jah dat heb ik ook vaker gehoord... maar moet zeggen dat ik het een paar dagen achter elkaar heb gedaan en toen de dag van mn eisprong eigenlijk weer niet.... ach... we zien wel! Aan wat ik nu al allemaal voel heb ik goede hoop... al pin ik me er niet teveel aanvast! Aangezien mn eisprong naar mijn idee dinsdag al was, verschuift mn NOD ook naar een paar dagen eerder... toch?
kan hoef niet Het lichaam zit soms zo raar in elkaar ik zou gewoon wachten tot dag 28 en dan als je het niet bent testen dan weet je vaak wel zeker hoe en wat
nu benje al te laat maar begin morgen dan want het beste is als je wakker wordt om in bed te tempen hoop dat je dara iets wijzer uit wordt ik namelijk niet
Dank je wel voor jullie steun. Ik laat jullie morgen weten of dat er een tweede streepje bijgekomen is.
uhm vanaf morgen haha heb het nog nooit gedaan maar wil eens kijken hoe mijn temperatuur gaat in een maand en dan ong 3 a 4 maanden bijhouden!
@Dimmel: hahaha bedoelde Danjo pffffff ben eg niet wakker hoor.... gedachten er niet helemaal bij *schaam*schaam* hihihi Maar het tempen is wel handig om je eisprong achteraf op te sporen, verder is het af en toe best verwarrend vind ik.....
@daantje86 en hoe lukt dat? @daantje82 oh maakt niets uit haha dus ik zou nu niet even kunnen tempen en dan vanaf morgen voor dat ik uit bed kom?
Jah men eisprong vinden gaat super, raak alleen soms een beetje in de war van de temp na de eisprong hahahaha
goed hoor eerst. eerst had ik me eisprong op dag 14 en daar voelde ik hem ook maar nu is me eisprong kruis verzet naar dag 19 . maar ik moet zeggen dat de laatste2/3 dagen me temp pas echt heel erg hoog ik maar dat zal wel komen omdta ik ook verkouden ben. en ik hem me eisprong gevoeld op dga 14 dus ik weet zeker dat die toen was en niet dga 19.