@ Daantje82: O balen meid. Had goede hoop voor je, misschien te vroeg getest. Ik blijf nog even voor je door duimen... Hier eisprong gehad. Temp is gestegen. Morgen nog 1 keer hoge temp dan weet ik het zeker. Ik mag weer lekker gaan wachten op de rose wachtbank. Prettig paasweekend alvast allemaal. En hopelijk vinden jullie veel rose eitjes
thanks.....maar vind het wel niet zo erg deze ronde gaan gewoon door voor de volgende ronde. zal wel een afstand gaan nemen van het forum. zal erg weinig aanwezig zijn. zodat ik me op andere dingen kan concentreren misschien lukt het dan wel! mijn nieuwe nod is 7mei! xxx
@la femme: Ik had stiekem ook een beetje goede hoop, maja..... Misschien inderdaad te vroeg getest, maar ga ervan uit dat die duivels toch wel komen..... Maja beter nu alvast die pest-dag, dan valt alles morgen weer mee
Hoi Dames, Ik las dat er weer een aantal zwangeren bij zijn gekomen! Geweldig, dat is goed nieuws. Ik moet nog 1 of 2 daagjes wachten.... maar ik denk dat het niks is, maar goed, AFWACHTEN maar weer he? Groetjes Jessica
@ Dani86.... balen meid! Je had zoveel goede klachten... dacht echt dat het deze rond voor je raak zou zijn! Veel succes in de volgende ronde.... groetjes Jelske
Het gaat goed hier! Aan alle zwangeren gefeliciteerd! En aan diegene waar de zijn gekomen...op naar de volgende ronde...dat jullie daar meer geluk mogen hebben! Hier nog twee dagen wachten tot testen. Maar is nog maar eerste ronde en ik heb wel heel veel kwaaltjes gehad, maar kan ook ontpillen zijn. Eventjes afwachten... Fijne paasdagen iedereen! Ik ga even het vlees klaarmaken om dadelijk te gourmetten.
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & Jale 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 120 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 20 ongi.... 9 zwanger....5 negatieve test... 2 twijfel
2 dagen te vroeg ongesteld geworden.. ik ga nu dus naar mei en heb geen idee wanneer mn ei nu komt.... wat een gedoe.. Ik ga het maar proberen wat meer los te laten.. maar dat zeg ik iedere maand! Andere meiden die nog niet zwanger of ongesteld zijn: houdt de moed er in!
@vicky dankje wel dat vind ik erg lief van je. dani86 en loesie balen zeg ga voor jullie duimen dat het in de volgende ronde echt raak mag zijn.
ik heb mijn banner toch maar aangepast het is toch een ei of ik word ongie. geen tekenen van overigens tot nu toe.
hallo dames! Nou hier is de misselijkheid nog met vlagen aanwezig, maar wel heel licht. Alleen is ervoor in de plaats gekomen, in alle hevigheid.... mn borsten... pfffff dat ik vanochtend op stond dacht ik dat ik 2 bakstenen aan de voorkant had hangen! Zwaar en zeer pijnlijk.... de pijn is constant aanwezig alleen af en toe erg heftig, ook een paar keer een soor kloppende pijn gehad... en zo af en toe straalt het ook nog eens uit naar mn tepels, die ook nog eens zo nu en dan jeuken... Niet erg fijn als je een heerlijke dag winkelen had gepland.... af en toe kon ik wel door de grond zakken en dan voelde ik weer de hevige behoefte om even aan mn tepels te trekken tegen de jeuk! hahahaha.... Ook heel apart deze keer is dat er vaak een gelukzalig gevoel door me heen gaat, word ik helemaal blij van binnen en een soort van vlinders gevoel... terwijl ik er toch echt niet constant aan loop te denken.... vaag allemaal, want de innesteling heeft naar mijn idee nog niet plaats kunnen vinden!
hallo dames weer even bannercheck en wie wil er voor mij pendelen. Ik heb via mijn mailbox al eens gevraagd voor een pendel maar niks op gehoord. het is hier trouwens wel erg rustig. fijne paasdagen allemaal
Heej heej.. De krampen zijn vandaag weer hevig aanwezig..wel te vroeg..en normaal heb ik dit pas op de dag zelf dat ik ongie moet worden..duss hoop dat het nog steeds goed zit.! Heb sinds vandaag ook af en toe erge jeuk aan de zijkant van me borsten..! Nog 3 dagen dan gaan we nog eens testen..! Succes allemaal..en zwanger..gefeliciteerd..!