spanning begint nu hier ook te komen, naja meer nieuwsgierigheid of mn gevoel weer eens gelijk heeft! (wat de laatste tijd heel vaak gebeurd) Maar Seker... denk dat ik eerder ga testen toch wel, hihi
Racebabe, ja nog een ruime week. Pfff. Jij ook ongeveer net zo lang nog! Yuntje, wanneer ga je nu testen dan? Toch morgen al?
Hihi, ik hoop het Spannend hoor als je eerder gaat testen, ik hoop dat je 2 streepjes gaat zien.. Ik ben van plan om zondag te testen als ik tot die tijd niet ongesteld ga worden.. Dus zeker niet eerder Opzich heb ik geen problemen om later te testen, maar ben meer zenuwachtig voor vrijdag mijn NOD Telkens naar de wc om te checken haha
Ja, 25e zou mn NOD moeten zijn, als ik uit kan gaan van cyclus 28 dagen. Zit eigenlijk te wachten op tekenen van een innesteling, maar wie weet komen ze helemaal niet Racebabe
YUntje kan je je niet inhouden en Seker goed van je om nog ff af te wachten al zou het moeilijk worden en elke keer op je papiertje kijken ik ken het
Nee, ok het hoeft niet, maar kan toch wel zijn dat je wat roze/rood ziet bij afvegen? Ik maak me er ook niet druk om, we hebben geen haast hoor! (uche, zei ik nonchalant )
Ja, kan idd zijn. Haha! Dat zei ik vorige ronde ook al, maar ondertussen! Ik ben bang dat ik deze ronde oversla, mn ei was veeeel vroeger dan ik had gedacht. We hebben ons er toen nog wel voor ingezet, maar heb gewoon het gevoel dat ik deze ronde aan mn neus voorbij moet laten gaan. Het idee dat de treindeuren net voor je neus dichtgaan en de rtein wegrijdt, terwijl jij nog op het perron staat....
@Mausje, ik zie dat we nu weer aardig gelijk lopen, vorige ronde ook, toen jij best even overtijd, dus helemaal in mei, en nu met je vroege ei maar weer een dag verschil! Dat vind ik dan wel weer leuk om te zien. En allebei nu een vroeger ei, dus allebei hopen dat we toch nog de kans benut hebben, als we nu ook nog eens allebei zwanger zouden zijn, hihi!
Nou wie weet he! haha Als het dan voor een goed doel is (snel zwanger, hihi) Hebben we dubbel geluk, gezellig zo tegelijk en beloond worden, hahah!
Haha, nou dat zou wel helemaal leuk zijn natuurlijk! Ga nu helemaal zittem hopen dat het voor ons allebei raak is! (tuurlijk ook voor de rest he, maar dat snappen jullie wel) Lijkt me wel gezellig
Neee, nog niet morgen.... ik luister wel een beetje naar jullie hoor! hahahha als er nog niets is dan woensdagochtend
Ja moeten we eens even een afspraak voor gaan maken, als we nog niet ongi zijn, wanneer zullen we dan testen?