hier ook spannend. nod tussen a.s. vrijdag en zondag (20 of 22e) cyclus is nogal onvoorspelbaar.. hele gevoelige borsten, echt heel anders als normaal voor ik ongi moet worden.. maar test nog negatief uiteraard, was ook wel erg vroeg met testen . heeft er iemand hier ooit voor de nod pos getest met clearblue? groetjes alex.
Ja, heb het even nagezocht in het bijschrift, indd verkeerd uitgevoerd. Mijn vriend komt net thuis en vind dat we het gewoon nog even een paar dagen moeten afwachten.. Vind het moeilijk, maar snap hem wel.. Als ik a.s vrijdag nog niet ongesteld ben test ik weer..
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & l ana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk 121 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 47 ongi.... 13 zwanger....6 negatieve test... 0 twijfel
Ik geloof niet dat de CB hiervoor geschikt is. CB heeft een hoger HcG nodig voor ie positief is. De huistest van kruidvat heeft minder nodig. Misschien kan je die proberen of natuurlijk de Matcare testen...
hey samantha, Klopt, ik weet het, het hoeft niet per se maar ja, haha dan zou ik misschein wat geruster zijn als ik middels kwaaltjes bijna wel zeker zou weten dat ik zwanger zou zijn. Heb nu echter wel wat klachten zo vlak voor mn NOD, die ik als ik ongi moet worden meestal al eerder krijg... Heb het idee dat mn borsten wat voller zijn (voelen wat anders aan)veel last van mn tepels, krijg "puntjes" op mn borsten als ik mn tepel aanraak en dan gaat de huid om mn tepel heen een beetje samentrekken (weet niet goed hoe ik het het beste kan omschrijven), ben soms wat misselijk na het eten, ben veel duizelig geweest en heb nog niet echt veel ongi krampen....gek he? Najaa, haha nog ff twee dagen wachten en dan zien we wel.. We wilden eigenlijk de 18e testen, omdat mn man dan jarig is en t zou natuurlijk een leuk cadeautje zijn, een posi test, maar ja we wachten nog maar even wat langer denk ik...hihi in t geval van verlate ... groetjes, Mili
Haha, dat was net ff raar! Ik ging net naar de wc (zit op kantoor) en ik wil doortrekken, zie ik ineens dat mijn urine blauw is! Bleek dat de schoonmaakster net langs is geweest. Ze heeft bleekmiddel in de wc gegooid. Dat had ik niet gezien, anders had ik eerst wel ff doorgetrokken voor ik ging.
balen voor de ongi meiden... ik ben ook wel nieuwsgierig of 8samanthe8 al getest heeft..... hier snap ik dr niks meer van... nog steeds pijnlijke borsten, steken in mn lies die doortrekken naar mn bovenbeen... vanochtend ietwat misselijk en beetje duizelig geweest... net met plassen best veel cervixslijm met een heeeel klein beetje roze, maar de tampon nog steeds niets op te zien!