NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    'Passagierslijst'

1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa
    2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh
    3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje
    4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse
    5 april: Pamela & Marloesje & Zico
    7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82
    8 april: Yvetje1982 & Lima
    9 april: Busybusy
    10 april: Salapio & Linmar & lana
    11 april: Morgaantje
    12 april: Dani86? & Maria
    17 april: Jelske1978
    28 april: Titus.

ongi....zwanger....negatieve test...twijfel

2. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hallo meiden,

Ook ik ga me een beete terug trekken van dit forum.
    Ik ben er ook te veel mee bezig en dat werkt ook niet.

Willen jullie me bijvoegen bij 4 april?

Ik laat tegendie tijd natuurlijk wel weer wat van me horen.
    Ik wens iedereen heel veel geluk toe.
    Ook voor ons zal de tijd een keer aanbreken dat we heerlijk zwanger kunnen zijn.

Groetjes Sam

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    'Passagierslijst'

4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28
    5 april: Pamela & Marloesje & Zico
    7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82
    8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje
    9 april: Busybusy
    10 april: Salapio & Linmar & lana
    11 april: Morgaantje
    12 april: Dani86? & Maria
    17 april: Jelske1978
    28 april: Titus.

ongi....zwanger....negatieve test...twijfel

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hallo meiden

net had ik gepost dat ik er niet vaak zou zijn tot de 21e maar ik zoek afleiding en hier kletsen jullie veel dus dan moet ik veel lezen en heb ik mijn gedachten ergens anders op. april raakt aardig vol en nu maar hard duimen dat deze helemaal roze word.

liefs Dimmel

5. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Bedoel je niet Hartje1? ;)

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames ik ben er ook weer.....heb een druk weekend en drukke daga chter de rug ben kapot.....hier is de ongi weer vertrokken dus we gaan weer aan de klus....

ook ik zal deze maand minder aanwezig zijn zodat ik kan afschakelen en me op andere dingen kan focussen en misschien lukt het dan wel. ga me richten op werk school relatie woning zoeken verhuizen en deze week ga ik me lekker verwennen kapper massage thermen enz.....love it

7. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Hallo allemaal!

Mijn ongesteldheid is nu al weer voorbij! Dat is dus maar van korte duur geweest :D Ik ben deze ronde veel rustiger en er veel minder mee bezig. Dat voelt veel prettiger en rustiger! Heel veel succes iedereen!

Groetjes Lima

8. linmar

linmar Lid

26 feb 2007
    85
    0
    0
    juf
    zo meiden...dit is redelijk bij te lezen..heerlijk..meiden, er zitten een paar die erg op mijn situatie lijken...ik ben de 3e ronde ingegaan...ben toen ook pas gestopt met de pil, was er afgelopen ronde wel HEEL erg mee bzig...maar nu...ff afstand...ff cooling down, gesprekken met mn hubiie, ff janken en door met die hap! En nu iets wat minder op internet...meer met mezelf bezig zijn, dat is nu belangrijk! Ik ben er weer helemal bovenop!
    Hier is de ongie trouwens weer weg, hij was voor het eerst weer een groot gedeelte hoe hij was 9 jaar geleden voordat ik aan de pil begon...kort maar erg krachtig met pijn en hevige bloedingen de eerste en tweede dag...stelt me ook wel gerust dat het dan weer zo wordt, terug naar het oude vertrouwde!

Meiden, sorry voor het lange verhaal, maar moest ff mn verhaal kwijt! Succes allemaal enne...tot gauw!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he dames
    nou ik kom jullie vergezellen ben vanmorgen ongi geworden balen dus moeten we weer maand wachten bah bah zodra ik van mijn ongi af ben zal ik me toe voegen aan de pasagierslijst want dat kan nog niet ofwel?

zeg zijn er hier ook mensen die kunnen pendelen? lijkt me erg leuk om te weten wat daar bij mij uit zou komen.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he dames
    moet wel zegen voel me hier helemaal thuis jullie zijn allemaal pas begonnen net zoals ik dit is pas 2e keer ongi sinds ik laatst januari gestopt ben met pil dus ben zelf ook nog niet zolang bezig zie dat er hier ook aantal leeftijd genootjes zijn das altijd gezellig ander leeftijden natuurlijk ook hoor hahaha
    hoop dat we snel met zijn allen zwanger zijn :) :)

11. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @vivian moet je je banner niet veranderen?

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oeps ja maar kan dat niet pas na mijn ongi?

13. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Nee hoor, dit doe je eigenlijk op de eerste dag van je ongi., dan begint ook je cyclus.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oke als goed is heb ik m nu aangepast

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @daantje86 maar goed dat je f bij maart kwam kijken was f helemaal de klust kwijt :) :)

Nou ben der weer f van tussen kom misschien straks nog f maar nu f lekker op de bank relaxen

fijne avond alvast voor iedereen

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames, rustig hier vanavond...

hier is alles rustig zit net na mijn ongie dus nu gaan we weer gezellig klussen en we wachten weer af (als het deze ronde raak is dan zou ik uitgerekend zijn op mijn verjaardag dit zou het mooiste kado zijn wat ik me kan wensen, maar ja we proberen er maar niet teveel bij stil te staan)

succes allemaal!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ff het volgende...
    Ik heb vanaf zaterdag tot op heden buikpijn gehad.
    Gezien het verloop van mijn cycli het afgelopen jaar KAN het zijn dat ik in (een voor mijn doen vroege) vruchtbare periode zit. Volgens de calculator zou gister mijn vruchtbare dag zijn (op basis van 28 dgn) maar dat is volgens MIJN berekning dg 14 van mijn cyclus dus zou ik dan toch mijn eisprong AL moeten hebben gehad? Of reken ik verkeerd? Of springt een ei (op basis van een cyclus van 28) op dg 15?

Als ik de berekening van 33 dgn aanhoud is het volgens MIJ...zaterdag mijn vruchtbaarste dag en zondag mijn eisprong MAAR de calculator geeft aan dat zondag mijn vruchtbaarste dag is en maandag mijn eisprong? Maar de buikpijn is sinds gister avond (na het klussen) zo goed als over...tis nu nog een beetje gevoelig maar ik heb geen echt ongi gevoel meer....in het verleden wist ik dan dat de dag wanneer ik geen pijn meer had mijn eisprong er die dag/avond aan zou komen....Snappen jullie het nog...het blijkt dus gewoon dat ik na een jaar nog steeds geen idee heb hoe ik het moet berekenen, inschatten e.d.
    Als ik naar mijn lijf luister denk ik dat vannacht of vandaag mijn eisprong geweest is (of nog komt) en dus een cyclus van 28 dagen heb...(en dus niet bij de April NOD behoor) maar ik blijf wel hoor!
    Vind het wel frustrerend hoor hihihihihi. Maar goed we klussen gewoon om de dag mss dat het deze keer weer es gaat lukken?!
    Maar kan iemand mij nog 1 keer de berekening uitleggen?

Groetjes Silla

18. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ik meld me ook hier aan, mijn nieuwe NOD is 09-04.

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @vivian wanneer is je NOD?

hey meiden

nou gelukkig is de situatie thuis beetje beter. maar nog niet hoe het moet zijn. Dit weekend lekker klussen we zijn wel al begonnen maar nu dit weekend kan het raak zijn...mijn ouders zeiden gisteren we hebben al genoeg geld voor het kleinkind haha ik zeg oh ok dan gaan we er hard tegenaan zegt me moeder doe maar gwoon rustig aan en het komt als het komt ik zeg das waar maar we krijgen de babykamer van mijn ouders dusss..

Liefs Dimmel

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    'Passagierslijst'