Goeiemorgen allemaal, nog geen roze te bekennen zie ik wel. Zowiezo weinig nieuws. Poohbear 226 wel negatief getest, balen zeg! Hopelijk krijg je snel een dikke positieve test, dat wachten lijkt me ook niks! Hier verder alles rustig, nog een beetje in de klusperiode, al heb ik het gevoel dat dat nu wel voorbij is (ivm met vroege eisprong) maar klussen gewoon vrolijk verder, helemaal niet erg, hihi! En dan maar weer op de wachtbank, spannend weer! Maar gelukkig een stuk rustiger, dus dat scheelt... Nou, ik ga maar eens wat in huis doen, anders doe ik niks als ik hier steeds blijf hangen, te verslavend gewoon, hihi! Nou, een hele fijne dag allemaal, met heerlijk weer! En tot straks weer.
Jammer meiden van de negatieve testen en rode duiveltjes, telkens als ik de pagina open dan hoop ik op meer dan 10 zwangeren! Maar de teller blijft steken! De steekjes rechts onder in mijn buik zijn verdwenen (5 dagen na eisprong begonnen) nu meer last gewoon onder in de buik en wat last van een stijve rug ook onderin! Weet niet wat ik ervan moet denken, tis constant aanwezig. Stiekem heb ik al wat hoop......ach ja tis pas mn eerste echte ronde dus het kan duiden op van alles....(moest het ff kwijt hihi) Succes allemaal en alvast een prettig weekend!
Goedemorgen dames, al is het al middag. Gisteren helemaal beroerd geweest, duizelig misselijk ik weet niet wat er aan de hand is. Zeker griepje of zo.
Ben niet veel hier geweest deze maand, maar kwam ff kijken naar de lijst. Jammer voor de dames die in het rood staan! Ik zit weer op de wachtbank... Succes allemaal
T is rustig hier, iedereen lekker aan t genieten van t mooie weer, of eten/werken natuurlijk. Ik ben ook lekker aan t eten, maar zit ondertussen hier weer even te spieken....
Goedemorgen dames, Nog steeds geen nieuwe rose namen erbij .... Hier wordt het ook aardig spannend! Heb nergens last van eigenlijk, als ik iets ga voelen dan wordt het volgende week denk ik. Had ik namelijk ook toen ik de vorige x zwanger was. We zullen het ff af moeten wachten Liefs Diaantje
Hoi iedereen... Pff wat voel ik me slecht zeg... Misselijk, hoofdpijn, pijn in de onderrug en krampen in de onderbuik (allemaal sinds gisteren). Dus ik zal wel ongesteld worden, maar het zet gewoon niet door
Das balen zeg, zeker als je dat gevoel hebt, dan wil je gewoon zekerheid en dan kun je weer gewoon verder? Ben je nu ook overtijd? Sorry, weet t even niet meer...
Nee ik ben nu op dag 28 vd cyclus... 1ste ronde, had mezelf 40 dagen gegeven maar ik denk dus dat het wel wat eerder zal zijn...
Klinkt misschien gek, maar mss toch wel lekker als je ongi wordt, heb je een lekkere korte cyclus en kun je snel verder gaan, beter als na 40 dagen ongi, al is het natuurlijk nog beter om 9 maanden niet ongi te worden, hihi!
Hehe jups... maar ik vind het niet erg hoor om nou ongesteld te worden, heb er wel vrede mee... Als het nou maar eens wou doorzetten (ik heb altijd erg veel pijn als ik ongesteld ben, en heel misselijk erbij... Heb voordat ik zwanger werd van Kaylee 9 jaar de pil doorgeslikt met twee stopweken per jaar, onder doktersbegeleiding... dus ik wil er zo snel mogelijk vanaf zijn).
@vicky ik heb ook altijd veel pijn als ik ongi moet worden. loop nu ook bij de dokter daarvboor. soms is het zelf zo erg dat ik gewoon 2 uur op de wc kan zitten
Hier ook even een bannercheck. Geef deze maand weinig kans gezien ik meteen na m'n ei ziek ben geworden ... we zullen het zien.
Op de gewone NOD lijst, zijn er al 19 zwangeren, hier nog maar 10! Maar er zijn er dus meer zwanger, zo'n slechte maand is het dus niet
@ Diddl: nog even een beterschapsknuff en ik duim gewoon een beetje extra voor je. Volgens vindt een eitje een beetje extra warmte wel lekker.. Hier even een bannercheck....Ik zit heerlijk in de zon...de wachttijd vliegt zo voorbij... Ik hoop wel snel wat meer rose te zien, want ik vind het nog magertjes.... ik duim voor jullie allemaal.... think Pink!
Haj meiden met mij gaat het goed,, rommelend buikje veel last van krampjes,, anders dan ongi krampen maar wel heel storend. kan er snachts niet van slapen.. misselijkheid heb ik geen last van ,, wel flinke hoofdpijn,, en me vriend vond me wat snel aangebrand,, Maarja ,, we zien wel .. niet veel zwangeren er bij zie ik ,, meiden die de hebben gekregen jammer .. Mei wordt jullie maand .. wachten wachten wachten en nog is wachten..
Haj meiden met mij gaat het goed,, rommelend buikje veel last van krampjes,, anders dan ongi krampen maar wel heel storend. kan er snachts niet van slapen.. misselijkheid heb ik geen last van ,, wel flinke hoofdpijn,, en me vriend vond me wat snel aangebrand,, Maarja ,, we zien wel .. niet veel zwangeren er bij zie ik ,, meiden die de hebben gekregen jammer .. Mei wordt jullie maand .. wachten wachten wachten en nog is wachten..
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra & Diaantje78 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 126 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 40 ongi.... 10 zwanger....5 negatieve test... 0 twijfel