Ja inderdaad, het wordt weer tijd! Zijn al wel druk bezig geweest, want heb mn eisprong (denk ik) eerder gehad. En nu maar hopen dat t klussen beloond wordt, haha. Gelukkig valt t bij jou mee met de klachtjes, en lekker lui is wel lekker en kun je nu ongeneerd doen he, hihi! Altijd een goed excuus....
Balen zeg......erg frustie als iedereen om je heen zo "snel"zwanger wordt....maar heel veel succes in de komende ronde!
heeeeel goed, haha, des te minder kans op teleurstelling begreep ik uit meerdere verhalen...maar ja ik ken de kriebel ook, hihi je wilt het soms zoooo graag weten
Hoi, Wat fijn om te horen dat alles goed gaat... Ik zat ook bij maart, nu dus hier...hihi en hoop straks ook op een roze wolk te zitten Geniet jij in ieder geval maar lekker van je roze wolk! Hhihi! groetjes, Mili
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra & Diaantje78 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 125 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 39 ongi.... 10 zwanger....4 negatieve test... 0 twijfel
Ik stond er dubbel in... Ik dacht dat mijn laatste NOD in april was maar dat bleek dus maart te zijn hihihi. Dus nu sta ik alleen op 28 april..(en dat is ruim genomen hihihhi) vandaar nogmaals de passagierslijst
Hoi hallo allemaal, Ik ben nieuw en nog niet zo wegwijs op deze pagina's. Maar ik wil graag mijn verdrietjes en pleziertjes delen met de rest. Ik ben moeder van een 3-jarig dochtertje en sinds 2 jaar heb ik een andere relatie (de vader van mijn kindje ging er vandoor toen ze 4 maanden oud was). Ik en mijn nieuwe partner hopen nog een kindje samen te mogen krijgen en dus ben ik in december gestopt met pil. Tot op heden (1e maand geen onbeveiligde acties) nog geen resultaat. Ik heb bijna mijn nod weer en had vanmorgen met ochtendurine een matcare test gedaan. Helaas, maar een streepje. Dus ik ga er maar vanuit dat er bij ons geen kindje meer zal komen in 2007. Vanmorgen was eigenlijk de 1e keer dat ik er best moeite mee had. Bij mijn 1e kindje was het de 1e maand gelijk raak. Ik zit onder de pukkels dus krijg steeds meer vragen en dus wil ik (zoals iedereen zo'n beetje hier) eindelijk eens roepen dat ik zwanger ben ! Maar helaas, ik deel mijn verdrietige dag met jullie en hoop ook de rest een beetje te kunnen volgen.
Nou Isababy, welkom en je verdrietjes en gelukjes worden beantwoord hier hoor. En we proberen je nog op te beuren ook nog. Hoop dat je naam snel in ROSE verschijnt, en dat je snel mag gaan genieten van een wolk van een baby die jullie liefde bezegelt.
Welkom hier....hopelijk wordt je wat snel wijs uit de paginas etc, haha gewoon proberen dan komt het wel. Ehm hoezo zou het niet meer lukken in 2007? Je hebt toch nog wel een aantal maanden te gaan? Nou ja in ieder geval heel veel lees en schrijfplezier en groetjes!
houdiho! Hier alles rustig.. als ik er niet aan denk nergens last van.. Wel een wat rommelig gevoel in mn buik en rug alsof de duivels er binnenkort aankomen.. Ben benieuwd.. Nog niemand roze vandaag? Verdurie, moet snel veranderen..
he mili ja inderdaad balen maar ja we houden de moed erin he welkom isababy uiteraard kun je hier met al je verdrietjes terecht wij hier weten juist als geen ander hoe het voelt dus stort je hart maar lekker uit doen wij ook allemaal goed en slecht nieuws
Hallo meiden! Tjonge, wat wordt er veel gereageerd op een dag... Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren omdat ik alleen aan het einde van de middag en 's avonds hier langs kom... Yuntje, voor jou heb ik ook goede hoop meid! Je hebt toch behoorlijk wat zwangerschapskwaaltjes, zou ik zeggen... Mausje, welkom terug bij de NOD van april. Flink klussen vanavond . Balen dat er zoveel meiden ongesteld geworden zijn... Ik baal met jullie mee! Succes in de volgende ronde!
Hier nog steeds niet veel verandering, pijn in de (.)(.) blijft en ook nog misselijk met vlagen. Ik durf niet goed meer te hopen, maar die laatste dagen duren echt lang...
tis echt degoutant maar iedereen in mijn omgeving wordt zwanger of moet binnenkort bevallen. Als dat hier niet snel verandert, zullen het nog moeilijke dagen en weken worden...
welkom isababy... Ik heb sinds vannacht ineens zere (.)(.) ben benieuwd waar die nou weer vandaan komen...mijn lichaam laat me wel een beetje in de steek heb ik het idee
zaterdagochtend denk ik....maar ik heb verder eignelijk weinig symptomen....alleen zere (.)(.) en moe is dat niet een beetje vreemd? Heb er eigenijk weinig vertrouwen meer in.