He Aisca, van harte meid! Wat een goed nieuws! Heerlijk om dit soort berichten te lezen als je 's ochtends je laptop opstart . Geniet van je zwangerschap en kijk uit naar jullie eerste wondertje!
Hey Aisca, Wat ontzettend leuk om te lezen, er komt weer een babs aan ! Gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap. Ikzelf vond de middelste 3 maanden het leukste. Maar de hele zwangerschap is zo voorbij en dan is daar jullie hummeltje ! Fijn weekend voor iedereen, ik ben morgen aan de beurt met mijn RD-tjes... Al 1,5 week pijn in mijn buik... Ik wil nog veel meer roze namen zien !
Aisca............GEFELICITEERD! Wishes...hmmmm ik zou ff testen als ik jou was. Jou symptomen komen overeen met 1 van mijn zwangerschappen.... ik zou het gewoon doen! TESTUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
lief dat je het vraagt...nee nog geen nieuws. Ik moet binnenkort maar even weer een testje doen...gister kreeg ik weer ongie kramp dus ik dacht ..."nu zullen ze wel komen" vandaag is er wederom niets aan de hand. Dus ik zal zo snel mogelijk de moed bij elkaar rapen en gaan testen en dan horen jullie het uiteraard
@aisca : Gefeliciteerd. SUPER! @wishes : Zou dr ff een test tegen aan gooien! Of heb je dat inmiddels al gedaan ? @johana: Spannend zeg, ben benieuwd naar de test....
Nog 11 dagen = nog 10 nachten = nog ongeveer 1,5 week WACHTEN WACHTEN WACHTEN! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Zo dat ben ik kwijt en ik ga nu van het heeerlijke weer genieten ! Mss tot vanavond !
Goedemorgen dames, @Aisca, gefeliciteerd en geniet ervan... @Wishes, dat ik de vorige x zwanger was had ik ook last van ongikrampjes maar geen bloed. Normaal gesproken kreeg ik vlak voor NOD puistjes maar toen niet, helemaal glad mijn huid. Dus wie weet meid, ik hoop het voor je... Gisteren overdag onwijs moe, ik wist niet waar ik het zoeken moest. Dus ik gisteren optijd naar bed kon ik niet slapen ](*,) . De hele nacht draaien... Weer vroeg wakker.. Dus het zal wat worden vandaag pff.... Liefs Diaantje
Aisca gefeliciteerd meid. Geniet ervan. Hier op de wachtbank. Nog 10 dagen. Temp was vanmorgen weer 0,1 graad gestegen tot 37.0. Maar hij ligt wel rond de normale waarde na mijn ei. Afwachten dus maar. Duim verder voor iedereen. Groetjes Bianca (MamavanJordy)