspraak met hem.
Wauw! nog eentje op roze! Ik duim voor je dat het geen bbz is! het zou ook best gewoon een hormonale pijn kunnen zijn denk ik, hormonen doen vanalles met je lichaam . Of dat het doorstraalt van je baarmoeder. Nu nog niet te druk maken in ieder geval! @Helena86 Precies hetzelfde gevoel hier hoor! Ik wilde eigenlijk tot zondag wachten met testen, toen werd dat al zaterdag en nu denk ik misschien donderdagochtend.. Maar dan moet ik inderdaad nog wel wat vroege testjes scoren, dus wellicht wordt het gewoon zaterdag (of vrijdag, lekker er tussenin)
Een eindje geleden dat ik nog gereageerd heb. 2 weken geleden opnieuw beginnen werken na mijn zwangerschapsverlof, dus het was wat zoeken in het begin om alles te combineren en zo geen tijd gehad om alles te lezen hier... Dit weekend was mijn eisprong, op cd20, net zoals voor mijn zwangerschap. Dus dat zit al goed! En nu maar hopen dat het opnieuw raak is het was de bedoeling dat ik er minder mee bezig zou zijn, ik zei nog aan ml, we zien wel wanneer het lukt, als het nu is of binnen enkele maanden, maakt niets uit. Maar toch voel ik die drang alweer zoals de vorige keer! Haha, nog maar enkele dagen na mijn ei en ik word al gek van dat wachten
Ik zou donderdag voor het eerst hulp krijgen met het verwerken van mijn bbz. Toen het gebeurde was het heel druk op mijn werk (vakantieperiode) en kon ik niet gemist worden. Ben 2 dagen vrij geweest toen ik naar het ziekenhuis moest, maar daarna weer voor 70% aan het werk gegaan tijdens die 'miskraam' met veel pijnstilling, want ja.. het is gewoon slecht geregeld bij ons op het werk. Nu heb ik sinds vrijdag echt huilbuien en nachtmerries en paniekaanvallen, dus ik dacht dat de klap nu pas echt aankwam.. Maar dit kan dus ook allemaal van die zwangerschapshormonen komen Ga sowieso wel het eerste gesprek aan, hopelijk helpt dat ook wat tegen mijn angst nu..
Ik gebruikte de ovulatietesten van sensi, daar zaten soms ook zwangerschapstesten bij. Ik heb nu clearblue digital gehad, heel fijn om niet te turen! Want op de Sensitest sloeg echt de twijfel toe. Vanmorgen was de Predictor gelukkig ook overduidelijk. De Sensitest heb ik net weer besteld, dus vanaf woensdag maar weer oppakken!
@meen88 geen kwaaltjes eigenlijk nog! Was vandaag wat opvliegerig/kribbig maar weet niet of dat door de zwangerschap komt. Ook al een paar dagen erg duizelig. Komt wel door de zwangerschap maar in combi met zeer lage bloeddruk. Ik had echt niet verwacht dat ik zwanger zou zijn!
Goeeeeeeie morgen iedereen, ik heb niet avtief mee gedaan maar ik sta ook op de lijst. Ik heb vanochtens getest 11 dpo en ik zie een lijntje! Of ben ik nou gek Ik doe testjes na pregnyl en ik denk dst hij nu aan het oplopen is Kijken jullie mee?
Spannend, zou mooi zijn nog een raak! Waar zijn al die testen precies? Begin bijna te denken dat de kansen voor mij aan het slinken zijn, kan toch niet, zoveel raak!