ja de 3 daantjes were bijelkaar dus we kunnen een nieuwe poging doen deze maand met 3 daantjes zwanger
Ik kom me ook aanmelden hier in april. Mijn NOD is op 12 april en dat is dus ook de datum dat ik uitgerekend was van Merlijn (zie onderschrift) Weet nog niet goed wat ik er van moet vinden
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana 11 april: Morgaantje 12 april: Dani86? & Maria & Daam 13 april: Vivian 16 april: Jennie72 17 april: Jelske1978 26 april: daantje86 28 april: Titus. ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
@DAaam, Dat is inderdaad een ""rare"/verdrietige datum, maar misschien wordt hij wel heel speciaal, doordat je een positieve test krijgt op die dag. Nou dames hier wordt nog niet echt veel gekletst. Ben een paar dagen niet geweest. Even niet te veel bezig zijn met zwanger worden. Maar dit weekend moet er weer flink geklust worden. hahaaha . liefs essiee
we gaan met zijn allen heel hard klussen en gooien wat hormoontjes naar elkaar toe en dan worden we met zijn allen zwanger klinkt goed he
hoi dames, wat word er weer gezellig gekletst, hier gaat alles zijn gangetje heb de afgelopen 2 dagen echt baaldagen op sommige momenten voel ik me wel verdrietig en dan hoor ik vandaag dat iemand die ik ken zwanger is en ik gun het haar echt heeeel erg maar diep van binnen ben ik toch een beetje jaloers erg als je dat gevoel heb zeg maar ja het is nou eenmaal zo we willen allemaal toch hoop dat ik niet de enige ben met dit gevoel en hoop dat wij ook snel blij mogen zijn met een wondertje dat groeit in mijn buik! sorry moest ff mijn ei kwijt..... succes allemaal met klussen en laat het allemaal positief uitwijzen in april! liefs
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana 11 april: Morgaantje 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian 16 april: Jennie72 17 april: Jelske1978 26 april: daantje86 28 april: Titus. ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana 11 april: Morgaantje 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian 16 april: Jennie72 17 april: Jelske1978 26 april: daantje86 28 april: Titus. ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
Dames, die passagiers lijst is heel leuk hoor, de boot stroomt al aardig vol, maar de NOD lijst staat links in beeld. Zo, dat was mijn gezeur weer, even een kleine update: Mijn ei komt er weer aan dus het klusseizoen is weer geopend! Vanmorgen al even aan de slag gegaan, een beetje ontspanning konden we wel gebruiken. Het is een heftige tijd voor ons met heel veel stress, dus of het deze maand wat wordt weet ik eerlijk gezegd niet (tja, wanneer weet je dat wel van te voren....?) Maar.....klussen kan altijd! Groetjes en een fijne dag! Hartje1
Titus: nog maar een weekje te gaan! Het aftellen is nu echt begonnen! Of ben je stiekum al gestopt met de pil?
hey dames jippie morgen vertrekken we ben er echt aan toe maar dit weekend is aan ons het klus weekend..gisteren al geklust... ik zal er vanaf woensdag weer zijn...vandaag drukke dag zometeen strijken, inpakken, douchen, naar dierenwinkel, naar vriendin, avondeten, naar vriendin en dan verjaardag haha lekker daarom neem ik nu de tijd om even op het forum te zijn zodat jullie me niet te lang moeten missen haha...veel succes dit weekend voor de klussers en tot woensdag fijn weekend! Liefs Dimmel
Hello ladies, Het om de dag klussen is weer niet gelukt deze ronde...eigenlijk hadden we gister nog ff moeten klussen (naar mijn mening ) maar mijn mannetje HAD GEEN ZIN hmmmmmmmmmmmm vind ik altijd zo irri... Maar goed, volgens mij heb ik mijn vruchtbare periode te vroeg gehad (en gelukkig wel goed geklust als dat idd zo was) maar ik hou er ff rekening mee dat ie mss toch wat later komt dat ik het mss verkeerd gevoeld heb, dus dacht ik gaan we deze week nog ff 2x extra maar ja... Van het weekend hoef ik me geen zorgen te maken want dan weet ik het wel hihihihhihi dan kan ie wel ! I.v.m. mijn miskramen was er mss ook sprake dat ik (zoals vele in mijn familie ~ vaderszijde~) dragen kon zijn van het syndroom van Marfan (om te weten wat dat is ff googlen want ik weet het niet zo goed uit te leggen). Daarvoor moest ik dan naar een Cardioloog enige tijd geleden. En vanmorgen kreeg ik de uitslagen, mijn suiker was goed, cholesterol was goed en er waren geen aanwezigingen in mijn hartkamers/aders e.d. te bekennen ! Dus dat is goed nieuws! Groetjes Silla
Hoi meiden, Kom me hier ook melden... Begin deze week heb ik hier op het forum heel blij kunnen melden dat het in ronde 9 eindelijk raak was, maar helaas het toch niet zo mogen zijn... Denk niet dat ik hier veel mee ga praten deze maand, maar wilde me hier wel ff melden... Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en die vertelde me dat het vruchtje waarschijnlijk niet gezond is geweest en daarom weer door mijn lichaam afgestoten is en als idd zo werkt, is het maar beter ook dat dat zo gebeurd is... Weet niet wanneer mn volgende NOD is... We shall see...