ik heb nog een vraag hoe zit het nou is het standaard dat 6 dagen na je ei de eventuele innesteling is?
@ Ann.... oh meid! Sterkte hoor! Vandaag niet zo'n last van mn borsten gehad... apart andere maanden had ik van mn ei tot aan m'n NOD zere borsten....nu heel af en toe.. Maar die buik... pfffff op het moment lijkt het wel of ik er een balletje in het zitten, zo voelt het dan,
@ Sann: heel veel sterkte! Hier heel de dag al aan het borrelen in mijn buik en ongikrampen en hoofdpijn, maar nog geen . Als het zo blijft ga ik vrijdag of zaterdag weer testen Nu lekker mijn bedje in...morgen heel de dag met mijn leerlingen naar de dierentuin! Wat kan een werkdag toch vreselijk zijn Groetjes Cecile
@ sann, sterkte! verder deze groene meid is zich helemaal te buiten gegaan met de Pasen, heb mn helemaal rond gegeten, haha.... maar nog gin rode duivels in aantocht. Af en toe een ongi krampje in mn rug, erg vreemd. Maar nog geen ongi... Tja, ik ben nu 7 dagen overtijd, maar vroeger had ik al een hele ongeregelmatige ongesteldheid, dus neem aan dat ik wel een eisprong heb (gehad)? Nou, ik wil ook meer ROZE zien! grtjs, T
@ sann Kl*temeid,, echt heel veel sterkte voor jou en je mannetje natuurlijk,, hooop dat je het snel een plaatsje kan geven,, en dat je het weer snel raak is ,, Dikke knuffel LINDY
Maak me maar rood op de lijst ook ik ben weer ongi geworden, baal als een stekker Ronde 12 wordt dit alweer
he meiden Ik heb steekjes in mijn borsten, een branderig gevoel. gekend bij iemand? en nog steeds misselijk vooral bij het zicht van eten... ochtendgroetjes
goedemorgen meiden! temp is gezakt dus eisprong zal niet heel lang meer duren denk ik... ik hoop morgen of donderdag zou mooi zijn
amaai , ben nog maar net aan het kijken, wat kunnen jullie kletsen 12 blz, daar heb ik nu net geen tijd voor. moet gaan werken, alle testers veel succezs, hier is het nog steeds stilletjes en het intreseerd me niet meer zwanger worden sinds die commentaar van m'n ventje
Goedemorgen.. e temp is 0,2 graad gezakt..nog wel steeds hoog 37 terwijl normaal 36,6 of zelfs 36,4.. Maar goed..denk toch dat het bij de innesteling verkeerd is gegaan..heb echt heeeeeeel veel buikpijn..maar nog geen bloed.. Op naar de volgende ronde denk ik maar... Succes verder hier..
Ach wie weet wat er nog gaat komen, je had gister toch nog een vaag streepje op je test? Ik blijf in elk geval nog wel even voor je hopen.
Sorry..me temp moet zijn 37,2. Haha zat het net zelf na te lezen en dacht dit klopt niet...waarschijnlijk knopjes niet goed gepakt.. Maar goed..me temp is 0,1 graad gezakt..valt nog mee dus..
En owjah..de kwalen zijn ook nog niet weg hoor.. Erg misselijk nog steeds..en nog steeds heeeeeel vaak plassen..
MissN; Jeetje MissN wat is dit vervelend hopelijk krijg je gewoon gauw duidelijkheid mbt wel of niet zwanger.
Goeiemorgen ladies, allemaal leuke paasdagen gehad? Wij wel. Bij mijn en zijn ouders gegeten, lekker gewandeld. Gisteren begonnen met het opknappen van onze slaapkamer. Verf en vloertje gehaald, en begonnen met schilderen. LEUK! Whitewash laminaatje, witte muren, gekleurde muur, andere muur wordt behangen met hip behangetje en op het plafond een plaat met tl buizen erop, die plaat schilderen we met verf met glitters en dan sluimert dat licht onder de plaat vandaan. Lijkt ons leuk. 8)