ik ben aan het aftellen hoor. nu nog 17 pilletjes en na vanavond nog 16 hihi. het kan nu het hoge woord er uit is voor mij niet snel genoeg gaan. ik moet nog foliumzuur halen dus dat is mijn excuuc om niet gelijk nu te stoppen het lijkt me ook niet slim om als je een pil bezig bent midden in te stoppen of maakt dat niks uit?
ik ben ook middenin gestopt......(heb wel de laatste maan ddoorgeslikt dus geen pauze week erin gehad)
hoe lang was je al met de strip bezig en hoe lang duurde het voor je toen ongie werd en hoe zag je dit dan als ronde een of als pil bloeding?
ik ben zelf 5 jaar aan de pil geweest en heb de laatste x dus 5 weken geslikt kreg na 2 weken een normale bloeding met pijn enz....alleen nog niet zo erg als at ik het nu heb.....dus denk nu dta het nog met de pil te maken heeft gehad....heb het gezien als 1e bloeding en vanaf toen ronde 1(maar deze viel voor mij nog in augustus)
nou ik maak gewoon de strip af en dan zien we het wel. het is toch bij iedereen heel anders. plus ik gebruik een pil met als bijwerking niet ongi worden dus ja wanneer het nu weer wel komt ik weet het ook niet. blijft spannend heb wel gemerkt dat ik er uren over kan praten.
Ik kom me ook melden hier....eindelijk na 56 dagen ongesteld geworden! Kunnen we eindelijk aan de tweede ronde beginnen. Mijn nod is 5 april. Voor de meiden die deze maand gaan beginnen: veel plezier en succes! En natuurlijk ook voor alle andere meiden
@Marloesje! Wat lees ik nou toch? Meid, hoe gek het ook klinkt, maar toch vind ik het fijn voor je, hoop dat je snel je ei opspoort meid, ik duim voor je hoor! Liefs van mij
Alle nieuwe mensen: WELKOM! Titus: Je krijgt eerst een bloeding van je stopweek, ook wel onttrekkingsbloeding genoemd, daarna een gewone ongi. De tijd tussen de ene en de andere bloeding verschilt (= ook je eerste cyclus). Sommige mensen hebben veel last van ontpillen, anderen weer niet. Nog even geduld en jij weet ook wat het voor jou betekend! Succes meis, nu eerst lekker aftellen! Hé Fem wat zie ik nu, ik heb geloof ik wat gemist! Whaaaaaa......zwanger! Gefeliciteerd zeg!
Ik ben er ook super blij mee We kunnen eindelijk weer verder! Nu maar hopen op een normale cyclus van rond de 28 dagen, of liever nog: zwanger deze maand!
als ik deze cyclus weer rond 28 dagen zit dan is mijn nod rond 4 april... allemaal veel succes deze ronde! op naar de +++++++++
Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa 2 april: Silla & Pebbles& essiee& loesjuh 3 april: Vlinder78,johana79 4 april: Illy & hartje 1 &lot23 5 april: pamela & marloesje 7 april: Gerda1975& dani86? 8 april: yvetje1982 9 april: busybusy 10 april: Salapio 12 april: dani86? 17 april: jelske1978 28 april: Titus. ongie...negatieve test...zwanger...twijfel test kreeftje 72 wanneer is jou nod?
@hartje1 dankje wel ik ben ook zeer benieuwd aangezien ik nooit een bloeding krijg van de pil. ik zal dan ook wel de eerste cyclus niet goe snappen maar ja we zien het wel.
Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa 2 april: Silla & Pebbles & essiee & loesjuh 3 april: Vlinder78 & johana79 & guusje44 4 april: Illy & hartje 1 &lot23 5 april: pamela & marloesje 7 april: Gerda1975 & dani86? 8 april: yvetje1982 9 april: busybusy 10 april: Salapio 12 april: dani86? 17 april: jelske1978 28 april: Titus. ongie.....negatieve test...zwanger...twijfel test
zo ff mijn banner checken, heb maar 28 dagen aan gehouden en dan zien we wel hoe of wat mag ik mijn ei opsporen kan ik het altijd nog veranderen.... succes allemaal!
Hallo, ik kom me hier melden! Ik ga nu naar de derde ronde en mijn NOD is op 8 april. Vanochtend helaas ongesteld geworden, want ik had er een goed gevoel over. Maar ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Succes voor iedereen hier! X Lima.