Holadieeee holadiooooo....Haha! Was was de lichtbruine/roze afsch. toch van de eisprong. Had gister rekbaar slijm....Gelukkig maar dacht dat ik geen rekbaar slijm had maar overduidelijk!
zoo een hele tijd niet geweest hier, erg druk gehad met vanalles en nog wat. Ik zie dat de lijst al goed begint met aardig wat roze namen! Ga zo door meiden.
Sow sow..daar zijn we weer..lekker een paar daagjes weg geweest..was heerlijk..! Begin nu toch echt de symptomen te merken..! Heeeeeeel vaak plassen...ga normaal 3 keer op een dag ong. en zit nu al op 7 keer..:-o Maar goed..hoort er bij he..! Zie dat er alweer 5 zwangeren zijn...gefeliciteerd...enne er moeten er nog wel meer bij komen hoor..!
Hallo allemaal! Hier nog weing vernaderingen.... nou ja de misselijkheid is in ieder geval beduidend minder! Zo af en toe steekjes in mn tepels... maar verder niets.... pfffff afwachten maar weer! En Deb: Gefeliciteerd!
zwangeren gefeliciteerd! Heb net getest maar helaas het was negatief stomme vraag mischien maar weet iemand of veel plassen invloed heeft op de test? (dus als je de hele dag door veel plast de test minder betrouwbaar is?) niet dat ik zelf nog veel hoop heb maar vroeg het me af....
aangezien er gezegd word dat er 's ochtends het meeste HCG meetbaar is in je urine, denk ik dat het wel een beetje meespeelt als je later op de dag test
nou ja we wachten af..mijn eitje was volgens mij iets later wat zou betekenen dat ik afgelopen woensdag mijn NOD had....hmm kijk ik ben mezelf moed aan het inpraten dat moet ik niet doen. Dan maar hopen dat ik Ongie wordt dat kan ik in ieder geval verder....
@johana: veel plassen maakt zeker uit. Ik geloof dat je zelfs eigenlijk 4 uur vantevoren niets meer gedronken mag hebben. Ik zou 's morgens de test doen, dan heb je meer van dat hormoon in je lichaam. Ik duim voor je!
Heej heej.. we hebben al een positieve test in handen..maar toch net weer even getest..negatief....waarschijnlijk omdat je voor deze emer hcg nodig hebt en ik heb net getest veel gedronken omdat ik een soort metaal smaak in me mond heb..en dit dus niet echt lekker is...moet ook echt heeeeel vaak plassen misschien dat dat ook een rol speelt..! Maar goed..ik test nu pas weer als ik overtijd ben..enne ik pas toch weer even me banner aan..voor je wet maar nooit..ik weet wel zeker dat het wel goed zit hoor..maar toch...
Hey MissN, ik hoop dat alles goed gaat en je alsnog zwanger bent Nog ff geduld inderdaad en dan weet je alles 100% zeker
Ja we wachten nu echt gewoon lekker af..maar ik dek dat het wel goed zit hoor...maar we willen nu nog een duidelijkere positieve test en dan kunnen we pas echt gaan genieten..!
@MissN: er kan heel veel verschil in zitten 's morgens of 's middags... Dus ik zou 's morgens een keer testen en dan met de digitale van CB, daar komt gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger op te staan. Succes!
Ik wacht iig tot mijn NOD...en dan maar eens een digi inderdaad...ik kom denk ik een paar daagjes niet..enne wanneer ik weer kom wil ik wel weer zwangere zien..!
Ze is nu 10 weken zwanger.. Vond het ook zo mooi toen ze het mij vertelde.. Is dus echt een wondertje! En wondertjes bestaan! Ookal laten ze even op zich wachten