Ik zie net een foto in je album staan.....maar ik vind het toch behoorlijk duidelijk hoor! Alvast een voorzichtige proficiat!
goedemorgen dames ik heb eindelijk heerlijk geslapen........hadden gister een nieuw kussen gekocht bij de ikeaMelig ook hebben we een keuze kunnen maken qua woning nu alleen nog intensieverklaring en dan is alles rond Melig JOOOOOOOEEEEEEEHHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEE! mijn vriend krijgt wel zijn zin maar ik mag een nieuwe keuekn uitzoeken Melig ik ben vanmorgen ook gebeld geworden door het ziekenhuis ik word komende woensdag om half 10 smorgens geopereerd aan mijn pols dus zal die dag niet veel online zijn vanwege de pijn. en typen met 1 hand gaat zo langzaam! hoop dat ik niet ongi raak dan of dat het net weg is vind het een onsmakelijk idee namelijk........(sorry) vanmiddag ga ik weer op de kleine van mijn nicht passen is nu 9 maanden (bijna) ga lekker wandleen naar de markt enz......heerlijk ik heb de van november tot jnuari getempt maar nu niet meer.....geen zin meer in ben ik er teveel mee bezig!
omdat ik er niet echt op vertrouw en het verplichte elke dag en als je dit doet ben je eer ook wel super mee bezig ik wou mn lichaam ontdekken maar na mn tempen ben ik er niet super veel wijzer uit geworden ondanks dat ik het dan kort doe
wie heeft daar geen last van de eerste 2 weken niets aan de hand en dan begint het alweer en de laaste week pff wat een zenuwen zeg
zeker zenuwen beginnen te komen. was ik maar weer zwar verkouden toen had ik er niet zo veel last van maar nu begint het wel weer te komen
jullie zijn er al bijna ik moet nog meer dan 2 weken zucht nou hopelijk goed nieuws kan mijn verjaardag niet meer stuk
succes hoor meiden, ik denk nog steeds aan jullie en kom echt nog wel lezen, alleen mijn reacties zijn er niet zoveel...ik moet nog een paar dagen en volgens mij weet ik nu net zoveel als gisteren...niets dus, totaal geen idee....ach we szien wel!
Zou een mooi verjaardags cadeau zijn he Marjolein. Jij de 28e en ik de 23e jarig. Ook hier word om de dag geklust nu,maar ik ga gewoon de hele maand door Kan ik dat ei echt niet missen. Van Jamie(middelste)zat ik 10 jaar geleden in de zelfde maand,was toen ook 3 januari uitgerekend,is het nu raak ook weer op 3 januari uitgerekend.
@ daantje , spannend! @hairdresser, gefeliciteerd meid! @ Marloesje, even afwachten meid over een paar dagen nog en testje?
oedemorgen dames ik heb eindelijk heerlijk geslapen........hadden gister een nieuw kussen gekocht bij de ikeaMelig ook hebben we een keuze kunnen maken qua woning nu alleen nog intensieverklaring en dan is alles rond Melig JOOOOOOOEEEEEEEHHHHHHOOOOOOOOOOEEEEEEEEE! mijn vriend krijgt wel zijn zin maar ik mag een nieuwe keuekn uitzoeken Melig ik ben vanmorgen ook gebeld geworden door het ziekenhuis ik word komende woensdag om half 10 smorgens geopereerd aan mijn pols dus zal die dag niet veel online zijn vanwege de pijn. en typen met 1 hand gaat zo langzaam! hoop dat ik niet ongi raak dan of dat het net weg is vind het een onsmakelijk idee namelijk........(sorry) vanmiddag ga ik weer op de kleine van mijn nicht passen is nu 9 maanden (bijna) ga lekker wandleen naar de markt enz......heerlijk @de dames die ongi zijn geworden een hele dikke knuffel en nieuwe ronde nieuwe kansen! @de zwangere een hele dikke proficiat XXX