3 testers morgen spannend meiden ik duim voor jullie. hier nog steeds veel klachten moet dan bijna wel ontpillen zijn he? pijnlijke tepels. misselijk met vlagen, trek maar dan weer snel vol, steken onder in de buik voornamelijk links vanmiddag ook veel plassen maar had ook veel gedronken als ik moet plassen moet ik ook wel gelijk gaan voelt aan of de blaas onwijs vol zit. links onder in dit is pas sinds vanavond trillingkjes tenminste zo voelt het je ziet niks. wat hardere buik, en iets dikker.
Hey, ik ben ook sinds een maand nu gestopt met roken Het voelt zoveel beter, maar inderdaad, ik kan minder goed naar de wc gaan nu waarschijnlijk omdat de spijsvertering en zo iets trager verloopt door het niet roken maar verder voel ik me super eigenlijk!
Ik vind het toch spannend hoor Hou ons op de hoogte hé Ik hoop voor iedereen hier goed nieuws morgen, en later
ik ga mijn laptopke dichtklappen zeg want ik blijf hier weeral plakken achter mijn scherm en ik word er alleen maar stressier van Ik zou de klok zo 12 uur verder willen draaien hahaha nog een prettige avond iedereen en probeer goed te slapen! liefs x
Dat durf ik niet te zeggen, het was in elk geval een duits merk. Mijn zus (die al zwanger is ) had ze over en daar kreeg ik ze van...maar die heb ik nu de deur uit gegooid
ik ga ook eens even bij mijn ventje zitten en even weg achter de pc. Fijne avond nog allemaal! En lief dat jullie allemaal mee duimen! Cecile
heb net me ijsje op en komt ook weer is ff plakken,, mannetje zit tv te kijken.,, er is toch niks op de tv,, haha.., wat gaan jullie doen vanavond?
Het wordt spannend hier voor een aantal meiden zie ik. Allemaal spanningen om te testen Ik heb vorige maand positief getest 2 dgn na mn NOD, helaas was dat 3 dgn daarna ook alweer over... Heb nu met mn huisarts afgesproken pas 10 dgn (!) na mn NOD te testen... Dat is de termijn die de huisarts aanhoudt, omdat het voor die tijd nog zo vaak misgaat... Hoezo wordt je geduld dan op proef gesteld! Mn geduld wordt toch al zo op proef gesteld met de 10e ronde alweer hahaha Heb nu net besloten me eerst maar eens te gaan richten op het afvallen. Misschien dat ik daardoor wat minder met het zwanger worden bezig ben. We zullen zien!
Sam , ik heb het gehad, 9 Maanden lang die pijn, uitzetten van de baarmoeder zei de dokter steeds, heb 9 maanden gebraakt, dus niet teveel zorgen maken zolang je geen bloedverlies hebt
spannend voor de meiden die morgenochtend gaan testen! duim voor jullie! ik ga dinsdag nogmaals testen!
Ik ga morgen nog niet testen hoor. Ik heb al een posi test. Ik weet niet heel precies wanneer ik ongesteld moet worden, het kan morgen zijn maar ook dinsdag. Ik heb mijn vriend beloofd dat ik gewoon lekker rustig wacht. Als ik zwanger ben ben ik dat over een week ook nog wel. Ik ga donderdag testen, mocht ik natuurlijk niet onverwachts ongesteld worden. (waar ik niet van uitga, maar toch wel bang voor ben) Ik ben echt heel erg gevoelig, was even bij mijn moeder op bezoek. Zelfs zij zei dat ik er katterig was. Haha en mijn vriend gelijk: dat is ze nu al een paar dagen. Ik merk het zelf ook wel heel erg hoor. Hoop maar dat het er wat mee te maken heeft. (A)
Hoi Allemaal, Een beetje laat, maar toch wil ik iedereen nog prettige paasdagen wensen. Ik zit nu een beetje te twijfelen. Heb een cyclus van 28 dagen aangehouden, omdat dit mijn eerste ronde is. Voordat ik begon met de pil had ik altijd hele onregelmatige cyslussen, dus wie weet duurt het nu ook gewoon wat langer. Wilde eigenlijk morgen gaan testen, maar ben nu aan het twijfelen of dat ik dat al wel moet doen? Wat zouden jullie doen? Groetjes Taby.
Meiden ik gaat bij me mannetje zitten heb tenslotte me eitje vandaag,, dus nog even flink aan de klus tot morgen kusss..
Goh, taby ik vind dit nogal moeilijk zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen ben ik van het ongeduldige type dus ik zou al testen, maar ja, dat is mijn idee hé Maar dan heb je misschien wel al meer zekerheid... Je hebt toevallig je ei niet gevoeld vorige maand of zo? Anders kan je daarop een stuk afgaan groetjes ik kruip mijn bedje in
Hi dames, Ik ga jullie verlaten, want ik heb gisteren voor de tweede keer positief getest. Ik ga naar december 2007 mama's. Ik wens iedereen heeeel erg veel succes toe. En misschien spreken we elkaar snel. @Linda1980: Jij MOET er ook snel bijkomen . Lieverd ik zie je dinsdag. Dikke kus
Van Harte proficiat! Ik hoop dat we snel bij die club kunnen toevoegen Geniet van je zwangerschap! groetjes
Hoi Taby, voor mij was het ook meteen de 1e ronde raak (8 maart laatste ongi en 12 maart gestopt met de pil), dus het kan wel. Kk zou 5 april mijn NOD hebben en ben meteen gaan testen omdat ik gewoon niet kon wachten. Deze test was nog negatief, maar zaterdagochtend was hij wel positief en dezelfde avond ook. Ik had dit absoluut niet verwacht. Morgenochtend wil ik nog 1 keer testen omdat ik het echt gewoon NIET kan geloven. Maar na 2x positief testen moet het wel. Ik wens je heeel erg veel succes.
[="Pooh69"]'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & Jale & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 121 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 22 ongi.... 10 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel