He Angel86 We lopen gelijk op schema hiihhihihihi Ik heb ook telkens krampjes in mijn onderbuik, met name aan de linkerzijde...dus ik ben ook errug benieuwd....
heey angel81 ben benieuwd of je over een paar dagen ene positief test mag zien van je eigen succes ermee wat worden er toch veel mensne zwanger eigenlijk als je het zo ziet wel leuk om te zien groetjes samantha
Meid misschien een laat eitje?.. gebruik je ovu testen?.. want een innesteling kan he tnog niet zijn aan je banner te zien,, want een innesteling is ongeveer 4 tot 6 dagen na je eitje,, Duim voor je meid dat jeje eitje eerder heb gehad en dat dit toch goede krampjes zijn .. knuffel lindy
Hoi meiden, Hier gaat alles wel goed. Zit op de wachtbank en mijn temp ligt rond de 37.0. Is de normale waarde voor mij na mijn ei. Ben benieuwd. Nog 10 daagjes. Ik voel mijn baarmoedermond wel eens tijdens mijn cyclus en mij valt nu op dat hij nu al vrij laag ligt. Kan hem gewoon voelen met mijn vinger zeg maar (sorry voor de vieze praat). Hij voelt redelijk zacht aan. Nu vroeg ik me af of iemand daar ervaring mee heeft. Als je zwanger mocht zijn ligt dan je baarmoeder hoog of laag of maakt dat niet uit? Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Ja he APril is een vruchtbare maand volgens mij hihi,, hopen dat wij ook snel in het ROZE mogen .. en de rest van de meiden ook ,, want Hoe meer roze Hoe beter
mamavanjordy : ik voel mijn baarmoeder mond ook als ik er met 1 vinger in ga (sorry voor de details) en hij is ook zacht en ligt naar voren,, vorige maand en die daarvoor voelde ik dit niet,, Hopen dat je ook ene mooie 2de streep krijgt nog eventjes,, dagen ga zo voor bij
ja he voil;gens mij sta ik al in het roze maar ik weet niet waar je dat kan zien weet een van jullie dat ? daantje had me er in gezet groetjes samantha
zakt je baarmoeder als je zwanger bent wist ik niet of betekend dat dat je vruchtbaar bent groetjes samantha
nee ik gebruikgeen ovu-testen en dat zou best wel een mogelijk kunnen zijn... Mijn lichaam houdt me zo wie zo heel erg voor de gek de afgelopen maanden! heb veel symptonen maar dat zit allemaal tussen de oren. Ach waar het hart vol van is .... Maar het blijft toch spannend! groetjes Lindy
NOu meiden kwam er net achter dat ik blauwe aders krijg op mijn borsten, en onderbuik,, heb dit nog nooit gezien maar moet naar een verjaardag van een vriendin, voor het eerst niks van alcohol drinken,, ze zullen me wel aankijken,, maar mondje stijf op elkaar hihi alleen me vriendin weet ervan .. tot morgen meiden.. kussss lindy
heey allemaal ik ging net naar de wc en heb echt veel afscheiding echt super veel slijm en het is heel zacht van binnen krijg steeds meer symtomen ben er wel super blij mee we zijn net voor de 2de keer bezig vorige keer wist ik dat ik ongi werd maar nu weet mijn gevoel dat ik het niet word ben benieuwd wat me vriend er van zegt hij zegt wel dat ik er niet zoveel bezig mee moet zijn maar nu weet het echt zeker nu groetjes samantha
was donderdag 5 dagen na mijn ei duizelig misselijk en hoofdpijn, gisteren had ik verschrikkelijk last van mijn onderrug, wat ik normaal heb als ik ongi moet worden en jeuk aan mijn borsten. Ik weet het niet
hey inge1975 het zou niet door de innesteling komen want die duurt er een paar dagen over voordat tie zich innesteld dan weet je lichaam nog niet dat je zwanger bent maar ik we hopen ook voor jou dat het raak mag zijn succes ermee groetjes samantha