hey we duimen er wat af ik hoop echt yuntje dat je zwanger bent daantje68 heeft voor me gependelt en die zegt dat ik in april zwanger word van ene jongen en wat ook nog grapig is heb een jaar geleden ong ook laten pendelen en die zijde oiok dat ik een jongen kreeg en later nog een jongen ben er trots op maar je gevoel laat het je meestal wel weten als je zwanger bent toch succes ermee me opa zij vorige week nog waar blijven mijn kleinkinderen vond het wel grappig en dan te bedenken dat wij voor een kindje gingen maar heb maar niks gezegt groetjes samantha
heey Claudia86 hoelang ben je al overtijd ? hoop voor je dat het raak is en voor alle andere groetjes samantha
@8samantha8.... snap wat je bedoelt romdom die pendels... ik heb er 2 voor deze maand en er zijn meerdere mensen waarvan hun gevoel zeggen dat het raak is bij mij... Maar pin je er niet teveel op vast hoor, op die pendels! dan is de teleurstelling des te groter...
heey weet dat het nooit 100 zeker kan zijn hoor maar mijn geveol zeg ook dat ik zwanger ben daarvoor al en dan komt ook nog die pendel dan denk je heey een jongetje leuk joh ik zal me er niet te vast op pinnne maar zou julie laten weten als ik de test heb gedaan groetjes samantha
zo kom ook weer even meekijken. Zie dat het voor veel meiden al weer heel spannend gaat worden ik duim voor jullie. Ik heb volgens mij nu echt mijn eisprong gehad en we hebben hard geklust dus ben benieuwd iedereen succes. liefs morgaantje
thanxx meid ik hoop het ook 28 april zit ik lekker in cuba dus het zal me ook wel goed uitkomen als ik de niet op bezoek krijg
ooh leuk op vakantie je vakantie zou zeker nog mooier zijn als je niet ongi word zal voor je duimen veel succes groetjes samantha
Nou meiden vandaag was heel vaag heb onwijze steken,, en misselijk niet normaal ,, heb ik de hele week nog geen last van gehad,, op geblazen gevoel,, en kan moeilijk afgaan, echt vervelend.. heb ook 2 keer over gegeven vandaag heb dat normaal nooit,, zelfs niet als ik ziek ben ..
heey lindy spannend joh jij hebt ook april bij pendelen staan appart ik ook ga vanaaf maar zeggen tegen me vreind dat ik me echt zwanger voel meschioen dat we dan test gaan halen of naar de dokter gaan zal duimen voor je groetjes samantha
dankje hoop dat het bij mijn ook raak mag zijn ga er met me vreidn over praten dak binnekort wil testen ben benieuwd haha groetjes samantha
Hey meiden ga me er ook even mee bemoeien ...ook ik mag over 11 hele dagen(lange dagen) testen. Sinds gisteren heb ik steeds steken i mijn onderbuik en voor mijn gevoel achter mijn schaambeen?!?!? Ben heel erg benieuwd... groetjes en heel veel succes ook een Lindy