NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Dit las ik ook nog, dit kan ook!

De uterus van het konijn heeft 2 hoornen en 2 afzonderlijke cervixen. De placenta is van het hemochoriaal type. Dit heeft voor gevolg dat er een zeer nauw contact is tussen de maternale en de foetale bloedsomloop (zoals bij de mens).
    Hierdoor is het mogelijk dat het konijn tweemaal werpt met een tussenpoze van minder dan de normale draagtijd van 30 à 31 dagen. Beide worpen zijn levensvatbaar.

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ow heb de dierenarts gebeld\moet de ouderen apart zetten en de rest bij de moeder
    dus ga ze nu een in een doos doen en dan straks neiuwe kooi halen als mijn vriend thuis is kan nu niet rijden!

xxx en thanks voor de reacties

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    pff waren wij maar zo vruchtbaar :) :)

4. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0

Hahahahaha :) :) :) Titus dat is een goeie!

5. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Hahahaha, ik denk het jij zegt het! Hihi, nou inderdaad was dat maar waar... Al moet ik bekennen, een stuk of 10 in een paar weken is ook weer wat veel van het goeie, wel een beetje gedoseert graag, hihi :)

6. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    :confused: JA, daar zal ik dus ook niet aan moeten denken, zeg. Pfff! Ik zie mezelf al elke vier weken bevallen! :confused:

7. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Inderdaad, dat lijkt me ook geen pretje! :( Maar de vruchtbaarheid op zich is natuurlijk van harte welkom, had jij nu je NOD eerder?

8. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ja, dat dan weer wel, die vruchtbaarheid.

Ja! Nu mn NOD op 26 april, vandaag eisprong! Houdt in dat ik een veel kortere cyclus heb dit keer. En houdt ook in dat ik er dit keer helemaal niet al op verdacht was. Dus vanavond klussen, al ben ik bang dat het deze maand dan ook niks wordt. Ach we zien wel. Het is pas de tweede ronde. Zal wel van het "ontspiralen" komen.

9. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Nou, ik had het zelf ook een beetje, ik was er nu niet zoveel mee bezig als de vorige maand, dus ook minder aan t klussen (niet zoveel dagen ervoor) krijg ik (voor mijn gevoel) ineens dinsdag mn eisprong ipv zaterdag, wij ook snel klussen, kon toen gelukkig. Maar ik heb nu ook zoiets van, zal wel niks worden. Al heb ik wel gelezen dat de pijn van je eisprong, tussen 2 dagen voor en 2 dagen na je eisprong op kan treden. Dus we hebben misschien nog 2 dagen speling, daar hoop ik zelf ook een beetje op. Maar mss dat het releaxte van nu juist wel positief is! Ookal mogen we niet klagen, zou wel fijn zijn allebei in de 2e ronde al!

10. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Nou, dat beurt al weer op, dank je wel! Dan hoop ik ook maar dat we nog 2 dagen speling hebben [-o<
    En inderdaad, nu ben ik er ook veel relaxter onder. We hopen gewoon voor deze ronde, haha! Ik duim iig voor jou!

11. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Van t weekend mijn NOD!

12. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey Meiden

Hoe is het hier in april. Ik zat in de maart groep haha.

Zijn er al meerdere meiden zwanger? ZO ja van harte..........

Ik heb afgelopen dinsdag echo gehad en alles was goed was 2 centimer groot! En het allerbelangrijkste het hartje klopte.

Nu zit ik helemaal op een roze wolk haha :)

Veel succes aan alle meiden die ongi zijn geworden.

x leeuwinnetje

13. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @Mausje, en ik voor jou hoor! Ik was ook wel opgebeurd toen ik dit las, dan zijn onze kansen nog niet helemaal verkeken!

14. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Oh, heerlijk joh! Is vast super dat je nu ook weet dat het hartje klopt.. Geloof meteen dat je lekker op je roze wolk zit, blijf maar lekker zitten hoor! Heerlijk van genieten!

15. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    @ Meisje1988, precies!

@ Leeuwin: wat geweldig dat het goed gaat met de kleine! Heel geod blijven zitten op die wolk, haha! Verder met jou ook alles goed? Geen last van klachtjes?

16. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Nee het valt mee s´ochtends klein beetje last van misselijkheid, last borsten veel afscheiding en natuurlijk moe en nog eens moe.

Moet eigenlijk nu ook poetsen en wat doe ik zit wat achter de pc te hangen haha.

In de 1e paar weken had ik ook nog last van ongikrampen maar die zijn nu weg.

Maar Mausje en Meisje1988 voor jullie is het klustijd of niet soms haha

17. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ja, daarom ga ik nu ook vlug naar huis, hahaha!
    Mooi dat het allemaal een beetje meevalt met de klachtjes!

Goed, ik ga echt afsluiten, lekker weekend vieren. KOm vanavond nog wel even langs!

18. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    mausje heb ik ook gehad na het verwijderen van het spiraal maar een cyclus van 19 dagen daarna gewoon weer terug naar 28.
    groetjes

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    balen voor je!op naar de volgende en hopelijk een goede ronde! :D

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hi Titus,

Nou ja, ik heb ook wel weer mn twijfels hoor. :(

Lijkt wel alsof mn onderbuik iets meer gezwollen is als anders, en mn tepels er wel anders uit zien. :confused:

Ben ook al twee dagen misselijk, gisteravond en vandaag dus weer... :pale: maar ja..ik durf gewoon niet te snel te hopen.

Haha,maar ja wat je zegt is waar, het blijft heel erg spannend, en datvan je gevoel ken ik, hihi, ik zit er ook niet vaak naast, maar ja, vorige keer bij mezelf dus wel...haha ;)

Ach we gaan gewoon door, vind het wachten alleen zo lang tot de 18e...hihi.

Succes in ieder geval!

groetjes,
    Mili

Deel Deze Pagina