Wat denken jullie..zwanger of niet zwanger..? Banner voorzichtig aanpassen..niet doen..? Poehh..die dingen spoken echt dor me hoofd..
hallo! hier nog geen duivels te bekennen! vorige ronde (eerste ronde na stoppen met de pil) netjes 28 dagen, en nu 4 dagen te laat ongi? apart.. MissN; ik zou toch nog de banner niet aanpassen, anders is de teleurstelling straks misschien erg groot als je (op onverklaarbare wijze ) toch niet zwanger bent! succes meid!
Hey MissN: vage streepjes zijn ook streepjes hoor! Dus als jij positief getest hebt, ook al is het nog zo vaag, ben je toch gewoon zwanger? Dus voorzichtig gefeliciteerd dan maar? Ik moet nog een paar daagjes wachten maar denk van alles te voelen, vooral dat vaag misselijke gevoel dat ik nog wel herken van mijn vorige zwangerschap... Maar ja, als je TE graag wilt kun je ook dat soort dingetjes voelen volgens mij. Dus ik moet gewoon nog even afwachten! Hoop het zo!
Ik had de huisarts gebeld..krijg je natuurlijk zo'n assistente aan de tel..dus ik mijn verhaal uitgelegd..en die feliciteerde me en zei een streepje is een streepje...duss wat moet ik nou..?
@MissN, ik snap het allemaal hoor, door al die ongoochelingen ga je op den duur niet meer geloven dat het écht kan. Maar ik denk dat je zeker mag zijn hoor. en anders doe je nog een bloedtest bij de huisarts, dan is het pas zeker
missn waarom vraag je niet om een bloedtest? of zo een test van clear blue met daarkomt alleen wel of niet zwanger te staan. ik heb er niet veel verstand van maar het laatste lijkt me wel duidelijk.tis dan gewoon wel of niet en niet twijfelen. wanneer heb je ook al weer voor het laatst getest?
Heb gister voor het laatst getest... En met kruidvat test een heeeeeeeeeel vaag streepje gekregen na 6 min.( dus nog binnen de tijd). Kruidvat is gevoelig...maar digitale cb moet je meer hcg voor nodig hebben...duss daar komt denk ik zeker uit niet zwanger...denk ik..! Ik ga donderdag weer testen..
oo dat wist ik niet dat je voor cb zoveel moest hebben. maar een bloedtest dan bij de ha? het grappigste bij mij is dat ik sinds ik vanmorgen zo heb getypt over het er veel mee bezig zijn mijn klachten wel lijken te minderen
Bloedtest bij de ha zou inderdaad kunnen..heb ik ook om gevraagd..maar ze zegt dat ik dan langer over tijd moet zijn..en nog steeds nega testen...:S Duss ik wacht lekker af en ga donderdag ofzo wel weer keer testen..
spannend hoor sjonge moet wel zeggen dat ik met je mee leef met iedereen trouwens als er dan weer een zwangere bij is ben ik een soort ook blij ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 32 ongi.... 10 zwanger....5 negatieve test... 2 twijfel
Ja dat hoop ik ook...enne heb nog altijd die 4 vage testen.. GEEN BLOED GEEFT MOED...! Owjah..het voelt ook niet of het eraan komt hoor..enne temp ook nog steeds hoog..duss..komt vast wel goed..
heb nog steeds af en toe steken in me buik..net boven me vagina..en echt een dik buikje..:-o Zal even een fto in me album zette.. haha..lijkt net of ik al 3 maanden zwanger ben..:-o Whahahahahahhahahahahah......