Hier precies hetzelfde. Heb zondagochtend (gisteren getest) weer blanco. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben bel ik de dokter. Dit is bij mij ook nooit eerder geweest. En aangezien ik as woensdag 2 weken ervoor ook bij de dokter ben geweest ivm al die pijn aan mn borsten etc wil ik gewoon dat ze ernaar kijken. De dokter had het toen over een mammografie . Wellicht kan dat duidelijkheid geven.
De mammografie voor mn borsten dan he. Want ik heb deze week weer zo’n pijn aan mn borsten. En anders ben ik benieuwd waar dat weer vandaan komt. Denk wel dat een mammografie los van mn menstruatie staat. Maar we zullen het zien, misschien legt de dokter nu 2 weken later wel een link met elkaar en krijg ik een ander onderzoek. Ik duim ook voor jou mee dat we niks geks hebben!
Ik had voor morgen een afspraak met de dokter maar die mag ik sinds vanochtend afbellen. want eindelijk is mn menstruatie doorgebroken. Een cyclus van 43!! dagen dus! Maar eindelijk duidelijkheid
Hier nog steeds niks dag 47 ondertussen... Gelukkig dat jij een ronde veder kan beter als wachten terwijl je testen negatief blijven. Ik hoop dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is daar ben ik een beetje bang voor eigenlijk omdat ik pijnlijke steekjes aan de linkerkant krijg steed vooral als ik op bed lig, Heb nog is een ovulatie test gedaan voor de zekerheid maar het is niet mijn eisprong.
Helaas was mijn menstruatie van zeer korte duur (1 ochtend bloed verlies gehad). Daarom toch contact opgenomen met de huisarts en deze dacht door alle symptomen dat ik misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Dat was wel even schrikken. Ik heb gistermiddag dan ook direct een vaginale echografie gehad en wat bleek. Geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar een Folliculaire cyste. Dit brengt ook gemengde gevoelens met zich mee. Maar de dokter vertelde me dat ik hierdoor pijn kon ervaren. Iemand ervaring met een Folliculaire cyste?
@Jackster Ik heb geen ervaring hiermee, maar wil je wel sterkte wensen! Gaan ze het nu in de gaten houden? Knuffel!
Morgen ga ik het bespreken met de dokter. Het is zo’n tegenvaller. Ik heb er een nieuw topic voor aangemaakt, hopelijk zijn er meer mensen die het hebben (meegemaakt). Thanks