@ Hummel, sterkte meisje en succes in de volgende ronde. Hier misselijk en krampjes in buik en liezen en branderige steken in boezem. hoop dat dit teken is
@Hummel, balen zeg meis, heel veel succes in de volgende ronde! Dikke knuff... Ikzelf ben er deze maand veel minder mee bezig dan vorige maand, hartstikke lekker natuurlijk. En door omstandigheden ook niet zoveel geklust... Kom ik vanochtend uit bed, enorm veel buikpijn, hetzelfde als vorige maand, maar nu rechtsonderin, dus lijkt me mn eisprong! Al is dit wel een beetje aan de vroege kant! En net heel veel doorzichtig slijm, hele dotten (sorry, niet zo smakelijk, hopelijk zijn jullie allemaal klaar met eten), dus straks maar even heel snel klussen! Hopelijk zijn we dan op tijd! Ik heb weleens gelezen dat ovulatiepijn en veel slijm optreedt rond je eisprong, maar dat je eisprong dan tussen 2 dagen ervoor en 2 dagen erna is, weet iemand hier iets van?
Dank jullie wel meiden. Als ik jullie niet had. Ik hoop dat jullie snel positief mogen testen. en voor de klussers, veeeeel klusplezier. Knuf Hummel. oja, Hummel mag rood worden hoor op de pasagierslijst!
meisje1988: ik heb pas ns ergens gelezen dat ovulatiepijn niet perse betekent dat je dan je ovulatie hebt; die pijn kan een paar dagen eerder of een paar dagen later optreden. Kan dus wel dat je dat voelt.
Ja precies, dat had ik ook gelezen! Omdat ik ook pas vandaag dat slijm zo heb, gisteren echt nog helemaal niet, denk ik dat het ook wel kan zijn dat ik pas over 2 of 3 dagen mn eisprong heb! We gaan in ieder geval vandaag maar eens klussen en nog een paar dagen alles goed in de gaten houden! Bedankt voor je reactie in ieder geval, nu maar hopen dat het zo is, hebben we een paar dagen speling, en anders maakt t ook niet uit, je weet t toch nooit! T vrouwenlichaam zit tenslotte heel mooi, maar ook een beetje vreemd in elkaar, hihi...
01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 31 ongi.... 10 zwanger....5 negatieve test... 2 twijfel
Hoi Bannercheck Hoe gaat het met de rose gedachtes? Houden we het nog een beetje vol....? Ik duim voor jullie allemaal
ikke gefeliciteerd. de meiden die ongie zijn geworden balen zeg. ik heb het idee dat ik onwijs bezig ben met het voelen van kwaaltjes, ik voel aan me zelf dat ik ook heel erg sterk de hoop heb gelijk zwanger te zijn. hadden jullie dit ook de eerste ronde? en blijft dit of word het wel minder. ik heb zo iets van ik wil pas testen als ik een week overtijd ben maar ik ben bang dat ik dat niet ga redde. ga nu ook niet testen hoor das nog veel te vroeg en dan komt er toch neg uit maar denk dat ik op mijn nod dag wel zo nieuwsgierig ben dat ik ga testen.
He Titus, ja ik had dat ook de eerste keer. Zo van: hmm bij ons zal het toch wel meteen lukken? Uitzondering op de regel? ](*,) Maar helaas haha. O En daarna leer je je lichaam beter kennen. En dan Blijf je nog ontzettend voelen. Dingen voelen die met je ongi én een zwangerschap te maken kunnen hebben. Blijft onzeker! Dus Proberen relaxt te blijven, zeggen tegen jezelf dat het niet zo is, dat de wens de moeder van de gedachte is En; Juichen, heel hard juichen als het raak is! ale:
Yahoeoeoeoeoeoeoeoeoe! Vandaag vruchtbaarste dag! (Tenminste daar moeten we maar vanuit gaan ) Ik moet nu helaas in overleg (zit op kantoor) klets morgen wel bij want dan ben ik vrij! Want vanavond gaat het niet lukken te druk met klussen whahahaaha
Ken je gevoel ja, maar stel je hebt een late ei en een late bevruchting, heeft testen nog geen zin, probeer jezelf een eis te stellen. Bijvoorbeeld als ik 2 dagen overtijd ben dan test ik pas... Tis maar een idee!
het duurt mij in ieder geval veel te lang voordat ik kan testen, en iedere keer denk je inderdaad dat het raak is. Probeer er inderdaad niet aan te denken, hoor wie het zegt
dank je wel monatoetje ik zal het proberen maar die gevoelens in mijn buik he blehhhhhhhh dan ga je weer er aan denken. het komt door die klachtjes die ik heb dat me onzeker maakt.
ikke, van harte gefeliciteerd hoor! geniet ervan titus, ik zit ook in mijn eerste ronde, of moet ik zeggen, zat in mijn eerste ronde en merk bij mezelf dat ik er veeeeel te veel mee bezig ben geweest zat mezelf constant gek te maken dat ik misschien wel iets voelde, een steekje hier of daar....pfff om gek te worden eergisteren al een test gedaan die heel vaag positief was, vandaag knallend negatief dusss um...denk dat ik de rode vlag mag gaan uithangen binnenkort goh ja, ik begin met de volle moed naar de tweede ronde en wil mezelf niet meer voor gek houden en ik test nooit meer voor mijn NOD Deze maand wil ik er ook niet zo mee bezig zijn (ik wil wel mijn ei weten dus ga wel met ovutesten werken want heb een enorm onregelmatige cyclus), maar eens mijn ei gesprongen is zal ik toch aan de voorbereidingen beginnen voor ons vakantie dus probeer mijn gedachten daarop te zetten dan nu nog wachten tot de bloedende hel aanbreekt...laat het maar komen zou ik zeggen zodat we opnieuw kunnen beginnen succes aan iedereen die nog moet testen en ja, voor diegene die ongi zijn of geworden zijn: start met volle moed aan de volgende ronde onze tijd komt nog wel hoor liefs