Een vriendin van me is 5 maart bevallen van een zoon, haar dochtertje is helaas ook 5 maart jarig. Dus 2 kinderen op 1 dag jarig..
Toevallig, ik werk zelf ook in de kinderopvang. Er zijn weer een stel meiden bijgekomen hier. Wel gezellig maar natuurlijk niet de bedoeling hé. Jammer dat jullie ongi zijn geworden...op naar de volgende ronde!
Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82 8 april: Yvetje1982 & Lima 9 april: Busybusy 10 april: Salapio & Linmar 12 april: Dani86? & Maria 17 april: Jelske1978 28 april: Titus. ongi.....negatieve test...zwanger...twijfel test Heb mezelf en Zico even toegevoegt
Goedemorgen ladies, Het wordt steeds drukker hier! Gezellig hoor! Vanaf zaterdag al een ongi gevoel in mijn onderbuik. Het is nog veel te vroeg hiervoor, maar ik weet dat ik vorig jaar dat ook een voorbode was van mijn vruchtbare periode...maar ja daar is het ook te vroeg voor. Vannacht en vanmorgen verloor ik veel slijm, maar ja we hadden ook geklust dusss maar goed, dan nog vanmorgen LEEK het meer op vruchtbaar slijm (sorry voor het vieze hoor maarre moet het ff vertellen).... De laatste 2 ronden verloopt mijn cyclus gelijk, ik kan me niet voorstellen dat ik dus nu al in mijn vruchtbare periode zit... Ik heb net ff berekend als ik een cyclus van 28 dgn zou hebben en dan zou ik NU in mijn vruchtbare periode zitten...ghegheghe Wat denken jullie?! Groetjes
Lekker klussen zou ik zeggen (kan nooit kwaad toch? ) Nou, ik ga vanmiddag een weekje op vakantie, hoop dat er dan nog niet teveel meiden uit maart hierheen zijn gekomen... Groetjes Jelske
Hallo allemaal, Ook ik kom me hier weer melden. Ik ben 4 maart weer ongi geworden. Ik ben een week op vakantie geweest dus vandaar dat ik wat later ben. Groetjes Sam28
@dani het is zeker lekker weer beetje jammer dat ik dan weer moet werken straks maar ja kan er nu nog van genieten. met vandaag mee gerekend nog 13 dagen een pilletje slikken dus zaterdag 24 maart ga ik de laatste nemen. ben echt nieuwsgierig wat mijn cyclus gaat doen. wanneer ik de pil bloeding krijg of ik die wel krijg omdat ik nu ook ooit ongie word. we zullen er over een aantal dagen na de laatste pil van zelf achter komen.
Ladies, ik kom me hier vast melden, mn NOD is ergens rond 12 april. Ik heb me voorgenomen om hier wat minder te zijn tot de spannende dagen straks in April, maar wil jullie natuurlijk veel succes wensen! Groetjes, Appie
Ik heb net even zitten rekenen. Mocht het deze maand niet raak zijn, dan hoop ik echt dat mijn ongi iets eerder of juist later komt. Als ik precies 5 april ongi wordt, gaat het er zo uitzien: Resultaten: 05/04/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 16/04/07 Een beetje vruchtbaar 17/04/07 Vruchtbaar 18/04/07 Erg vruchtbaar 19/04/07 Eisprong 24/04/07 Innesteldag 03/05/07 Vanaf hier kun je testen Vermoedelijke bevallingsdatum: 10/01/08 Mijn vriend zit 16-17-18-19 april in Dubai Dat zou dus een verloren maand worden...
marloesje ai dat is balen zeg als of er rekening mee gehouden is ik hoop dat deze maand als nog niet verloren gaat daantje bij jou ook door gekomen heel veel succes in deze ronde gr maria
amaai, belde net naar de gynocoloog om alles eens te laten nakijken voor te zien of ik een eisprong krijg, weet je wanneer ik pas kan 14 juni, schandalig. Hopelijk kan de huisarts me verder helpen.
Nog geen veranderingen.. Niet ongesteld geworden en nog steeds aan het wachten dus. Ik ga er nu maar vanuit dat ik gewoon een menstruatie oversla. Als ik na +/- 30 dagen overtijd nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik langs de dokter. Ook ga ik denk ik een beetje afstand proberen te nemen van t forum. Ik vind het heel erg leuk en gezellig, maar hierdoor blijf ik er zo mee bezig in mijn hoofd. Dat voelt momenteel even niet zo goed.. Ik ga me over een tijdje vast wel weer melden hoor!
laat je wel weten als je zwanger bent of ongi bent geworden meis. we willen wel een beetje op de hoogte blijven hoor