Ja mijn moeder zei het ook al: Daan komt wel goed ik heb er ook 7 maanden over gedaan bij je zusie. Ze heeft ook wel gelijk hoor, maar pffffff hihihi
Ik vind dat wij nu ook wel genoeg op de proef zijn gesteld... 10 ronde alweer pfff... Succes allemaal meiden en kop op! We houden de goede moed erin!
Hoi hoi, Valt nu gewoon niet bij te lezen, zo snel gaat het hier. Dus bij deze wil ik iedereen feliciteren die zwanger zijn. Iedereen die ongesteld zijn geworden, daar duim ik voor dat het volgende ronde wel raak is. En natuurlijk duim ik ook voor diegenen die nog in afwachting zijn. Ik ben nog steeds niet ongesteld, weet ook niet zo goed hoelang mijn cyslus is, maar wacht gewoon nog even af. Eerste ronde, maar al wel super spannend. Groetjes Taby.
Niet veel we zijn druk in huis.laatst overstroming gehad snachts van het riool hale huis stond blank.keuken gang slaapkamer van de kleine woonkamer, dus we zijn nu druk met vloeren uitbreken,zodat het kan luchten,we krijgen gelukkig wel alles vergoed.maar we hebben net in dec de woonkamer laminaat gelegt hihih maar ja helaas niks aan te doen ga jij nog wat doen?
Het is inderdaad lastig als iedereen om je heen zwanger is en jij niet. Een vriendin van mij was een week na mij zwanger, ik kreeg een miskraam en zij is inmiddels bevallen, dat doet wel zeer en ook een andere vriendin is inmiddels bevallen. m'n zus kondigde 6 maanden geleden aan dat ze ook ging stoppen met de pil en zij gaat nu de 12de week van haar zwangerschap in... Ik wil ook zo graag, waarom lukt het dan niet. Ben al ruim een jaar bezig en heb 1 MK gehad in aug en sindsdien lukt het niet meer... ik ben al 35 dus de tijd gaat ook dringen, erg vervelend en soms wordt je daar idd emo van.
@Derona ik ga niet veel doen vandaag. lekker thuis blijven. morgen gaan we een dagje naar me moeder toe. in de middag.
boh wat heb ik het erg maar goed normaal nooit in het weekend ongi en nu wel maar ja kun je nu niet regelen he komt nu als het komt maar ja... meiden fijne pasen allemaal ik zal maandag misschien pas weer online komen heb het druk vandaag en morgen Liefs Dimmel