claire het jammeren is dat ik die klachtjes me niet in beeld maar echt aanwezig zijn. maar dan nog kan het gewoon eerder ontpillen zijn dan zwangerschap. ik wou dat ik gewoon kon denken ach ik zie het wel als het komt dan komt het zo niet dan gaan we verder maar dat kan ik niet. op een of andere manier kan ik het niet uit mijn hoofd zetten.
Titus, ik zat t net wel lekker leuk te zeggen allemaal, maar dat is ook wat ik mezelf contant voorhou. Want tuurlijk voel je het echt; dat beeld je je niet in. maar het kan echt je lichaam zijn die óf aan het ontpillen is, of gewoon ineens steekjes geeft die je eerder nooit had, of ineens een vlaag misselijkheid geeft. ale: Het lullige is, omdat je nu bezig bent om zwanger te worden let je heel erg op je lichaam. God weet trok er eerst ook wel eens een flinke steek voorbij of een vlaag misselijkheid, maar dat vergat je dan zodra t over was. En nu let je overal op. Ik loop hiero rond met zere en stijve tepels en beeld me ook in dat dat een aankondiging is van de zwangerschap. [-o< En maar zeggen dat dat niet is, dat dat ook een aankondiging van de ongi kan zijn. Of gewoon zomaar ! je weet t niet !hahahha.
ja dat zou wel grappig zijn en super gewenst maar ja ik denk dat ik toch realistische moet denken en dan is het meest waarschijnlijke gewoon het ontpillen maar toch blijf je [-o< houden ook omdat ik denk mijn ei gevoelt te hebben en we wel iin die periode goed geklust hebben maar ja ook dit zegt niks he wat kan je je zelf toch gek maken eigenlijk. ik zit wel te denken om even niet meer zo vaak te komen maar denk dat ik het te leuk vind om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat haha
niets raars hoor, mijn lichaam speelt ook met me. haha let inderdaad op veel dingen...probeer los te laten maar ja we willen zo graag dus let je er meer op. Ik duim in ieder geval voor jou en alle anderen die zwanger willen worden (incl mezelf hihi), en voor de mensen die zwanger zijn dat t goed mag gaan... Liefs en succes! Mili
Hier nog steeds helemaal niets te bekennen..moest tussen de middag overgeven..kon geen eten zien.. Haqd ik maar vast zekerheid..dan kon ik rustig verder gaan of met de volgende ronde of met me zwangerschap.. Pfffffff....
01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 31 ongi.... 10 zwanger....5 negatieve test... 2 twijfel
ik heb nu al en positieve ovulatietest... vorige maand ad ik die ook 2 dagen.. dus dan maar 2 dagen achterelkaar klussen... kan toch niet zo heel veel kwaad?
Pffft, hier nog altijd niks.... Ben niet ongi, geen buikpijn, niet misselijk, helemaal niks... Alleen maar negetieve testen, zaterdagochtend voor t laatste getest.. Wat denken jullie? Ben nu 9 dagen overtijd, maar had vroeger (=voor de pil) ook een onregelmatige cyclus.. Wat moet ik doen? Afwachten? Hopen op ongi? Of mag ik nog hopen op een wondertje, heel stiekum? Ik word een beetje gek, ik hoop op mn ongi, want ik wil weer lekker er voor gaan Ohja, ikkie: heel veel proficiat!
Ik denk inderdaad dat ik toch zwanger ben...wat ik natuurlijk ook zeker hoop.. Ik heb nu 4 heeeeeeeeeele vage testen(1 duidelijk)...duss ik denk dat ik toch langzamerhand kan aannemen dat ik zwanger ben...dit is ook wat de assistente van de huisarts zei... Maar goed wil toch echt een posi test hebben...voordat ik pas kan gaan genieten..
@taliaa meid ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk. maar het kan zijn dat je ana het optpillen ebnt. en hetkan dus ook zijn van je onregelmatige cylus.
wat is het hier weer gezellig...nou hier nog niets van ongie te bekennen, dus we wachten rustig verder af! Kijken hoelang ik dat wachten volhou....hihi...