ja inderdaad voor de 4e ronde, ik heb mij ei 2 dagen eerder gehad dan de banner dus ik ben geneigd om de ook 2 dagen eerder te gaan testen. Dus eigenlijk gelijk met jou. Maar of dit verstandig is? Ik weet het niet
ja inderdaad voor de 4e ronde, ik heb mij ei 2 dagen eerder gehad dan de banner dus ik ben geneigd om de ook 2 dagen eerder te gaan testen. Dus eigenlijk gelijk met jou. Maar of dit verstandig is? Ik weet het niet
oeps mijn internetverbindig wilde niet zo en ik dacht dat het bericht er nog niet op stond maar dus toch. Sorry
nee eigenlijk voor het plaatsen van de spiraal meestal 28 dagen. Na het verwijderen niet meteen, maar de vorige cyclus was wel gewoon 28 dagen
denk dat je dan wel eerder kan proberen te testen, ik heb die ultragevoelige liggen. Dan test ik wel op NOD maar als ik dan een lage HCG-waarde heb, spoort de test hem in ieder geval op.
ja toch kijk ik er minder op dan in het begin. Toen heb ik alles doorgespit, nu weet ik alles wel een beetje. Ik hoop toch echt dat het een keer mag lukken, ben zo bang dat ik weer niet zwanger kan worden om een of andere reden!
ja je moet het me horen zeggen denk haha. Dat IK weer niet zwanger kan worden. Tja hoe tik je dat een beetje begrijpelijk. Dat IK diegene ben die niet zwanger kan worden. ach laat maar haha!
Ik dacht bij de eerste precies hetzelfde. Was na de 5e ronde zwanger en kreeg toen een miskraam. Je begrijpt het al nog meer twijfels. Maar toen was ik dus al weer zwanger bij de 2e cyclus. Heel snel dus, en ik denk zelf dat dit kwam omdat ik er toen niet de hele dag mee bezig was om weer zwanger te worden. Dus moraal van het verhaal Niet te veel aan denken dan komt het meestal vanzelf. HIHI hoor wie het zegt
Dus je hebt al een kindje? Wat leuk zeg, scheelt wel dat je dan al bekend bent met reilen en zeilen van een zwangerschap. Ik heb geen idee wat me te wachten staat mocht ik ooit zwanger worden. En de bevalling pffff, geen idee hoe ik dat ga doen.