hey dames ik bener ook weer even ik had ja gezegd dat ik wat meer afstand van de site zou doen om er minder mee bezig te zijn en moet eggen dat het aardig lukt daar ik andere dingen aan mijn hoofd heb. we zijn druk op zoek naar woningen vanavond heb ik die make up party en voor school ook genoeg te doen. ook zijn we weer aan den klus......wel een stuk minder dan vorige maand maar wel om de 3 dagen dus komt helemaal goed
Hi Ladies, Ik wens jullie een prettig weekend alvast. Ik kan pas maandag weer mee lezen want thuis heb ik nog steeds PC problemen... Liefs Silla
Linda knuf meis ! Voel me nog wat raar na m'n laatste ongi,was een beetje vreemd,2 dagen bijna niets en 1 dag wat heftiger donkerrood bloed!Maarja temp is nog laag dus zal wel niets zijn! Nog een klein weekje en dan begint onze klusperiode hihi,eens kijken of we deze ronde beter kunnen klussen,ik heb in elk geval geen late's! Hoop dat ook april een vruchtbare maand gaat worden! Gr Gerda
@hartje1 nee ik ben niet stikum eerder gestopt hoor ik moet nog morgen tot volgende week zaterdag. volgende week zaterdag neem ik de laatste pil in. het is voor mij echt af tellen hoor.maar aan de andere kant het is al bijna zo ver dusssssssssss ik heb op mijn werk ook een gesprek gehad wat me heel erg heeft op gelucht dus daar ben ik dan ook wel erg blij mee. @linda sterkte en succes. @ lotte23 ik kan me dat helemaal voor stellen ik heb het nu al wel eens ondanks dat ik dus pas volgende week zaterdag stop met de pil hihi
Nou ook ik kom me hier maar weer melden, zal er eerst niet zijn waarschijnlijk als ik op de wachtbank zit weer. Mijn NOD is op 11 april, zou iemnd mij op de lijst willen zetten? Baal wel een beetje, vandaar dat ik me hier eerst niet meld. Iedereen veel succes en ik hoop op veel zwangeren deze maand. liefs
is er nog roze bij gekomen vandaag? volgens mij niet he? ik heb wel ontzettend voor jullie geduimt! hierzelf ook nog niks.. alleen maar steken aan de rechterkant van mijn buik achter mijn schaambeen. en beetje misselijk. maar gelukkig niet meer zo een pijn als gister.. dat was écht ondragelijk.. als er maandag nog is maak ik voor dinsdag maar een afspraak. met mijn huisarts.
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian 16 april: Jennie72 17 april: Jelske1978 26 april: daantje86 28 april: Titus. ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
Hallo Ladies, Ik kom ook naar april, mijn NOD is op 17 april, zou iemand mij op de lijst willen zetten? Laten we hopen dat we deze maand veel pink ladies erbij krijgen... dat zouden dan wel een kerstkindje kunnen worden in mijn geval geloof ik...
Hoi Meiden, helaas deze maand weer ongi geworden . Mijn volgende NOD is vrijdag de 13e april, hopelijk blijft het dan weg en kunnen we een test doen. Dat zwanger worden doet wel een groot beroep op je geduld zeg, maar ja het is niet anders... iedereen ook weer succes deze ronde..
Hoi meiden van April, ik wil me ook hier graag melden. Mijn NOD is 13 april, mag ik op de lijst. Het kan mij ook een kerstkindje worden als het deze maand raak is en het vraagt inderdaad erg veel geduld dat zwanger worden. Eerst waren we nog niet gericht bezig en was ik zo zwanger, maar helaas na een miskraam van 8 weken wil het niet meer lukken. Ik ben nu ook begonnen met temp. mijn cylus is de afgelopen 3 maanden met 1 dag korter geworden, ik heb nu een cyclus van 27 dagen, dat scheelt weer wacht tijd Nou allemaal succes gewenst deze maand, we gaan er met z'n allen voor!
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 16 april: Jennie72 17 april: Jelske1978 & Monatoetje 26 april: daantje86 28 april: Titus. ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
Gisteren had ik echt het gevoel mijn eisprong te hebben,buikpijn en slierterige afscheiding.Zaterdag geklust en gisteren weer....vanmorgen was mijn temp 36.7 terwijl het normaal altijd 36.5 is(wel eens wat anders maar meestal) Heel spannend We moeten nu nog afwachten tot me NOD 1 april.....maar van mij mag het hoor!
Hi ladies, Vandaag mijn eisprong (volgens banner) maar ik denk dat ik hem al gehad heb vorige week? Anyway voor de zekerheid het hele weekend geklust hihihihihi echter had ik gister tot mijn schrik een beetje rozeverlies, ik denk dat we te fanatiek zijn geweest ofzo. Maar toch denk ik dat ik mijn ei vorige week heb gehad, toen had ik (net als valli) slierterige afscheiding? Tevens doen mijn borsten onwijs zeer en dit heb ik alleen na mijn eisprong.... Maar goed het blijft gis werk hihihihi....
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 14 april: Juudje1975 16 april: Jennie72 17 april: Jelske1978 & Monatoetje 26 april: daantje86 28 april: Titus. ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel
Hallo meisjes van april, ik kom me ook weer hier melden. Zaterdag zijn die rot gekomen. Baal d'r echt heel erg van. Maar ja, kan er verder weinig aan doen. Door naar ronde 5.
missy en susan mijn NOD is ook 13 april, hopelijk wordt het een vruchtbare ronde! succes iedereen! groetjes flyke
'Passagierslijst' 1 april: Pat 7 & Dimmel & Taliaa & Ayse 2 april: Silla & Pebbles & Essiee & Loesjuh 3 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje 4 april: Illy & Hartje 1 & Lot23&Ayse & Sam28 5 april: Pamela & Marloesje & Zico 7 april: Gerda1975 & dani86? & Daantje82& FunnyMe & Rumah 8 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje 9 april: Busybusy & Ikkie 10 april: Salapio & Linmar & lana 11 april: Morgaantje & Sunnycloud 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke 14 april: Juudje1975 16 april: Jennie72 17 april: Jelske1978 & Monatoetje 26 april: daantje86 28 april: Titus ongi.... zwanger....negatieve test...twijfel