oohhh ik heb trek in ietrs maar heb niks in huis, ben vergeten boodschappen te doen zaterdag *stom stom stom* en wat er was heb ik allemaal al op gegeten!
ik las hier op het forum dat iemand wist dat ze zwanger was doordat ze dan steeds troebele urine had... nou ben ik er eens op gaan letten maar het valt me op dat mijn urine juist heel licht is terwijl ik heel weinig drink (slechte gewoonte) is bijna gewoon water..... Zou het er mee te maken kunnen hebben?
Pfff hier ook misselijk en moet dadelijk met mijn vriends werk uiteten..hopen dat het weer weg trekt! Fijne avond allemaal en tot morgen Groetjes Cecile
haj meiden,, ik ben de grote schoonmaak aant houden.. het rommelt in mijn buik,, gister een positieve Ovu test,, flink geklust nu afwachten,, veel meiden ongi geworden zeg,, hoop dat er meer in het roze KOMEN
Heb effe n rare vraag... Hoe voelt het als je net zwanger bent? voel je het aan 1 kant in je buik of in t midden? Wat voel je dan? pijn of steken of iets? Hier overigens nog geen duivels, wel twijfels over n mogelijke zwangerschap...
spannend claudia, kan je helaas niet helpen, nog noot zwanger geweest. Had afgelopen zaterdag een positieve ovu-test. Een dag vroeger dan ik had verwacht, een cyclus van 29 dagen voor het eerst. Dus we hebben een goed klusweekend gehad! Mijn man gaat donderdag zijn zaad wegbrengen, en dan maar weer wachten op de uitslag. Kan iemand mij een dag vroeger zetten op de passagierslijst. Ik geloof dat ik op 23 april sta, moet 22 april worden. Weer wat dichterbij! Er zijn al redelijk wat zwangeren deze maand zag ik. Beter als in maart! Heeft er trouwens iemand zin om te pendelen?
ik denk dat dat voor iedereen anders voelt...ik had echt helemaal nergens last van...alleen de afgelopen 2 dagen steken/krampen vlak boven schaambeen...maar nog steeds niet moe/misselijk/zere borsten..helemaal niks...komt pas na een week of 6 heb ik gelezen dus ik wacht af hihi
balen voor de ongi dames zeg... zwangeren gefeliciteerd en ik hoop dat ik me snel ook bij jullie mag voegen! succes iedereen die gaat testen of op de wachtbank zit!
ik ben 24 maart ongi geworden en nu 9 april weer onge geworden heb ik nog nooi gehad zo snel op elkaar zijn er mensen die dit wel eens meegemaakt hebben
ik heb vanochtend negatief gestest, maar nu nog geen tekenen van ongi. Gisteren nog wel ongi krampjes gehad, maar vandaag niks meer! Hmmm, ik krijg een iets langere cyclus dan al die maanden ervoor. Ik wacht nog maar rustig af. Anders eind van de week nog maar eens testen als er nog steeds geen rood te bekennen is. MissyN, ik feliciteer je alvast heel voorzichtig, maar 4 vage streepjes, dat beloofd veel goeds! Groetjes Jessica
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 30 ongi.... 9 zwanger....6 negatieve test... 2 twijfel