@Jelske: oh dat wist ik helemaal niet joh, ik dacht dat dat altijd 14 dgn was. Weer wat geleerd (ik ben dadelijk echt voortaan een deskundige op dit gebied hahaha) @Hummel: Nog afwachten dus... Had je die digitale test wel 's morgens gedaan? Misschien nog niet genoeg hormoon aangemaakt...
Erg misselijk opgestaan..hele erge hoofdpijn..en nog steeds echte ongikrampen..heb dit normaal alleen op de dag zelf..maar goed we wachten nog even af..!
l vrolijk pasen hier een hee we hebben vanmorgen ontbeten bij mijn schoonouders daarna naar mijn oma geweest nu even thuis en zometeen naar de oma van mijn vriend dus drukke dag en morgen hbe ik eters! hoe is het hier
Mijn banner klopt volgens mij niet helemaal! Ik moet aankomende nacht of morgen ong worden...! Nog eventjes duss...ik wacht of woensdag of donderdag af en ga dan testen..!
Vrolijk pasen allemaal. OOh hier zit er 1 met spanning, gaat vanavond of morgen ochtend een test doen (kan de spanning niet meer aan). Heb verder nog nergens last van ik hoop dat het nu raak is.
@Bloempje: als je twijfelt tussen vanavond of morgenochtend, zou ik het morgenochtend doen. Dan heb je meer hormoon in je urine, dus eerder kans dat de test positief is. Spannend! Succes! Wat een mooie dag idd ja, net heerlijk buiten gezeten. We hebben vandaag lekker een dagje niksen, heerlijk!
goeiemiddag! hier op kraamvisite geweest.. aaahhhh wat een dotje is het mn vriend is meteen verkocht! flinke krampen vandaag rond mn schaambeen en borsten nog wat gevoelig... met vlagen misselijk ben benieuwd...
Goeiemiddag! Hier even geen ongikrampen meer. Maar al wel heel de week duizelig en daarna misselijk...vooral als ik met de auto meerijd. Nog meer mensen hier last van? Morgenochtend testen...ben benieuwd! Fijne pasen nog! Groetjes Cecile
Halo dames, Hier en zwangere die zelf een beetje in de put zit... Zoals ik de vorige keer al had geschreven heb ik veel last van krampen onder in mijn buik ter hoogte van mijn schaambeen. De pijn is dan vooral s'nachts en duurt ongeveer 15 minuten. De pijn is zo erg dat ik soms wel kan janken. Overdag weinig last van. Mijn borsten doen gelukkig iets minder pijn. De misselijkheid heb ik vooral met het avondeten. Kan dan bijna niets binnen krijgen. De arts zegt dat ik me over de buikpijn geen zorgen moet maken zolang ik geen bloed verlies en de pijn niet continu is. Heeft iemand hier deze pijnen ook gehad bij bevoorbeeld een MK? Ik maak me toch wel zorgen. Groetjes Sam
Ik heb die pijnen ook snachts..echt verschrikkelijk..eerst anderhalve week hele dag door gehad..nu alleen nog snachts en af en toe overdag..!
ik heb die pijnen deze maanda een keer gehad gedurende 2 uur lang...pffffffff ik kon niet meer zitten of staan..Beterschap voor jou Sam!
Heb al een positieve test ja..maar veel te vroeg getest...duss ben wel zwanger maar er kan nog zoveel misgaan..ik moet aankomende nacht of morgen ong worden..duss das even afwachten..
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, mag ik er ook bij? Mijn NOD is 15 april maar zal waarschijnlijk eerder testen want mijn geduld raakt stilaan op Het wachten is vervelend zeg We zitten in onze eerste ronde en ik wil ook nog niet te veel hopen dat het van den eerste keer prijs is, anders is de teleurstelling nog zo groot Houden jullie geen lijstje bij om het overzichtelijk te maken? Ik wens iedereen alvast veel succes met het testen, en voor diegene die een positieve test hadden, veel succes met jullie zwangerschap liefs x
Oke dan snap ik het, maar ik ben nu 5 weken en ookbij mij kan er nog van alles mis gaan wat ik gelukkig niet hoop. De buikpijn is wel heel erg vervelend. Ben nu ook ongelooflijk moe omdat ik s'nachts dus veel wakker lig. Ik ben elke nacht weer bang dat de pijn terug komt. Groetje Sam en ik wens iedereen heel veel geluk. Ik duim voor jullie. Duimen jullie ook voor mij?
Ik ben ook erg snel moe..en moet heel vaak naar de wc...ik ga laat slapen en ben errug vroeg wakker..en word dan tegen een uur of 2 erg moe..en ga dan meestal lekker even op de bank liggen..! Ben met vlagen misselijk..maar valt heel erg mee..heb een erg donkere rand om me tepel..wat me net erg opviel..!
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & Jale 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 120 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 22 ongi.... 9 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel Meiden ik heb ff me naam veranderd,, want heb vandaag pas een positieve ovu test dus denk dat me cyclus gewoon 34 is,,
Bedankt voor het lijstje Heb mezelf er maar bijgezet... 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & Jale 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 120 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 22 ongi.... 9 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel