heb een onrustige nacht achter de rug maar wel geslapen.... ben ook 4 konijnen kwijt zijn verkocht aan intratuin alle 4 tegelijk moet ze straks langs brengen! morgen gaan we een dag naar leeuwarden kijken voor nieuwe auto en shoppen! en morgenvroeg mag ook verband eraf
Hellup.. begin nu echt de zenuwen te krijgen een beetje, anderzijds sta ik met mn voetjes op de grond.. Vandaag is mn NOD! Had de afgelopen dagen steeds iet wat waterige afscheiding, vandaag is het ietsjes 'dikker' maar nog vrij dun.. Het lijkt op wat ik normaal voor mn ongesteldheid heb dus ik weet het echt niet.. Heb soms wat lichte steekjes, hoofdpijn, en licht misselijk.. Borsten doen geen pijn zijn alleen wat harder.. Het kan 2 kanten op! Ben alleen nog nooit overtijd geweest.. dus als ze er vandaag niet zijn dan wordt het wel erg spannend!
hey hey meiden hoe is het met iedereen hier is het bruin verlies lichtelijk begonnen dus houd er rekening mee dat ze vandaag of morgen gaan door breken wacht het rustig af voor de gene ongi zijn geworden balen heel veel succes klussers zet hem op wachters we draaien de duimen gr maria
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra & Diaantje78 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 126 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 41 ongi.... 10 zwanger....5 negatieve test... 0 twijfel
hallo allemaal. Dat is alweer even geleden voor mij dat ik hier was. zie maar aantal ronden, want ja dat hou ik bijna niet meer vol. Maar nu begint het dan toch weer eens te kriebelen. Voel me regelmatig wat misselijk en mijn borsten doen echt pijn aan de buitenkant... zou het dan toch een keertje raak mogen zijn... ik hoop het zo... Heb de laatste maanden een cyclus gehad van 26 dagen, banner staat ingesteld op 28... Spannend wishes weet je al wanneer je misschien gaat testen? Voor de rest wens ik iedereen veel succes! groetjes
Wishes, wat spannend joh! Hoop echt dat het raak is! Het wordt tijd dat er hier weer eens een zwangere bijkomt . Ik heb gisteren een ovutest gedaan die licht positief was. Ik loop denk ik redelijk gelijk met m'n banner hier. En dat terwijl ik altijd dacht dat ik een vroege eisprong had! Handig toch zo'n ovu-test . Van het weekend maar eens flink klussen en hopen op een mooi resultaat! En dat hoop ik uiteraard voor ons allemaal!
Hai @jiska ik had ook licht positief in het begin maar hij moet toch echt flink donker worden die lijn. Als je onder mn banner kijkt zie je dat er nogal wat dagen tussen zaten.
heey ik moest vandaag ongesteld worden de dag is nog niet om maarja we zien wel ben we erg zenuwachtig dit is mijn 2de keer dat ik het probeer heb erg korte cyclus trouwens 21 dagen ik ben benieuwd en hopen dat dit keer me wens uit mag komen, zijn er al mensen die weten of ze zwanger zijn ik zal duimen voor jullie. ben trouwens nieuw hier samantha
spannend samantha! Hoe gaat het met Yuntje? Iedereen heeft zo'n goed gevoel bij jou , ben ook wel erg nieuwschierig. Voel je je zwanger? Heb nog geen bericht van de huisarts gehad over de uitslag. ik denk maandag. Ik zit nu rond de tijd van een eventuele [-o< innesteling. Ik voel nu nog niets in ieder geval, maar we wachten rustig :x af... Zijn er nog testers morgen?
hier heb ik mn ups en downs.... dan nergens last van en dan begint alles weer.... 1 ding is zeker het is anders dan anders... nog 7 dagen tot m'n NOD (nou ja eigenlijk nog maar 5)
heey ben benieuwd yunte zou voor je duimen ik zelf vind het best moeilijk om te wachten ben blij al ik een week verder ben geen onzekerheid groetjes samantha
je bent er al vroeg bij samantha! Wel erg leuk, jong moeder! Wel lekker zo'n korte cyclus, veel kansen op een jaar! Het kan natuurlijk ook van het ontpillen zijn (als je de pil hebt gebruikt) dat je een korte cyclus hebt. Of heb je die altijd al gehad? (voor de pil)
spannend...over aantal daagjes testen...maar heb niet echt veel typische "zwangerschapskwaaltjes" geloof ik.... Dus reken er niet teveel op... Succes voor de rest!
heey wiese ik heb de pil wel gebruikt zo anderhalf jaar geleden ben ik er mee gestopt zelf weet ik niet of ik toen ook al een korte cyclus had al was mijn menstruartie heel erg hevig en ben daarom aan de pil begonnen ben heel erg benieuwd of het dit keer wel is gelukt wel heb ik telkens als ik eet net het gevoel dat alles blijft hangen en krijg dan last in me onderbuik ik heb dit geveol al ong 3 dagen maar we zien het snel groetjes samantha
heey mili het hgoef niet zo te zijn dat je kwaaltjes hebt en anders succes met de volgende poging al hoop ik voor je dat het is gelukt groetjes samantha