ja idd balen, maar vooral vreemd, maar ja.. had al een gevoel dat het niks zou worden deze maand... heb in iedergeval geen spanningsdagen deze keer...geenonzekerheid en dat is ook wel lekker....
thans meiden ik was gisteren en vanochtend een beetje misselijk.. zo van moet ik overgeven of niet. en ik had de weerk daarvoor wat steekjes... meer niet. en maar een keer geklust voor me ei.... a lucky shot zal ik maar zeggen
HEEE, ik zag in de NOD-lijst dat Kreeftje76 ook zwanger is!!!!!! 'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & Jale 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 119 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 18 ongi.... 9 zwanger....3 negatieve test... 1 twijfel [/quote]
tsonge ik vind mn ei niet met die ovutesten hoor, ten eerste is het moeilijk om mn plas 4 uur op te houden en ten 2e heb ik het idee dat je het 2x per dag moet doen om het op te sporen. Hoor van meiden hier dat ze s'ochtends licht positief testen en s'avonds vet positief. Weet iemand als het ei geweest is dat je ook weer gelijk negatief test?
Ik vond mijn ei pas op dag 28 van mijn cyclus, de dag erna was de test meteen weer negatief.. Ik hield mijn plas ook niet perse 4 uur op.. Deed de test rond 7 uur 's avonds als ik thuis was uit werk.. Succes! Debby
@Deb26 hoe lang was jouw cyclus? Heb jij echt elke dag getest? Heb nu 1 dag niet getest....zul je zien dat het precies die dag was! Nou goed doe het volgende maand niet meer hoor, vind het een gedoe. Heb nu ook al 3 dag en roze afscheiding wat nergens op slaat haha. Ben je zwanger geworden doordat je je ei gevonden had?
He dames! @ annabuik, bij mij is de test na een positieve test meteen weer negatief of tenminste weer een zeer licht twijfelachtig streepje die ik er altijd wel heb staan. Hier vanavond wat roze bij mn afscheiding (sorry)... maar vind t zo spannend! Zou 't dan eindelijk? Ik vind mn NOD nu nog spannender worden! Nog een weekje. 10 dagen na mn eisprong kan het nog een innesteling zijn toch? Groetjes Jelske
't begint nu zo te kriebelen! Hoop dat ik het me niet heb verbeeld.... ga nog een weekje duimen! Tot morgen allemaal!