Goeiemorgen allemaal, ik zie wel dat ik de eerste ben vandaag... Komt ook nooit voor, hihi! Maar goed, ik had dan ook een wekker gezet. Moet nog t een en ander doen, maar natuurlijk eerst even hier kijken, voor mijn verslaafde ikje Hier verder alles rustig, lekker aan t wachten. Duurt voor mn gevoel nog wel lang tot mn NOD, maar vliegt waarschijnlijk zo voorbij, genoeg te doen en lekker weer! Alleen die laatste paar dagen worden denk ik wel moeilijk, maar daar denken we niet aan he! En we mogen niet klagen ook, er zijn bij jullie mensen die dit al voor de 15e of 20e keer meemaken, voor jullie is het helemaal moeilijk al dat wachten... Dus ik kom er zeker weer doorheen! Zijn er vandaag nog testers? Want we willen vandaag natuurlijk alleen maar ROZE namen zien, geen rood groen of wat voor kleur ook! T wordt echt weer tijd voor ROZE! Nou, een hele fijne dag allemaal, geniet van het lekkere weer, en we zien wel weer wat er hier vandaag allemaal met iedereen gebeurt!
Oeps, heb zo lang zitten typen dat ik al helemaal niet meer de eerst was, sorry Maar dan wel zulk geweldig nieuws! Gefeliciteerd Aisca! Echt helemaal super... Kan me voorstellen dat zo'n actie bij je man de doorslag geeft, hihi... Maar ga maar lekker genieten van het mooie nieuws, hup op die roze wolk, en er niet meer vanaf komen de komende maanden Heel veel geluk!
Goedemorgen meisje1988, ik was je net even voor, met het goede nieuws dat ik zwanger ben . Derona ik zal er zeker van gaan genieten, maar het is nog zo pril. Ik durf het nog niet echt. Het moet ook nog helemaal doordringen, denk ik. Knuf Aisca.
Ja, ik zag het, hahah! Geeft niks, voor zulk goed nieuws maak ik graag even plaats, is een veel beter begin van de dag!
We zijn in november vorig jaar begonnen. Ik ben een zeer onregelmatige cyclus zo tussen de 6 á8 weken. Dit was ronde 4 voor ons. Knuf Aisca
Hier nog steeds geen ongi! Ik weet niet waar ik het zoeken moet haha.. Heb wel steeds het gevoel dat ze eraan komen.. hele lichte krampjes (Niets vergeleken bij ongesteldheidskramp, veel minder erg maar wel daaronder dus ik denk steeds dat mn ongi eraan komt..) Verder niet echt sympt. alleen wat misselijk, en niet meer kunnen slapen ( 's avonds wel maar ik ben nu al 3 ochtenden om half 6 wakker ) .. Nou, als ze van plan zijn om te komen mogen ze nu ook wel komen want ik ben nog nooit echt overtijd geweest en ik vind het zó spannend haha!
Aisca, wat een goed nieuws! proficiat! en geniet lekker van je zwangerschap! Wishes, 2 dagen overtijd! waarom test je niet gewoon een keertje? Kan zelf niet wachten tot het maandag is! xx
Muffie: :-# :-# :-# ik durf niet! :-# :-# :-# Vooral omdat ik steeds het gevoel heb dat ze er aan komen..
Een vraagje voor de zwangeren/dames die al eerder zwanger zijn geweest.. Ik voel me eigenlijk kiplekker.. maar tegelijkertijd ineens ziekjes (Moe, ziek zwak en misselijk..) Normaal krijg ik 1 á2 dagen voor mijn ongesteldheid mijn geliefde 'ongesteldheidspukkel' die is op dit moment nergens te bekennen mn huid is zelfs hartstikke mooi.. Toch heb ik constant hele hele hele lichte ongesteldheidssteekjes onder in mn buik maar ik ben wel 2 dagen overtijd! Kan het zijn bij een zwangerschap dat je gewoon het gevoel hebt dat je ongi wordt? Of is dit een slecht voorteken? Ik durf niet te testen ben nog nooit overtijd geweest maar heb al wel eens getest en altijd negatief dus vandaar
goedemorgen aisca van harte gefeliciteerd heerlijk van genieten hier is ik mag in het rood helaas door naar ronde 11 meiden goed weekend allemaaal gr maria