Hoi hoi! Nou, had me vanmorgen ineens toch enorme krampen! Bah bah. En idd 28 april is nog wel heel ver weg, voor m'n gevoel! Jij ergens last van?
Oh, nou inderdaad ba bah dan bij jou! Balen is dat zeg. Hier niet veel bijzonders, wel wat kleine dingen, grotere (.)(.) en een beetje pijnlijk, lijkt wel een soort spierpijn uit mn arm... En een zere rug (tzelfde als dat ik ongi ben of wordt) en een raar gevoel helemaal onderin mn buik, nu ik zit doet t bijvoorbeeld erg veel pijn achter mn schaambeen en ook als ik me 's ochtends even lekker uitrek bijv... En veel witte afscheiding. Maar goed, kleine en erg vage dingen dus, dus ik hecht er zelf niet veel waarde aan, deed ik vorige maand heel erg, dacht telkens dat ik mss weleens zwanger kon zijn, en ben nu een stuk nuchterder, maar dacht schrijf het toch even op nu je er naar vraagt
Haha, ik heb ook al last van mn arm, maar dat komt omdat ik gisteren de hele avond aan het schuren ben geweest! 8) Ach, ik ben er ook niet echt op aan het letten verder, maar die krampen viel me wel op, omdat dat zo ontzettend zeer doet! Veel witte afscheiding heb ik ook, heel erg veel. Soms denk ik: oeh, daar lootp het weer.
Haha, inderdaad dat oeps gevoel! Gelukkig allebei er dus niet zoveel mee bezig, mss wel omdat we allebei denken gemiste kans door vroege eisprong.., Ik nog wel tenminste. Maar daar zal je best last van hebben van dat schuren ja, nog allemaal druk bezig?
Ja, nog een paar weekjes. Deze week gaan we de keuken plaatsen, worden de wc's betegeld en kunnen de wc's er straks eindelijk hangen. Kan ik na 7 maand eindelijk in mn eigen huis naar de wc! Verder moeten we nog de woonkamer schilderen, de gang en overloop en moet de badkamer nog worden betegeld. Maar dat kan nog niet, want de sierstrip is nog niet binnen. Wordt volgende week geleverd. En als het dan klaar is, overhuizen, twee weken vakantie (ff rust), dan gaan we beginnen aan de schuur en de tuin. Maar het schiet gelukkig op!
@Linmar, Salapio & Fientje ... Gefeliciteerd meiden. Gaat het einde van april dan super roze worden?!
heey allemaal april is echt een vruchtbare maand voor bijna alle vrouwen gefeliciteerd die zwanger zijn en de rest succes groetjes samantha
Ik heb trouwens helemaal geen symptomen, tenminste niet anders dan als ik ongi zou moeten worden. Heb ook tegen beter weten in een testje gedaan: kwam vooral doordat mijn temp hoog bleef Enige wat wel anders was is dat mijn ongikrampen in buik minder continu waren en niet lang aanhouden/hielden ...
Lekker joh, dat het einde in zicht komt! Vast heerlijk alles naar je zin. Je kunt die 2 weken vakantie dan vast goed gebruiken om energie op te doen voor de rest! Maar wordt vast helemaal mooi, en dan is het toch je eigen paleisje, zeker na zoveel maanden. En als je dan ook nog op die mooie nieuwe wc een posi test in handen hebt is het natuurlijk helemaal super! Hihi, maar eerlijk, alleen dat voelt dan al als een luxe om gewoon in je eigen huis naar de wc te kunnen, is toch wel echt een vereiste!
@ Salapio: wordt wel eens tijd he? Geen wannabee meer zijn, maar een echte 8) Maar ik zie echt een mooie tweede streep...tof hoor!
Hahaha! Sterker nog, als er nou een bouwkeuring zou zijn, wordt ie nog als onbewoonbaar verklaard! Gelukkig wonen onze ouders in de buurt, dus een wc is gelukkig nooit ver weg, maar idd, dat zal al een hele opluchting zijn als die er eindelijk hangt!
Heejjjj, Fientje, wat super meid! Ik weet nog goed dat je die vorige bloedtest liet doen en dat je down was dat 'ie toen negatief was... En nu zulk mooi nieuws! Heel veel geluk gewenst, meid!
Oh, echt waar joh! Jullie zitten gewoon nog in een soort van kraakpand, haha! Gek idee joh. Mar dat is wel fijn dat je ouders in de buurt wonen, is het tenminste ook een bekende bij wie je naar de wc kunt!
Balen, Yuntje... Je had behoorlijk wat zwangerschapssymptomen zodat wij er allemaal in begonnen te geloven . Zo zie je maar weer dat een vrouwenlichaam je iedere maand voor de gek kan houden. Heel veel succes met verhuizen en met het 'ontspannen klussen' .
T is inderdaad een vruchtbare maand! Al aardig wat roze op de lijst, al is dat natuurlijk nooit genoeg he Zo wordt t tenminste een beetje gezellig cruisen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, heb helemaal zin om met jullie me te gaan, waar gaat de reis precies naartoe?
Ik ga zo toch langs op mn lief zn werk. Heb ook een goed excuus want hij werkt er nog maar net en het is een mooi hoog gebouw in het centrum van Den Haag. En hij heeft het altijd over het mooie uitzicht. Kan het echt niet voor me houden en kan ook niet thuis zitten en al helemaaaaaaal niet nakijkwerk doen (arme leerlingen). Met een kaartje dat we met kerst waarschijnlijk niet naar een waddeneiland zullen gaan (soort traditie om tweede kerstdag dat te doen). Afgelopen jaar ook al niet gebeurt omdat zijn zus hoogzwanger was ...
Overigens heb ik deze maand voor het eerst getempt en denk ik dat ik mijn ei op vrijdag de 13e (leuke dag hihi) heb gehad. Ik voel daar eigenlijk niks van dus het is wel een gokje. Laten we nou net twee dagen ervoor niet geklust hebben . Daarna wel weer snel uiteraard met met dat temperaturen ben je eigenlijk al te laat... Want met de eerste hoge temperatuur is je eisprong al voorbij. Nou ja, ik gebruik die kennis dan maar voor de volgende maand! Als ik van die vrijdag uitga zou ik deze maand waarschijnlijk weer een cyclus van 29 dg. hebben. Maar ik laat m'n banner maar even staan op 31 dg. Raak ik ook niet in de verleiding om eerder te testen bijvoorbeeld .
Dat heb ik ook ja, zo lang mogelijke cyclus op je banner, dan kom je niet in de verleiding, heb ik ook gedaan hoor Maar ik hoop voor je dat het toch nog op tijd was, spannend weer hoor!