Net weer een vaage test..nu wel iets duidelijk dan de vorige..maar niet te zien op de foto.. Morgenochtend nog maar een testje doen..
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra & Diaantje78 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & daantje86 & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 123 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 36 ongi.... 10 zwanger....4 negatieve test... 0 twijfel
Als je het niet kunt zien op de foto is het dan wel een vage test? Ik wil je niet de put in praten hoor meid maar ik zou je graag wat duidelijkheid gunnen! Zet 'em op he. Hou met alles rekening dan kan het alleen maar mee vallen. Ik zou eerlijk gezegd zeggen: 4 dg. op je NOD zou wel een (hele) positieve test op moeten leveren als je zwanger bent... Maar oke, geen bloed geeft moed! Succes meid! Liefsssss
Zet me maar gewoon in het rood..wacht wel lekker op me ongi..heb er geen zin meer in..succes voor jullie allemaal..
Ik kom hier voorlopig niet meer..! Misschien wel helemaal niet meer.. @ iedereen...heeeeeeel veel succes gewenst voor jullie..!
Ik voel vanalles... krampjes etc... vorige week een sliertje bloedverlies... Zit nu op dag 26 van de cyclus... Misschien dat ik toch meteen regelmatig zal zijn? Ik hoorde van een vriendin *doktersassistente* dat je van de nuvaring helemaal niet zoveel hoeft te "onthormonen"... Ach ja we zullen zien... ik wacht rustig af... Denk dat ik zondag (dag 30) ga testen en als dat negatief is en ik niet ongesteld ben, dan test ik gewoon een week later nog een keer. MissN... ik hoop zo voor je dat je toch zwanger bent... Ik duim voor je hoor... Neem de tijd die je nodig hebt... Meiden het spijt me dat ik nooit zo uitgebreid reageer maar jullie tikken zoveel Het is gewoon niet bij te houden als je maar af en toe komt meelezen...
Ja tuurlijk! Ik ook! Kop op, MissN, nog even moed houden... En als het rood wordt dan vol goede moed op naar de volgende ronde. Misschien hou je volgend jaar rond deze tijd wel een 'wondertje' in je armen! Het kan snel gaan .
me test negatief. heb er gene hoop meer in. ga nu maar eerst even me zoon eten geven en zelf eten misschien krijg ik dna weer hoop