Goedemorgen meiden, @Samantha, balen meid ik hoop voor je dat de volgende ronde raak mag zijn... @Fientje, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je de hoop had opgegeven na die negatieve testen... Zo zie je maar alles is mogelijk! Dames die de op bezoek hebben gekregen, heel veel succes in de volgende ronde! Hier is de temp gestegen met 0.2 gr.... Dacht echt dat mijn ongi eraan zat te komen na de daling van gisteren. Hmmm zou mijn lichaam me voor de gek houden? Liefs Diaantje
Dankje Samantha dat hoop ik ook! Begin het nu toch wel heel spannend te vinden hoor... Ik weet het, het kan nog alle kanten op maar toch.
Fientje wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je een beetje overdonderd bent! Maar wel echt geweldig hoor! Lekker van gaan genieten.
Tja, helaas, maar het is niet anders.... nieuwe ronde nieuwe kansen.... straks de spanning van het verhuizen dus dan word het klussen leuker, dan word het ontspannend klussen!
heey yuntje ik hoop het niet voor je *(dat je ongi word)* succes ermee hopen dat je ook over een paar dagen positief mag testen groetjes samantha
Passagierslijst 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april : erannick & Amy82 07 april: dani86 & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 & MissN 10 april: Salapio & Linmar & lana & loesie 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 & claudia86 12 april: Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar & Wishes & MamaSu & 8samantha8 14 april: Juudje1975 & aisca 15 april: Brrr & claire 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 & carla 2028 & Muffie & Eucalypta 17 april: Monatoetje & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 & titus & Diaantje78 22 april: la femme & Diddl & derona & Lindy & Wies31 23 april: inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes & Racebabe 26 april: Nathalie1973 & esser & Jale & Mausje&kreeftje1984 27 april: Berna & Marieke1610 & frumpje & Mickey06 28 april: meisje1988 & Parel & Silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska & Linneke 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins & hopes & Schijndelsvolk 135 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 51 ongi.... 14 zwanger....7 negatieve test... 0 twijfel
ikke niet maar heb ook nog niet met haar gesproken maar ken maar paar namen van jullie die beetje bekend zijn niet alles dus kan zo maar zijn groetjes samantha
Alle zwangeren - van harte. De rest veel sterkte met klussen en gezelligheid op de wachtbank ... Ik had even afstand genomen van het forum, was er te veel mee bezig. Maar heb eergister en zo juist een testje gedaan en beiden zijn vaag positief. Nu mag ik die van eergister eigenlijk niet meerekenen. Heb er toen namelijk een halve minuut naar gekeken, vervolgens mezelf vervloekt (waarom moet ik toch altijd perse testen en kan ik niet gewoon rustig wachten, die duivels komen toch wel). Maar na vaag lijntje van vanochtend toch even terug gekeken ... en ook een vaag lijntje. Op de foto is het zo mogelijk nog vager maar toch graag jullie mening? Mn lief is op zn werk ... en ik moet thuis stapels werk nakijken ... gaat niets van komen ben ik bang ...