Hier lijkt de ongi er toch ook doorheen te komen. Baal er ontzettend van, maar helaas... hopelijk meer succes in ronde 6 Groetjes Jelske
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 29 ongi.... 10 zwanger....5 negatieve test... 1 twijfel
echt? hoe is dat mogelijk zeg dat is echt wel zwaar kl*te voor je hoor life can be a bitch meisje, ik leef met je mee hoor ik had echt gedacht dat je zwanger zou zijn, door je temp en je kwaaltjes, je positieve test.... is er geen twijfel mogelijk? veel sterkte nog, hou de moed erin hé liefs
zolang er geen duivels zijn gewoon hoop houden...! ook al is dat moeilijk.... Kanook te vroeg getest hebben hoor...als HCG nog niet erg hoog is krijg je ook neg. die testen zijn 99,9% betrouwbaar, maar dat geldt volgewns mijn HA alleen bij positief resultaat.. dus positief kan niet negatief zijn, maar negatief kan wel degelijk positief zijn... succes dusssss zoals al eerder was gezegd..Geen bloed geeft moed toch?
Zolang..ik niet ong word..is er nog een kans ja.. Maar kan je lichaam je dan zo voor de gek houden..? Ik bedoel qua plassen enzo...ik moet zo vaak naar de wc echt niet normaal... Maar ja laat die ongesteldheid toch maar wel komen..of geef me gewoon een positieve test...
hier de vriend van missN.. Ik vind ut allemaal maar vreemd...(het vrouwenlichaam) ze heeft een dikkere buik gekregen, moet veel plassen en wil meer eten(ook dingen die ze anders niet lust)... Denken jullie kerels dat soms ook? Is er hier geen forum voor aanstaande papa's zoals ik? Groetjes...
je lichaam kan je flink voor de gek houden ja..., maar weet ook dat je pas laat posi kan testen.. zelf pas in 2e en 3e week overtijd positief getest terwijl eerdere testen duidelijk negatief waren... de berekeningen van mijnovulatie klopte gewoon niet.. had late eisprong dus wat de banner betreft kanik er ook niet echt vanuit gaan.. hou gewoon mijn witverlies in de gaten... Weet je precies wanneer je eisprong had dan? MissN? En voor de pappa's? weet niet of er hier een forum voor is, maar er zijn wel forums voor (aanstaande) pappa's....ff googelen.... Anders klets je gewoon hier mee...geen probleem TOCH?
Ik weet niet precies waneer ik mn ei heb gehad..ik denk wel 2 weken geleden..toen had ik ege steken..maar die zijn gebleven..en zijn der nu nog steeds.. Ik snap echt helemaal niets meervan me lichaam..! Maar mocht ik ong worden..zal ik hier voorlopig niet meer te vinden zijn..denk ik.(als dat me lukt..) We dachten echt dat het deze maand goed zat..we gaan vrolijk verder..en ga nu pas echt testen als ik een paar dagen over tijd ben.. En inderdaad geen bloed geeft moed..!
Daarom hadden we ook geen negatieve test verwacht... Dit komt echt heel onverwachts...en doet me toch wel erg zeer...
jeetje MissN en vriend, klote zeg! geen bloed geeft moed! kom op! ik heb 6-4 ook negatief getest, maar ook nog steeds geen ongi! ik ga zaterdag opnieuw testen.. heb mijn ei deze keer niet goed gevoeld (misschien 's nachts geweest), dus tja...