NOD 9 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Plusje, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Dankje.. heb goed kramp ook.. pff

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Dankje!!

3. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    @Jackster al nieuws?

Aan de meiden die ongesteld zijn: balen, knuffel :(

Ik heb iets geks. Ben maar 48 uur ongesteld geweest, voornamelijk bruin en donkerrood, ook wel wat helder maar niet zoveel... Ben normaal veel langer en heftiger ongesteld... ik was er al overheen en vriend wil er nu ook bewust voor gaan (jeeeeej), maar vind dit toch weer gek... Ik ga er morgen puur voor de zekerheid nog een testje tegenaan gooien maar verwacht er niks van...

4. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Nog helemaal niks hier :( ik snap niks van mn lichaam hoor.
    Wil geen testen meer doen. Heb er al teveel gedaan en allemaal omowit.

Wat raar bij jou zeg! Laat je me weten wat de test zegt?

5. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Hier is het helaas geeindigd in een miskraam.
    Tot in het volgende NOD forum!

6. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Oh wat enorm k*t. Knuffel voor jou!

MWW vindt dit leuk.
  7. Pienelientje

13 okt 2017
    96
    70
    18
    Vrouw
    O... is er ook een zwanger forum?
    Even snuffelen hoor.

8. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Je kan aansluiten bij de bevallingslijst 16-30juni als je wilt.

@MWW ook op deze plek een dikke knuffel. Echt ontzettend k#t..

MWW vindt dit leuk.
  9. DLady

DLady Lid

14 okt 2017
    31
    16
    8
    Vrouw
    Hi Sproettie, ik doe met je mee en ik ben erg opgelucht. Ook vanwege de duidelijkheid.

Tevens las ik nu ff een pauze in! Zwangere ladies: geniet ervan! En de rest succes!

Sproettie vindt dit leuk.
  10. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @MWW sterkte....

Hier nog steeds geen ongi maar ook geen positieve test hoop ook dat ik gauw ongesteld word want me hele buik is opgezet.
    Maar het kan nog steeds bij mijn andere 2 kinderen ook gehad dus echt afwachten maar ga er niet van uit voel me absoluut niet zwanger ofzo haha.
    Ik sta er ook wel heel nuchter in moet ik zeggen want ik heb natuurlijk al 2 kids en een 3de zou een mooi cadeautje zijn, maar als het niet lukt lukt het niet, zou er niet voor de mmm ingaan ofzo.
    Ik heb 3 jaar erover gedaan voor mijn eerste er was, dus was toen al lang blij dat ik toch een kind mocht krijgen dus de 2de was al een cadeautje voor ons.
    Een 3de zou helemaal mooi zijn maar zo niet is het ook goed, dus heb geen druk gevoel nou zeg maar.
    Ik gun het zelfs dames die nog geen kindje hebben meer als mij zelf. word helemaal blij van jullie positieve testen haha.
    GENIET!!

Paris91, Muzieknootje en Merel82 vinden dit leuk.
  11. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Hier nog steeds niks. Ik word er zo onzeker van.. 3 maanden van de pil af en geen regelmatige cyclus nu. Iemand die ervaring heeft of me kan geruststellen?

12. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @Jackster ik denk dat je nog aan het ontpillen bent dat kan wel een paar maanden duren, volgende maand met ovulatie testen proberen je ei te zoeken dan kan je ook een beetje zien wanneer je ongi moet worden.
    Ik ben eind juli gestopt met anticonceptie en heb nog maar 1 ongi gehad zit nu ook nog te wachten, maar bij mijn zoon en dochter was dat na 1 maand weer goed tenminste bij me dochter was ik na me eerste eigen ongi gelijk zwanger.
    Bij me de eerste zwangerschap was ik helemaal gelijk zwanger maar werd een mk daarna meestal altijd 32 dagen hooguit 34 een x ook na al me andere miskramen.
    Ik ben nu natuurlijk 5 jaar veder als bij mijn dochter dus er kan zoveel veranderd zijn ik wacht dus maar af.
    Hoe lang was je cyclus die andere 2 maanden?

13. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie @Tinkerbell1987
    De andere maanden zat ik tussen 31/33 dagen. Nu zit ik inmiddels op 38 dagen en nog geen ongi. Wanneer zou je dan beginnen met ovulatietesten? Een week na de ongesteldheid of later? Wil hem dan ook niet missen als ie vroeg blijkt te zijn.

14. ShaYo

ShaYo Actief lid

13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Ik zou van sensitest een hele lading kopen (goed en goedkoop). Gewoon 1 ronde lang elke dag testen na je menstruatie.

Tinkerbell1987 vindt dit leuk.
  15. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @Jackster net wat hier boven genoemd wordt gewoon elke dag gaan testen.
    Ga ik de volgende ronde ook doen,
    Ben ook nog steeds niet ongesteld geworden maar heb vanmorgen zo'n vroege test gedaan en die was negatief dus ga er van uit dat ik niet zwanger ben want zit nu op dag 41

16. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Ik heb onlangs de ovu strips gekocht van zwanger en kids dus die ga ik maar gebruiken. Ben best een leek. Iemand aanwijzigingen of tips? Ik moet dan mn piek vinden. Sorry hoor maar weet echt niet hoe dat precies werkt.

17. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Ik heb alleen steeds mee gelezen. Gisterenmiddag een test gedaan...een knal test en dat zonder ochtendurine....

Bijgevoegde bestanden:

Bloomm, ShaYo en Tinkerbell1987 vinden dit leuk.
  18. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    @Jackster, in het forumonderdeel 'ovulatie en zwangerschapstesten' staan handige posts, maar ook veel ervaringsdeskundigen die je vast op weg kunnen helpen. Veel geluk!

@Pietel, das een mooie, van harte!

19. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Inmiddels 3 dagen later en nog steeds geen menstruatie. Indien ik woensdag nog niet ongi ben neem ik contact op met de dokter. Een test durf ik niet meer te doen. Steeds omowit is niks..

20. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @Jackster ook hier nog steeds niks zo irritant dit.... ga morgen maar nog een x testen als dat niks is wacht ik tot donderdag dan test ik nog 1x is dat niks bel ik de dokter, heb dit namelijk ook nog nooit gehad en ben toch 3x eerder al gestopt met anticonceptie.

Deel Deze Pagina