Gefeliciteerd wat een super oploop! Ziet er goed uit. Ik heb vanochtend weer getest met action test (kon het toch niet laten ondanks wat de dokter zei) en hij was weer spierwit.. dus ik stop met testen en wacht zeker zondag even af. Als ik dan niet ongesteld ben dan test ik maandag weer. En als het niet zo is dan gaan we er de volgende ronde weer met goede moed tegenaan! Het is tenslotte onze eerste ronde pas na het ontpillen. Hopelijk voel ik me niet elke ronde zo.
Ik heb vanochtend weer getest met early test van de action. Wederom spierwit. Kwam er wel achter dat nod pas de 13e zou moeten zijn. Voel me labiel en zere borsten af en aan. Vanochtend knallende koppijn en misselijk. Ben bang dat het een combinatie is van stress (we zijn een huis aan het aankopen maar schiet nog niet op, kat is ziek en op werk is het heel druk met afwezige collega's) en PMS. Ik denk dat ik maar even niet meer test en afwacht of er dit weekend een ongesteldheid aan komt. Succes voor alle testers! X
Ik zit vandaag op mijn NOD, dacht eigenlijk morgen maar als ik nu tel is dit m’n 29e cyclusdag (laatste 2 waren 27 en 28 dgn) en zit ik 12 DPO. Als er vandaag niks komt (duim duim duim) morgenochtend testen. Voel me eigenlijk normaal, alleen wat hoofdpijn (maar ook druk op werk) en rommelige buik maar niets echt opvallend. Vind vandaag vooral een spannend dagje!
Ik denk dat het toch mijn ms zijn die 5 dagen vroeger zijn begonnen. Het is elke dag maar maximum een half inlegkruisje maar wel heel veel stolsels vandaag dus ik ga naar de volgende ronde! Nu afwachten wanneer men eisprong dan zal zijn aangezien ik nog niet echt doorgebloed heb . Proficiat aan alle meiden met een mooie test!
Stress kan idd ook veel doen, zo zit ik nu ook. Kunt idd beter wachten tot naar het weekend. Is jou cyclus regelmatig? Het kan natuurlijk nog bij je als je morgen pas normaal ongesteld moet worden of zijn die klachten van je echt menstruatie klachten? Die je normaal ook hebt.
Succes die spanning is echt soms niet te houden... en je gedachten zijn steeds bij dat. En bij iedere toilet gang kijk je...
Ik denk dat de klachten heftiger zijn dan normaal omdat ik er zo mee bezig ben. Ik ging net naar toilet en geloof dat het begin van de ongesteldheid daar is. In combinatie met de negatieve testen is mijn hoop voor deze ronde weg. Pech hebben maar volgende ronde toch maar met ovulatietesten in de weer om dan mijn cyclus wat beter te leren kennen. Cyclus is niet regelmatig, maar wel iets meer dan voor de ma. Ik blijf nog wel meelezen met jullie, ben benieuwd hoeveel van jullie nog op roze gaan! Kan iemand mij op rood zetten? Dank!
Wouw wat een mooie roze lijst al!! Gefeliciteerd meiden lekker genieten van de zwangerschap!!! Ik lees stilletjes mee zit nu op dag 33 gister getest maar was negatief, geen symptomen ook veder naar had ik bij mijn zoon en dochter ook niet en teste ook bij hun allebei negatief op me nod en pas een week later positief dus kan nog alle kanten op hier al verwacht ik nog niks, kan ook wel weer een cyclus hebben ban 41 dagen.
Ja sommige mensen zeggen ook je moet er niet mee bezig zijn. Dat maakt me dan zo boos. Als vrouw voel je je lichaam aan dat kan je niet even uitschakelen. Elke maand voel je je menstruatie aankomen. Vindt wel jammer dat het deze ronde niet gelukt is bij jou! Hopelijk de volgende. Hoe meer rondes verstrijken hoe beter je daar ook weer mee kan omgaan is mijn ervaring. Leuk dat je mee blijft lezen. Maar toch sterkte x
Spannend zeg! Succes en sterkte met wachten. Hoe stel ik eigenlijk zo banner in onder jou handtekening zie ik dat... maar kan niet vinden hoe ik dat doen moet...
Dames! Wat een prachtige oplopen zie ik hier . Daar hoop ik op korte termijn natuurlijk ook op! En voor alle dames met negatieve testen/ongesteldheid, sterkte! Of het nu ronde 1 of ronde 10 is, het is altijd balen.. Maar vol goede moed weer verder! Hier nog geen bloed en inmiddels cd27, ~14dpo. Ik twijfel steeds meer om deze middag te testen, behalve dat mijn vriend er dan niet is en ik niet weet of ik het zonder hem wil doen. Misschien wachten tot hij er is of hem juist verrassen, wat zouden jullie doen?
Ik hoop op een positieve test Ikook! Ik heb het bewust samen met mijn vriend gedaan en hij was zo blij dat hij erbij was toen dat streepje langzaam op kwam zetten.
Ja ik zou t ook samen doen. Bijzonder moment kan het zijn!! En die mannen missen al alle spanning van wat wij in ons lichaam allemaal voelen.
Eerste bruinverlies gespot zojuist.. Ik ben bang dat het toch gewoon ongesteld worden is. Het kan natuurlijk nog wel, maar ik ga sowieso tot zaterdag wachten nu. Mocht het niet doorzetten, dan kan ik altijd nog testen. Zou wel fijn zijn voor mijn cyclus qua LF in ieder geval Eigenlijk nu al weer zin in de spanning voor volgende maand haha , maar dan moet het wel raak zijn hoor!