He meiden! zo gaat het goed met het gemiddelde van april zeg! Hairdresser en Deb26 gefeliciteerd! Geniet ervan! Hier nog rustig... maar een paar dagen nog afwachten tot ik weer meer weet! Groetjes Jelske
ongelovelijk.... 3 uurtjes geleden zaten we nog bij de mac, die geuren lieten mijn maag omdraaien maar toch werkte ik een menu naar binnen, met als gevolg, giga misselijk erna...en wat zit ik nu te eten? chips..... nou ja zeg! hahaha Met vlagen misselijk, steken in m'n tepels en toch ook wel jeuk eraan.... Gaat er iemand nog wat leuks doen vanavond?
Helaas Yuntje, ik ben nu aan het werk.. Ben ik klaar met werken, moet mannetje naar werk (nachtdienst). Dat wordt dus vroeg naar bed voor mij, in mijn uppie Jij?
ik zit hier heerlijk achter de pc en vriendlief is naar vrienden toen en gaat daarna de stad in hier.... lekker rustig! hahaha
Nee, niets bijzonders hier vanavond... Mijn hubbie heeft net de kleine gebaddert en ze krijgt zo een fles en hop naar bed. Dan pizza bestellen en lekker bankhangen. Misschien dat er nog iets leuks op tv komt vanavond maar dat zal wel niet....Dan maar een dvd-tje huren of zo. Ben nog lekker ongi nu dus geen spannende dingen vanavond,hihi!
Sjonge wat is er weer veel geschreven...kan het niet bijhouden hoor allemaal... Voor de zwangeren: GEELICITEERD en geniet ervan.. voor de dames met : BALEN! Hier nog niets te melden...buiten de griep en keelpijn geen andere klachtjes meer... nog een paar dagen, maar ben er gelukkig niet zo mee bezig deze maand... greetz moi
Joehoe, weer twee zwangeren! Deb26 en Hairdresser gefeliciteerd! En Marloesje spannennnnnd! Hoop dat je toch echt een streep hebt gezien, een streep is toch echt zwanger... Er kan nog meer roze bij! HEEE, ik zag in de NOD-lijst dat Kreeftje76 ook zwanger is!!!!!! 'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & Jale 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 119 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 17 ongi.... 9 zwanger....3 negatieve test... 1 twijfel
hmm ladies, das nog eens heerlijk, er niet zoveel mee bezig zijn.. Bij mij gaan de laatste anderhalve week beginnen, de klustijd zit er bijna op. Hoop dat ik niet al te nerveus wordt, maar als ik de vorige maand als leidraad moet nemen, gaat dat niet lukken. Ik ga mezelf echt voornemen niet zenuwachtig te worden. Heb mn hubbiue al wel voorbereid dat hij gemekker kan gaan krijgen van me Vanavond nog even het bed opmaken, lekker weer in een schoon bedje. Dan ga ik denk ik even mn zomerkleren uitzoeken, kijken wat ik allemaal nog heb! En ben vanmiddag al stiekem naar de Prenatal geweest, wát een leuke mode zeg! Heb daar al helemaal zin in 8)
Haj meiden ik heb weer is last van steken,, nog geen positieve ovu gehad,, dus misschien me eitje opkomst,, ik ga vanavond niet zo veel doen beetje achter de pc hangen denk ik en vroeg naar bed,, ben bek af,, kussss lin
deb gefeliciteerd geniet er lekker van. de meiden die op bezoek hebben balen zeg. hier nog altijd klachtjes van met vlagen misselijk rode schrale huid vooral in gezicht, steken in liezen en onder buik. en hele rode tepels die iets gevoelig beginnen te worden.
Ik zit in twifel... en dan bedoel ik meer van heeft mijn gevoel toch gelijk gehad bij de laatste ongi en had ik toen moeten testen.... Maar aan de andere kant ben ik er zeker van dat ik dinsdag mn ei heb gehad.... en mn gevoel zegt wel dat het raak is nu, mja of ik dan nu al die klachten kan hebben? tis dan nog niet eens ingenesteld...
Ik voel me nog heel onwennig.. Ik kan het nog steeds maar moeilijk geloven. Mijn vriend en ik kunnen het al de hele avond nergens anders meer over hebben, en nog ben ik bang dat t niet waar is.. Morgen ga ik nog een test doen.. Kijken of de streepjes dikker worden en ik dan helemaal overtuigd zal zijn... Groetjes Debby
Nou dat kwam onverwachts 4 dagen te vroeg, maar hier zijn de duivels gearriveerd... Ik ga door naar MEI... de 4e ronde in.... stomme ... heb ze niet eens voelen aankomen...maar goed...ben te overompeld om me er rot onder te voelen...dus ga vol goede moed de mei maand in.... greetz moi