Morgen komen mn testen binnen! Ga dan weer eens testen, als ik nie ongesteld ben! gister weer een test mislukt!
Zo..ook ff een fotow van papa en mama (hopelijk in spe) erop gezet..weten jullie tenminste tegen wie je praat..
nee die was dikke uitgelopen streep dus mislukt! Ach krijg morgen 9 testen! haha....heb ook ma n foto in mn album gedaan! weten jullie tegen wie jullie praten
ik kom me afmelden voor NOD april helaas.... na negatieve test gisteren en lage temp vanochtend ben ik ongi geworden. Heb vanochtend een afspraak gemaakt voor volgende week maandag om met mijn vriend naar de huisarts te gaan. Wel spannend, maar het geeft me wel wat rust. Meiden, zet 'm op deze maand he? Groetjes Jessica
01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & Claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 122 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 34 ongi.... 10 zwanger....3 negatieve test... 2 twijfel
Hey meiden Leuke foto's van jullie hoor Daar ga ik me morgen ook eens mee bezighouden Mijn album eens aanvullen met fotokes van ons gezinneke Hier heb ik al bruin bloed verloren dus denk dat de duivels eraan komen Wil nog ff wachten met mijn banner totdat ze goed doorbreken en denk dat ik mij daar morgen mag aan verwachten Tja, wel een korte cyclus maar weet wel waar ik aan toe ben dan En kan met de volle moed naar de volgende ronde Jessica, succes bij de dokter MissN: schoon buikske zenne ziet er wel zwanger uit (ben een beke jaloers maar ik gun het jou van harte meid) kga n beetje voor mijne tv kijken met mijn ventje hij leeft volledig mee met mij, hij vind het jammer voor mij hahaha ik vind het jammer voor ons, maar het is nog maar de eerste ronde dus onze tijd komt wel groetjes
Ik ben een hele leuke nieuwe site tegen gekomen... Kom allemaal even kijken op: anne.messageboard.nl/25598 Het is echt super leuk en gezellig..maar het is nog allemaal heel kleinschalig..dus meld je aan en kom daar ook af en toe even gezellig kletsen..
hallo dames, het is hier volgens mij een beetje rustig. Maar jullie hebben vanavond wel behoorlijk bijgekletst ik ben best lang bezig geweest om bij te lezen. Maar sinds vanmiddag geen zwangeren meer, kom op dames waar blijft het roze. groetjes
Hahaha... Sorry meiden, heb met Liesje de afspraak dat ik alleen via haar forum pendel Dus onder de www knop, Liesje en ik pendelen daar als je een x aantal berichten heb gepost, tis wel gezellig daar, maar nog wel nieuw!