NOD 9 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Plusje, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ok, ik ga straks thuis gewoon die test doen die ik nog heb liggen! Die test is volgende maand toch over de datum volgens mij, dus dan moet ik toch nieuwe kopen. Toen ik zojuist naar de wc ging was er echt niets van bruin bloed te bekennen, onderbroek schoon, slijm schoon en ook helemaal geen teken. Ik vraag me nu echt af of ik dat bruine slijm niet verbeeld heb haha. Maar of het nu wel of niet zo is, ik wil zekerheid!

Bloemetje1993 vindt dit leuk.
  2. Ikook

Ikook Niet meer actief

Nou, nog 1 egopost dan: helaas niet meer roze hier! Het is negatief! Maar op zich wel weer prima, gewoon weer lekker op naar de volgende ronde en blij met mijn mooie cyclus deze maand!

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Jammer van de witte test, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Volgende maand hopelijk meer geluk! Toi toi toi!

4. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Knuffel @Ikook! Fijn dat je met goede moed de volgende ronde in kan gaan.

Bloemetje1993 en Ikook vinden dit leuk.
  5. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Jammer @Ikook ! Wel.fijn dat je cyclus weer op gang is!

6. Bloemetje1993

Bloemetje1993 Niet meer actief

Spannend! Helaas ben ik vandaag erg ongesteld geworden helaas is ronde 12 niet gelukt :( op naar volgende maand...

7. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ook jammer! Ik denk dat ik met je mee doe! Al hou ik nog een kleine slag om de arm.. want geen bloed is moed

8. Bloemetje1993

Hallo allemaal, helaas vandaag ongesteld geworden eerst kleine beetjes bij afvegen. Toen had ik nog goede moed tot ik vanavond op me werk veel bloedverlies kreeg. En ik voelde me nu zo anders dan de maanden ervoor. Op naar ronde 13.

Ook ik ben al bezig met MMM. Zelf al echo gehad alles was goed. Mijn vriend zijn sperma wordt donderdag onderzocht. Voor ons een spannend proces. Maar hopen op het beste.

Voor iedereen die op roze is van harte gefeliciteerd en geniet van het wondertje in jullie buik.

Ik blijf nog wel gezellig meelezen en antwoorden.

Kan iemand mij op rood zetten? X

9. Bloemetje1993

Klopt had tot vanavond ook nog goede moed mijn vriendin is zwanger bijna 7 weken en verliest ook kleine beetjes bloed. Hoop toch voor je dat het raak is. Ronde 1 bij jou?

10. Ikook

Ikook Niet meer actief

NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

9 oktober
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)
    Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde ..

10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1
    Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1
    Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2
    MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5

Izzy76, 40+, 1e kindje , ronde 3 (al wel andere kids uit eerdere relatie?
    Muzieknootje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 (MMM, icsi behandeling)
    Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12

11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20
    paris91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Noel1982, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Bubbelgum,28 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Melkos, 27jaar, 3de kindje, ronde 12
    Sproettie, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1

12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Helena86, 31 jaar , 1e kindje, ronde ?

13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Merel82, 35 jr, 1e kindje, ronde onbekend (jaartje van de pil af)

Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Chromie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2

14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    DLady, 36 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk

15 oktober
    Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Jackster - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde

Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

Totaal: 34

Wachtbankje (18), Zwanger (11) Ongesteld (4), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

11. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ronde 2, maar vorige ronde al cd24 ongesteld helaas :(. Dus toen heel vroeg, minder die spanning zoals vorige keer en ook minder het "geloof". Ook omdat ik toen super veel ontpillingskwaaltjes had. Dit keer veel minder. Maar wel fijn dat mijn cyclus weer langer nu is. En ja, hou toch nog hoop. Echt bloed is het nog niet geweest (alleen wat bruin slijm, vanmiddag 1x bij afvegen) en ik weet niet precies mijn eisprong, dus die kan best later zijn geweest. Maar ik wil mezelf ook niet te veel hoop geven ;).
    Ik kan me nog niet voorstellen hoe het is om zo lang bezig te zijn als jullie, ik hoop heel erg voor jou dat jullie toch snel zwanger worden!

12. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    #912 Desse, 12 okt 2017
    Laatst bewerkt: 12 okt 2017
    Hoi :)

Ja dat zou je zeggen, daarom vertrouw ik het ook niet... Aan de andere kant was bij mij de pijn overheersend de laatste dagen (en mijn reden van 'zorg'), wat eventueel op een (late) innesteling kan wijzen... Ik ben nog niet op m'n NOD ;) Vanmorgen dan ook wederom een omo-witte test...

Vandaag geen rugpijn meer en ook slechts kleine krampjes, geen echte menstruatiepijn meer. Twee collega's die los van elkaar zeiden dat ik er vermoeid uit zag, zo voel ik me ook maar dat kan vanalles zijn natuurlijk. Afwachten maar weer...

Jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, testen zien er inderdaad mooi uit zeg! Wat fijn!

@Jackster, bij jou hetzelfde dus las ook, ook omo wit... Sterkte met afwachten!

Gefeliciteerd ook @Maan2017 en anderen die positief getest hebben met jullie zwangerschap!!!

En aan de meiden die ongesteld zijn geworden: balen! :( Op naar een betere ronde...

@Bloemetje1993 Shit, en dan nu de MMM in... Hopelijk een goede uitslag nav donderdag! Sterkte!

13. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Woow @Desse ik herken zoveel in jouw verhaal. Vandaag bij mij ook geen last van mn borsten meer en de pijn in mn onderbuik etc is enorm afgenomen. Klein beetje misselijk maar dat is niets vergeleken bij de afgelopen dagen. Ik wacht echt zondag af! Wanneer ga jij weer testen?

14. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Misschien een hele rare vraag hoor. Maar ik merkte net op dat mijn buitenste schaamlippen echt opgezwollen/dikker zijn is dat normaal? Het doet geen pijn, zijn niet anders van kleur en jeuken niet maar het viel me ineens op. Heb ik nooit eerder gehad.

15. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hier even een update had gisteren ongesteld moeten worden test gedaan negatief maar tot nu toe nog niet ongesteld ook geen gevoel dat het eraan zit te komen vandaag ook test gedaan ook negatief. Nu wacht ik tot zaterdag om een test te doen. Nu heb ik het gevoel wel dat ik zwanger ben. Nooit eerder gehad dat ik later ongesteld was. Wel is eerder gehad 1 tot 2 dagen. Maar wachten duurt dan zo lang... heb geen geduld

16. Bloemetje1993

Oh dat is idd een korte cyclus, ik had vorig maand 23 ook kort. Maar was er nu van overtuigd dat het zo was. Kon uien geur niet verdragen. Jaaa is toch afwachten... kan je die eisprong ook niet aanvoelen? Ik kan er niks van voelen.

Kan je wel vertellen sneer je langer bezig bent wordt het een klein beetje gewoon dat je elke maand weer ongesteld wordt. Alleen deze maand valt het me zwaar! Niemand wil in een MMM belanden Tuurlijk is het mooi dat het er is en veel dingen mogelijk kan maken. Maar al die onderzoeken en steeds wachten. Op gegeven moment verlies je je hoop dan neemt je verstand het over. En denk je steeds aan van alles de ergste dingen bedenk je je. Dit gun je niemand. Kan gelukkig nog wel blij zijn voor anderen die zwanger zijn en raken. Maar het wordt wel steeds moeilijker om te horen naar een jaar. Vooral toen de dokter tegen me zei bij het eruit halen van me spiraal wie weet zit je hier over een maand. Dat heeft me zo op het verkeerde been gezet....
    Hoop voor je dat je snel zwanger mag raken...

17. Bloemetje1993

Las je berichtje pas later. Krijg niet altijd even goed de melding door. @Desse

Hoop voor je dat deze maand positief voor je is... hoeveelste ronde?

Ja we waren 2 oktober opnieuw bij de dokter samen een gesprek om het traject in te gaan. Ik ben kort geleden helemaal binnenste buiten gekeerd in verleden bekend geweest met een cyste op me baarmoeder maar alles was goed. Dat was een gerust stelling. Nu het onderzoek van me vriend aan de hand daarvan verder kijken. Ik probeer me er nog niet te druk om te maken. Op gegeven moment deze maand dacht ik het zal toch niet zet je het traject in en zou ik dan nu wel zwanger zijn voelde me zo anders. Tot gisteren... heb wel ff flink gejankt! Voelde echt als een zware dobber eigenlijk voor het eerst dat het me zo zwaar aankomt. Bedankt voor je lieve woorden doet goed x

18. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Hier nog steeds geen teken van ongi.
    Ik word er wel onzeker van! Ik heb nog geen idee waar ik aan toe ben..

19. Bloemetje1993

@Sproettie sterkte! Hoeveel dagen overtijd? En hoeveelste ronde?

20. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ok.. Misschien een beetje gek: maar was vanmorgen echt heel blij om meteen te zien dat mijn ongesteldheid flink op gang was gekomen!

Ik heb nog geen temp of ovutesten gedaan, maar het komt precies overeen met mijn verwachting van eisprong op dag 13 en geeft me ook weer een prachtige lange LF. Bovendien voelt mij lichaam vandaag eigenlijk voor het eerst weer zoals ik het goed ken! Nu heb ik eigenlijk nog veel meer vertrouwen dat het ergens de komende rondes raak zal zijn!

Ik ga wel temperaturen en misschien ovutesten, maar vooral omdat ik het leuk vind. Niet om er gestresst over te doen of iets te veranderen aan hoe ik en mijn vriend er mee omgaan. Ik vind het gewoon erg fijn om mijn lichaam te kennen!

Helena86 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina