okeej.... das duidelijk! hihih maar vind het wel grappig hoor.... aangezien ik van mn ei al een goed gevoel heb!
hihi ik zou denk heel zenuachtig worden als iemand het tegen mij zij en ik zelf ook het gevoel had. het blijft toch spannend hoor allemaal. bij mij ben ik er steeds meer van overtuigt dat het ontpillen is, maar toch vind ik het onwijs spannend, er is immers altijd een kans
k heb een slechte nacht achter de rug! heb niet goed geslqapen verga vna de pijn ben nog steeds duizelig en misselijk! is echt niet leuk meer! wel is de hypotheek rond en het bod is ook geaccepteerd nu ligt de baas van mijn vriend weer dwars met zijn verklaring aaaarggggggg kan ik me om ergeren! ga hier vandaag rusten kan echt niks en af en toe lees ik nog mee.....mijn ongie is weg en zal dus ook minder hier zijn zodat ik me op de andere dingen kan richten!
wat goed van de hypotheek en het bod! Wel balen dat zn baas nu irri doet... ggrrrr Jeetje meis, al die klachtjes.... heb je wel echt een ongi gehad dan?
Dani wat goed dat het bod is geaccepteerd! Wel vervelend dat de baas van je vriend nu dwars ligt. Heeft ie nog geen vaste baan dat die baas geen intentieverklaring wil afgeven? Rust maar goed uit met je pols! Dat heb je nu wel nodig!
nee plaatselijk en roesje--> maar die werkte niet werkte 30 min na de opratie pas.vanddar die misselijkheid en duizeligheid
Hè gadverdarrie! Dat is ook niet leuk! Weet precies wat je bedoelt, heb met mijn darmonderzoek (inwendig met slang van onder en zou met roesje zijn) dat hele roesje ook niet gehad! En dan word je idd beroerd!
nou meiden waar ik gisteren al bang voor was is gekomen helaas baal der echt van iedereen om me heen is kei snel zwanger en ik moet maar wachten en wachten nou op naar de volgende maand he misschien dat het goede weer me vandaag wat opvrolijkt
he vivian balen zeg hoop voor je dat het weer dat voor je kan doen. succes en met goede moed verder naar de volgende ronde.
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra & Diaantje78 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 124 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 40 ongi.... 10 zwanger....4 negatieve test... 0 twijfel
he titus thanks ben ook altijd blij dat ik mijn ei hier kwijt kan want mannen begrijpen dat geloof ik lang niet zo goed als wij dames althans dat gevoel heb ik hier maar ja ik probeer de moed erin te houden hoop in de zomer zwanger te zijn en wie weet hebben mijn pendels gelijk he