6 dagen voor mijn NOD....veeeeeeeeeeeeels te vroeg getest, maar kon het toch niet laten pfff i weet niet wat ik ervan moet denken ook, ben er precies niet veel wijzer op geworden een foto staat in mijn album, wat denken jullie? ik zie zelf een vaag lijntje Pooh, dat is wel vervelend zeg; op je NOD negatief testen Ik hoop voor jou dat je wel een positieve test maakt heel gauw ik kruis mijn vingers voor jou hoor poohbear, het is niet omdat je niets voelt dat je niet zwanger kunt zijn hoor. sommigen voelen pas na 7 of 8 weken een eerste symptoom dus alles kan hé. ik duim ook voor jou hoor berna, veel klusplezier toegewenst. hopelijk mag jij ook volgende maand in het roze kleurtje komen
@ missN: Ik heb vanmorgen getest...op de vorige pagina had ik hierover wat geschreven. Maar was negatief..maar ook nog geen hier..Pfff spannend. Ik ga ook voor jou duimen dat het positief blijft!
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 26 ongi.... 10 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel
missN en poohbear, als je temp stijgt op je NOD zijn jullie volgens mij echt wel zwanger hoor! Ik wacht vol spanning af met jullie en ik hoop dat de niet komen! Hier wordt het ook best rustig vandaag, mijn ventje gaan werken zo meteen de tuinmeubels eens buitenzetten, beetje poetsen hier en vanmiddag naar een zwangere vriendin (die moet begin juni bevallen) ... ik hoop dat ikzelf volgende week ook goed nieuws heb want die test vanmorgen weet ik niet wat ik ervan moet denken groetjes
Volgens mij heb je wel gelijk claire.. Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat als je temp stijgt op je nod..dat het dan wel is heel goed zo kon wezen dat je zwanger bent... Mijn vriend en ik gaan zo even lekker naar de ikea en de prenatal..vast een beetje rondneuzen..doen we wel vaker...haha..stom he.. Ik heb wel een erg opgezet buikje..en koffie smaakt me niet meer...heb ook een soort van metaalachtig smaakje in me mond..en me tepels doen erg zeer.. Verder nog steeds vaak plassen enzo...we zullen zien...
ja MissN hoe hou jij het zo lang vol om niet te testen zeg ik heb me vandaag al niet kunnen houden en jij hebt zoveel geduld zeg ik wacht voor mijn volgende test nu ook tot volgende week maandag (als ik het kan ) nou, veel plezier met rondneuzen vanmiddag
Goeiemorgen allemaal. Ben deze maand begonnen met ovutesten en het lijntje is vandaag aardig donker geworden dus me ei komt er aan! Kareltje
@linda1980: Haha..ik hoop het maar...ik ga woensdag testen.. Wil morgen wel heel graag testen..maar moet morgen werken op de peuterspeelzaal...en ben bang dat als de test negatief is..dat ik daar straks in huilen uit barst ofzo..:S
jeetje wat spannend voor jullie meiden! hier nog steeds geen .. wou dus morgenochtend gaan testen, maar mn vriend heeft liever dat ik tot zaterdag wacht omdat ik natuurlijk nog steeds ongi kan worden en anders 3 testen in een week heb gedaan.. en ik had me zo op morgen ingesteld :S nou ja dan toch maar wachten denk ik.....
helaas helaas ik kom me hier afmelden.Ben afgelopen woensdag al ongi geworden maar was hier niet meer geweest.succes verder allemaal met zwanger worden!
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 27 ongi.... 10 zwanger....6 negatieve test... 1 twijfel
Meid, ga jij nou maar gewoon testen morgen! Je temp daalt ong. 2 dagen voor je ongi tot aan je NOD.... jouwe is weer gestegen, je kwaaltjes.... meid je bent echt hartstike ZWANGER!
Goedemiddag meiden, @Marloesje: Balen van de ongi meid, veel succes in de volgende ronde. @bloempje27: Gefeliciteerd meid Ik ga jullie helaas verlaten en door naar mei. Vanmorgen heel vroeg zijn de doorgekomen. Mijn NOD komt nu op 8 mei. Iedereen heel veel succes nog in April en ik kom zo nu en dan nog even spieken naar de bekende gezichten Liefsssss xXxXx Daantjuh