@Silla Ik begin nu na een klein jaar het ook precies aan te voelen..... Dacht ik! Helaas werd ik deze cyclus toch ineens weer aan het twijfelen gebracht ('t leken wel 2 eisprongen deze keer hihi de 10e dag en de 15e dag..) Nja, beide keren kunnen klussen dus we zijn benieuwd haha
Hallo meiden! Zullen we allemaal nog eens net zo'n mooie meid krijgen als Maxima en Willem-Alexander? Wat een scheetje zeg... @ Daantje86: ik ben heel benieuwd wat het wordt! Gelukkig heb je even rust nu je zoon op bed ligt . Wat balen meiden dat er zoveel rood bijkomt... Wij willen ROZE !
Heey meiden Ben al eventjes niet geweest voor de meiden die ongi zijn geworden dikke knuffel en voor de zwangere Gefeliciteerd hoe gaat het met jullie?
Ga morgenochtend denk ik testen..ben dan 4 dagen overtijd...dan zal het streepje toch al duidelijker moeten zijn...? Wat zouden jullie doen..als jullie in mijn schoenen stonden..?
Hallo iedereen, Normaal klets ik hier niet mee omdat ik anders helemaal over de kop sla van de zenuwen maar vandaag moet ik het even kwijt hoor Heb voor het 1st tempkaartje gemaakt op FF en die voorspelt NOD op 21-4, calculator van hier voorspelt m op 23-4... Weet dat ik er niets meer aan kan veranderen maar vorige maand was de test positief en werd ik 3 dagen later toch heftig , heb dus nu verschrikkelijk de zenuwen voor deze maand! Zitten in maand 12 na pilstop (na een heftig jaar en keertje maand pauze tussendoor) en denken hard na over afspraak gyn, maar hoop zo hard m niet te hoeven maken! "Had vorige maand ook andere "vreemde" klachtjes die ik eerst toeschreef aan terwijl ik juist díe dingen nooit zo duidelijk had, ben nu dus "bang" dat weer te krijgen. Klinkt stom misschien maar nu ik weet dat dat een posi test uit zou kunnen worden, ga ik me eigenlijk alleen maar drukker maken door op te letten (en dat wil ik juist niet) terwijl testen nog zóó ver weg is Jajajja, hoe gek kun je van jezelf worden he? haha! Maar hoop dus dat ik het een beetje van me af kan schrijven... Dan kan ik eindelijk beginnen aan het rotklusje dat vandaag op me ligt te wachten :x (zit véééél liever lekker int zonnetje, heeeerlijk die lente!) 8) Sorry meiden dat ik even kom klagen dus, ! Maar hoop dat jullie het wel begrijpen ! Voor alle meiden die ook aan het wachten zijn, ik duim héél hard mee voor jullie! *duimduimduim*
Hey MissN wat spannend zeg allemaal.. Als ik in jou schoenen stond? Mn nagels opvreten van gekte hihi.. Nee, ik zou er denk ik gigantisch veel testen tegen aan gooien (Mij kennende.. en er de hele dag over in zitten ) Kweet alleen niet of dat nou positief is om te doen hihi
he vraagtekentjes! kan me je twijfels heel goed voorstellen. zeker nu je toch al efkus bezig bent.. is errug vervelens om van alles te voelen. heeeeel veel sterkte met afwachten, probeer relaxt te blijven! is moeilijk, vind ik ook, zei de gek
even laten luchten? miss goed idee haha sorry, heb geen oplossing voor kriebels! je borsten scrubben is een beetje te he! hahaha