hoe kan ik mijn trouwens bij de nod lijsten toevoegen ik had het al gedaan maar is niet gelukt zo tezien
in de menu lijst de NOD lijst aanklikken en dan de eerste dag van je laatsteongi toevoegen en de ronde waarin je zit
Hoi hoi, Vanmorgen getest, maar het was helaas negatief. Heb zelf het idee dat het lang wachten wordt voordat ik eindelijk ongesteld ga worden, maar je weet maar nooit he. Vandaar toch de test even gedaan. Nu maar afwachten. Groetjes Taby.
heey taby jammer dat het negatief was je bent wel flink wat dagen overtijd maar hou de moet errin groetjes samantha
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra & Diaantje78 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes 131 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 41 ongi.... 12 zwanger....5 negatieve test... 0 twijfel
heey allemaal heb vraagje me buik maakt steeds geluidjes zo brorrel geluidjesvalt me ineens op kan dat zijn door zwangerschap of is dat normaal de heletijd groetjes samantha
Het kan, maar het kunnen ook je darmen zijn! Testen is de enige zekerheid ben ik bang! Ik duim voor je!
Ik beheers het niet echt, als je een wat meer betrouwbare pendelaar wil kun je het vragen aan Caruli, hopes, daantje86, dani, derona en zo zijn er nog een aantal meiden. Via een pb kun je dit aanvragen. Ik zou je graag willen helpen meis, maar ik denk dat je meer hebt aan deze meiden. Liefs
Volgens mij moet je de datum invullen van je verwachte NOD. dus als je nu je NOD op 2 mei zou verwachten moet je 2 mei invullen, toch?
heey susan71 bedankt het is me nu gelukt over 4 dagen gaak testen en meschien maandag al zal het jullie laten weten ben zelf best zenuwachtig en bigdream ik zou ze een berichtje sturen dan bedankt he groetjes samantha
heey bigdream dankje hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn bij mij is er nog steeds geen ongi te bekennen dus nog steeds moet heb al 4 dagen last van me onderbuik echt het is een super goed gevoel en soms vervelend maar heb het er zeker voor over als dit alles is heb alleen gevoelige tepels en smorgens kom ik kokend uit bed en heb het ook niet koud meer gehad en heb geen honger gevoel maar verder rest gaat het super goed groetjes samantha
heey daantje 68 heeft voor me gependelt en ze zegt dat ik april 2007 zwanger ben van ene jongen echt geweldig ben super trots groetjes samantha