goedenavond (nacht) dames! Hier terug van een avondje Japanner met vrienden die zwanger zijn... hihi alle verhalen over de aankopen die gedaan moeten worden, de keuze voor een kinderdagverblijf.... en alle tips van hun uit om toch maar niet al te lang te wachten.... Ze moesten eens weten! Maar goed, het boekje van Kluun ligt nu ook hier in huis. Hopen nu maar dat de titel ook klopt! Groetjes Jelske
haha, grappig is dat dan he! Ik heb dat ook steeds als men begint over kinderen krijgen... M'n vader had vanmiidag in zijn "glazen bol" gezien: 3 kinderkamers, ik aan een bureau orders geven aan personeel (in de vorm van manager) en mn vriend die de luiers stond te verschonen! whahaha Nou laat dat wat ik nu voel maar de innesteling zijn, want voelt niet erg fijn zeg maar! Nou deze pc verslaafde gaat ook maar slapen *zucht*
Wil iemand mij groen maken? Ik ben nog niet ongi maar de test van vanmorgen was echt negatief. Balen voor de meiden die ongi zijn geworden!
jammer Marloesje.. maar misschien deze maand wel weer zo'n lange cyclus? iedereen fije pasen dat het een vruchtbaar weekend mag zijn!
Nou inderdaad! Het is weer een paar dagen geleden dat we roze namen hebben mogen bijzetten in de lijst. pasen is toch van het nieuwe leven? Groetjes Jelske
Goed zo Berna! Dat is de goede instelling! Heb er even over getwijfeld om vandaag al te testen met Pasen om het vanavond tegen mn ouders te kunnen vertellen als het positief zou zijn, maar toch besloten nog maar te wachten tot na mn NOD... goed he? Groetjes!
ha meiden nou hier nog steeds geen te zien! als ik maandag nog niet ongi ben ga ik dinsdag nog een keer testen. misschien toch te vroeg getest? ik weet het niet!
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & Jale 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 120 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 22 ongi.... 9 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel
Goeiemorgen meiden. las dat er weer meiden ongi zijn geworden. Balen zeg! Kop op, naar de volgende ronde dan maar. Mijn temp was/is 37.0 Heb wel af en toe steekjes en voor de rest geen zwangerschapsverschijnselen, behalve moe zijn en elke dag van de week veel vroeger naar bed dan normaal. Nog geen rood gezien in elk geval. Ik houd jullie op de hoogte. Groetjes Jessica
Deze maand heb ik getemperatuurd, dus als het goed is, weet ik wanneer ik m'n eisrpong heb gehad....Dan zou m'n banner moeten kloppen. Maar je weet het nooit natuurlijk.
zit op dag 42, langste cyclus was 42 dagen, dus wordt nu spannend. Mn temp wordt ik niet wijs uit, maar nog geen ongi! Spannend!
spannend allemaal. ik werd gister avond gek van me zelf. al 2 avonden als ik naar bed wil dta ik me ineens slap voel en dna ben ik zo moe. terwijl ik toch van 23 uur tot 07 uur slaap ik genoeg zou je zeggen toch
@Daantje86 Als ik vandaag niet ongi wordt, ga ik morgenochtend er een testje tegenaangooien! Ik zie dat jij ook nog maar heel eventjes moet wachten. Spannend he?
Dat wordt voor een heel aantal meiden weer spannend de komende dagen! Hier weinig klachten, af en toe steekjes onderin en bij mn (.)(.) en ik slaap veel slechter.... dus begint toch wel te kriebelen, zeker na de roze afscheiding van afgelopen vrijdag. Groetjes Jelske
ja het wordt zeker spannend. heb al wel weer liche zeurende buikpijn iets maar goed ga me nergens aan vast houden
Hoi Poohbear226, weet je al wanneer je gaat testen? Stel je het net als ik ook nog heel even uit om een teleurstelling te voorkomen? Ben benieuwd!