Nou meiden ik gaat ervandoor.,. op me gemak lopen naar de trein... tot maandag avond.. WIl meer ROZE zien hoor .. hihi.. geniet van het mooie weer
hoihoi.. Heb vanmiddag getest, helaas negatief! Snap dr niets van.. ben nog nooit overtijd geweest (al 10 maanden bezig..) Test goed uitgevoerd (controle streep was zichtbaar..) alleen wel was ik vergeten de dop erop te doen bij het wachten en er stond het beste met ochtendurine en ik heb het 's middags gedaan.. Snap dr niets van
Ja dat doe ik ook zeker, vind het zo gek.. Kan het zo zijn dat ik zelfs met 2/3 dagen overtijd te vroeg heb getest en toch zwanger ben?
hier het zelfde, overtijd en mat care geeft maar geen 2 streepjes aan, ben het zat morgen doe ik nog 1 test en dan ga k wel een duurdere halen!
Wat kost een matcare test? Ik heb getest met het huismerk van de apotheek.. Opzich wel een duidelijke test alleen heb hem niet helemaal naar behoren gebruikt, als ik over 4 á 5 dagen nog niet ongi ben test ik nog maar een keertje
Johanna! Gefeliciteerd Marina: Balen meis hopelijk volgende ronde Wishes: Hmmmm jammer mss van de week nog ff proberen... Ik zit nu bij mams achter de PC want die van mij is WEER kapot! Maar goed dus ik kan niet zo vaak meer mee kletsen... Liefs Silla
heey allemaal ik ga waarschijnlijk morgen testen maar toch weet bijna al zeker dat het waar is maarja is leuke aandenken groetjes samantha
heey Claudia86 ik heb veel symtomen zoals warm de hele tijd last van opgeblazen gevoel al 5 dagen zere borsten en sinds vandaag ook nog me ontlasting geen honger vaak drinken onwijs veel zin in groenten en fruit (geen zin in andere dingen zoals snoep) vaak wakker snacht en vaak plassenheb ook welles misselijk gevoel alleen smorgens maar hoef gelukig niet over tegeven alleen wat ik niet heb is dat ik moe ben hellemaal geen last van voel me zelfs wakkerder dan ooit haha raar eigenlijk maarja weet wel 100 procent dat ik zwanger ben groetjes samantha
Ja, ik denk ook dat ik zwanger ben,gisteravond zoo trekkend gevoel in mn buik! ahw men! deed echt zeer!Maar, we zullen morgen wel zien wat de test zegt! enanders koop ik gewoon een ander merk!
heey Claudia86 ik heb dat gevoel ook gehad vorige woensdag want me vriend had nachtdienst wist niet wat het was maar dacht als het zo door gaat bel ik me vriend op dat tie naar huis moest komen had echt pijn was niet normaal maar nu weet ik waar ik het van heb . hoop voor je dat je zwanger bent daantje had voor mij gependelt en die zij dat ik zwanger was en ben nooit overtijd geweest dus alen toen ik was gestopt met de pil maar is al meer dan jaar terug, zal voor je duimen groetjes samanta
Ohw spannend samantha! Het gevoel is moeilijk te omschrijven, maar het leek net alsof er iets uit mekaar werd getrokken! zouden best de banden kunnen zijn?!... Mn vriend heeft heel lief zn hand erop gelegd en na 3 minuten was t weer over! Ook paste ik plots me nette broek nie zo goed meer, kreeg m met moeite dicht hihi
heey claudia86 hoeveel dagen ben je overtijd als ik vragen mag of ben je nog niet overtijd? groetjes samantha
op mn langste cyclus...1 of 2 dagen d8 ik en mn kortste 4... d8 ik, ik weet het al nie eens meer! had jij dat gevoel ook wat ik omschreef? en kheb sinds n paar dagen last van puistjes..grrr
nee puistjes heb ik niet maar is wel een symtoom ervan heb wel puistjes maar is niet erger geworden of zo en met die buik geveol had ik ook ja dee ontzettend pijn joh is moeilijk te zeggen precies wat voor gevoel het is, weet wel dat ik voordat ik overtijd was bijna geen honger had en heel raar maar ik was de 24igste ongi tot de 27igste maar was met vlagen vanaf de 26igste dus heb toen ook gevreen en de 30igste had ik bruine afscheiding dus met de eisprong wat ze op internet zeggen klopte voor mij niet was de eerste keer dat ik bruine afscheiding had groetjes samantha