he daantje voor jou chiet het op he? al klachten en wanneer zou je eventueel gaan testen? nee ben niet nieuwsgierig
Staat erin..volgens me moeder ben ik hartstikke zwanger..volgens de moeder van me vriend ook..nu nog f jullie mening..
@ missn ik weet natuurlijk niet hoe je normaal bent maar lijkt wel op zwanger hoor. @daantje spannend denk je dat je het gaat volhouden? en ga je dan zaterdag testen? ik vind het knap hoor ik moet nog 11 dagen min volhouden pffffffffffffff wat zeur ik eigenlijk
hb je al smorgens een test gedaan met ochtend urine ? misschien dat je dan een duidelijke streep krijgt heel veel succes gr maria
ben nu druk bezig met werk zoeken dus heb nu even geen ijd om na te denken voor het testen. iemand nog tips. heb snel werk nodig
Nee nog niet smorgens een test gedaan..ga donderdagochtend er weer een testje tegen aangooien..enne..kga ff kijken of ik een foto op de pc heb staan...zonder dat buikje..:-o
Hoi allemaal, ik denk ik kom ook eens even kijken. Zie dat er al veel zwangere bij zijn. LEUK! Maar helaas ook die ongi zijn geworden. BALEN! Hier is nog niets te bekennen, maar ja dat is denk ik niet zo gek. Heb van de week mijn cyclussen even na gekeken en vanaf jan. bestaat deze uit 6 á 8 weken. Vandaag prezies 7 weken, dus wacht nog een week. Heb vreselijk veel pijn aan mijn borsten, beetje branderig en mijn tepels voelen ook heel warm aan. Verder trek in dingen waar ik normaal geen trek in heb zoals amsterdamse uien (al twee potten leeg is 4 dagen gecombineerd met yoghiedrink). Maar verder voel ik me prima! Knuf Aisca
blehhhhhhhhhhhhh ik baal er van weet weer niet hoe ik moet zitten van de "pijn " in de onderbuik links. ik heb ook nog een vraag misschien weet iemand dit. als ik lig kan ik onder in mijn buik mijn baarmoeder voelen ik dacht dat dit heel erg moeilijk te voelen was vooral om dat ik erg gezet ben? het voelt af als een harde bal dat toch wel zes vingers breed is voel ik dan niet mijn darm ipv mijn baarmoeder?
Ik kom later op de avond nog weer ff kijken..naar alles wat er is getypt..me broer wil een potje monopoly spelen en me vriend ook..haha dus ben verplicht om mee te doen.. Tot later.. Ik bedenk me ineens..dat ik op me nod echte ongi pijn heb gehad..maar niks is doorgebroken..nu alleen nog af en toe krampjes.. Is toch goed als je dat hebt..? Of zie ik nu spoke..?
MissN; mooi buikje! ben jaloers, die van mij ziet er niet uit haha ik heb ook die ongikrampjes constant, en trekkerig gevoel in mijn lies, ongi wil alleen niet komen!