heey dan denk ik ontpillen maar het kan net zo goed niet zo zijn hoor ik was 6 weken overtijd toen ik was gestopt met de pil maar is bij iedereen weer anders somige zijn weer gelijk op schema maar succes groetjes samantha
Ontpillen is idd #^%#%^ Ik had de 1ste ronde na de pil echt overal last van...waar ik NOG NOOIT last van gehad heb.... -Pijnlijke borsten; -Rommelende onderbuik (soms erg pijnlijk) -Acne (en heel zwaar) Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was, maar helaas. Maar goed Titus....ieder vrouwenlichaam is anders...dus het kan ontpillen zijn maar tja, het kan ook zwanger zijn. Hou zeker voor de 1ste ronde in gedachten dat het ontpillen is dan valt het straks mss nog mee
dankje silla maar moet zeggen kan wel janken bij de gedachten dat deze onwijze pijn alleen voor het ontpillen is voor een kleintje heb ik alles over maar voor ontpillen pfffffffffffffff
@ Johana: Ik ben alweer, eigenlijk nog steeds, aan't duimen voor je...ik hoop een mooie uitslag morgen. Mag nu wel eens. Wordt wel weer eens tijd voor goed nieuws in april......laat je het me weten......
@ Titus, Welkom in de wereld wat zwanger worden heet... We moeten er allemaal ff doorheen maar straks wanneer je je buikje ziet groeien en even later de beeb in je armen hebt lachen we hierom hihihhihi. Hou vol meis, het is voor een goed doel... Digi knuf voor jou...
Pfff vriendlief zit voetbal te kijken en er is verder niets interessants op tv.... Ga de hond maar eens uitlaten. Lieve meiden slaap lekker
Ik ben aan het zoeken naar een heerlijk weekendje weg voor mijn mannetje en mij (als verrasing voor hem hihihihhih) Slaap lekker voor straks meis!
Ik wil een weekendje Barcelona...ff een voorproefje... want we willen eigenlijk langer. Maar goed moet ff kijken hihihihhi
heey leuk joh ben er zelf nog nooit geweest maar blijkt mooi daar te zijn vooral een bekende fontijn met muziek dat is zeker een aanrader en je hebt daar hele lekkere chips ze zijn nog gezond ook hah heb ze zelf ook op me moeder is er geweest groetjes samantha
Haj meiden net thuis van het werken ben moe moe en nog is moe,, was al zo erg moe, maar nu val ik zowat in slaap achter de PC.. heb sinds vandaag dat ik erg veel moet plassen,, echt vervelend,, vooral op het werk . slaap lekker meiden duik me bedje zo in
heey lindy hoop voor je dat het een zwangerschaps symtoom is en dat we je kunnen feliciteren slaaplekker zo groetjes samantha
heey lieve allemaal ik ga zo ff bij me vreind zitten want die is bijna klaar met werken ben der morgen weer en zal jullie dan weer vertellen of ik ongi ben geworden of niet ik ga nog niet testen meschien pas over 4 dagen maar als ongi uitblijft zegt al genoeg geloof ik groetjes allemaal en slaaplekker tot morgen laat het jullie weten duim voor de rest dan ze niet ongesteld worden hoop dat het mij ook niet overkomt doegie
Hoi allemaal, mijn man stond erop dat ik gisteravond ging testen. Ik kwam net van een personeelsfeestje af (22:30 uur). Hij had het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn en... Hij had gelijk. Ik ben ZWANGER!! Vanmorgen nog een keer getest en 2 dikke roze strepen. joehoe! Mijn actie van Amsterdamse uien met yoghie drink van de doorslag volgens manlief. Kijk eens naar de pendels. Knuf Aisca