Ik kon het niet laten en net toch weer getest, (hoezo testdrang!) met kruidvat (2v5) en een early van action.. maar op beiden niks. Omowit! Maar nog niet ongesteld, dus nu ga ik maar afwachten totdat ik ongesteld wordt en wellicht volgende ronde beter. (Ik zal me na tekenen ongesteldheid op rood laten zetten) Hoe is het met de andere dames die nog aan het wachten zijn?
Dat wordt nog even afwachten @Jackster .. ik duim toch nog even voor je door, wie weet!! Ik ben ook heel benieuwd hoe het met de anderen gaat? Nog testers vandaag?
Dit is zo vervelend ben 3 dagen over tijd maar nog steeds geen postieve test Nu weet ik niet of ik zwanger ben of doordat het komt door het ontpillen want afgelopen maanden altijd eerder of op de dag dat de app zei ongesteld geworden maar nu 3 dagen niks
Ik weet niet of je het nog ontpillen kunt noemen, maar je cyclus kan ook zonder invloed van de pil wel eens iets anders zijn. Als je echt over tijd bent, dan zou je nu echt wel een duidelijke positieve test in handen moeten hebben. Heb je zekerheid over wanneer je eisprong is geweest? Misschien is je eisprong wat later dan normaal geweest en duurt je cyclus daarom langer.. @MMW wat vervelend! Heb je nog een test gedaan om te kijken wat het verloop is? Genoeg vrouwen op dit forum hebben volgens mij met een zwangerschap bloedverlies gehad, maar ik zou er ook onzeker van worden! Is het bruin of rood?
Ik sta nog op wachtbankje maarrr ik ben wel degelijk (stevig) ongesteld geworden. Weet alleen niet hoe ik mezelf op rood moet zetten.. heb met vriendlief overlegd en die is ook een voorstander van ovulatietesten. Vertrouwen in de volgende ronde(s) zal dan ook groter zijn omdat we dan beter weten wanneer we er echt voor moeten gaan. Voor alle dames die met mij ongesteld zijn geworden of toch niet zwanger blijken, dikke knuffel. Wie weet zie ik jullie de volgende ronde. Voor de dames die op roze zijn gegaan, super gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat en wens jullie een fijne zwangerschap toe!
Ik heb 1.5 week geleden echt 10 minuten stekende pijn gehad. Ik dacht echt van een innesteling. Nu denk ik eerder een eisprong. Mijn man was toen door zijn rug gegaan dus niets geklust die dagen. Ik ben nog steeds niet ongesteld. En vandaag weer een witte test. Ik voel me wel saga en krijg krampjes. Ik vermoed morgen ongesteld te worden. Ik wacht het nog even af maar verwacht geen zwangerschap deze maand. We gaan weer met volle moed verder
NOD-lijst 9 t/m 15 oktober 9 oktober ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. 10 oktober Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6 Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk) Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1 Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1 Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Izzy76, 40+, 1e kindje , ronde 3 (al wel andere kids uit eerdere relatie? Muzieknootje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 (MMM, icsi behandeling) Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 11 oktober MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20 paris91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Noel1982, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Bubbelgum,28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Melkos, 27jaar, 3de kindje, ronde 12 Sproettie, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 12 oktober Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Helena86, 31 jaar , 1e kindje, ronde ? 13 oktober Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Merel82, 35 jr, 1e kindje, ronde onbekend (jaartje van de pil af) Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Chromie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2 Pienelien 26jaar, 3e kindje, ronde1 14 oktober Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl DLady, 36 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk 15 oktober Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde Jackster - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Datumloos Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 35 Wachtbankje (18), Zwanger (11) Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)
Het voelt allemaal nog heel onwerkelijk en merk dat ik een stuk onzekerder ben dan de vorige keer. Denk dat ik wat meer kan ademhalen als de 8wk echo is geweest. Dus nu op het volgende soort wachtbankje
Is niet gek. Ik denk als het bij mij ook weer raak is dat ik dan echt niet weet waar ik het zoeken moet in de eerste weken. Daarom zou het lekkerder zijn om er wat later achter te komen maar dat lijkt mij al met al nogal een onwaarschijnlijk iets aangezien ik het nu vrij nauwlettend in de gaten houd. Veel succes met wachten. Ik hoop dat alles helemaal goed blijkt en dat je snel zorgeloos kunt en mag gaan genieten!
ja me eisprong is volgens de app 27 september maar dat weet ik niet zeker. en ben nooit later geweest vandaar. ben ook bang dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden
Goedenavond ! Help ik snap het even niet meer ! Mijn nod zou vandaag zijn en ik heb altijd dag van te voren wat bruinverlies. Gisteren alleen een beetje roze afscheiding gehad heb ik verder nooit maar ging er van uit dat het zelfde zou zijn als bruin verlies en had mezelf al op rood gezet maar sinds vanmorgen is het gestopt. En nu niks meer.. ik ben altijd 7 dagen ongesteld dus een menstruatie kan het niet noemen zelfs geen inlegkruisje hoeven te gebruiken. ik heb 0 symtonen 2 oktober een positieve ovulatie test gehad. Wat zenuwslopend dit! Iemand dit een keer meegemaakt ?
Kan van alles betekenen. Ik heb wel vaker gehad dat mijn menstruatie begon met eerst een dagje roze verlies en het evt pas een paar dagen later pas dat het echt doorbrak. Maar ja, je zou ook zwanger kunnen zijn. Wat dacht je van een testje?