NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor, Salapio! Een streep is een streep, meid!
    Kan goed begrijpen dat je niet met het nieuws kan wachten en snel even langs het werk van je vriend wipt :D . Wordt vast een heel gezellig bezoekje ;) .

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hi hi, wat herkenbaar allemaal he :D . En je zult zien dat ik tegen het einde van m'n cyclus toch weer ga rekenen en dan denk: eigenlijk kan i best twee dagen eerder testen :) .
    Ik heb hier thuis nog een test liggen van MatCare dus ik heb streng met mezelf afgesproken dat ik die pas gebruik als ik van m'n banner mag testen. Met die ene test moet ik het maar doen. Een goeie stok achter de deur ;) .
    Jij ook nog even succes gewenst op 'de wachtbank' he!

3. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Haha, ik ken het! Ik zit ook af en toe te rekenen, dan en dan kan het misschien al wel. Die test van jou is ind een goeie stok achter de deur, ik heb een date met mausje om te testen en dat is ook wel een goeie stok! Laten we hopen dat we het allebei volhouden, jij ook nog veel succes!

4. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal ik weet ook niet warneer ik mijn eisprong heb dat is wel jammer maar dat staat toch op je banner met dat duiveltje
    ik denk niet dat dat altijd klopt toch ze zeggen ook dat je dat aan de afscheiding kan herkennen of het draderig word maar dat heb ik vlak voor mij evuluatie dat kan dan toch niet dacht ik
    weten jullie hier meer van

groetjes samantha

5. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Geweldig meis, van harte gefeliciteerd!

6. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Op de NOD lijst is (met vandaag meegerekend) 1 op de 4 meiden zwanger, best netjes toch? Al mag het altijd meer zijn natuurlijk ;)

7. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    zo best veel allemaal over 9 maanden een babytje in hun armen zou echt mooi zijn.

wie geeft zich op voor moeders voor moeders ?

groetjes samantha

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb toch weleens verteld dat ik met mijn andere zwangerschappen ruim een week voor NOD positief had getest?
    (Schijnbaar maak ik veel HcG aan)

Ik heb 2 uur geleden weer een zwangerschapstest gedaan :oops:

Veel te vroeg natuurlijk,moet immers pas 26 april ongi worden.

Had nog niet mijn broek omhoog en er verscheen een 2e lijn :confused: :confused: :confused: :confused:
    Moet er wel bij zeggen dat hij heeel vaag is hoor.

Ik ga nog niet hardop juichen,wacht nog 3 dagen en dan test ik opnieuw een keer(kan nog vanalles mis gaan he)

Waarom?

Krijg echt heel veel witte puntjes op mijn tepels
    En kreeg geen enkele broek meer dicht,terwijl ik normaal gesproken echt een magere lat ben :rolleyes:

Vind het nu wel spannend hoor :oops:

9. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Oeh Nathalie, je maakt het weer spannend! Maar ik zou ook over een paar dagen nog een test doen voor de zekerheid!

Ik feliciteer je al wel vast voorzichtig!

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik zal eens de foto's in mijn album zetten,dan kunnen jullie zien of je "iets" ziet

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OOOH meis

spannend allemaal
    ja maak maar snel een foto

12. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ja, doe dat!

13. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Spannend joh, van mij ook vast voorzichtig gefeliciteerd! Ga zo snel in je album kijken wat ik ervan vindt!

14. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Spannend, ik duim voor je!

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Staat erin,is wel vaag hoor............

16. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    en weer precies op de dag af....

Yuntje is ongi geworden!

Ben nu met mn banner uit gegaan van 26 dagen cyclus....

Vol goede moed naar de volgende ronde!

17. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Welke test heb je gebruikt dan? Hij is wel vaag, ja, maar toch zag ik dat lijntje ook hoor!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja wel erg vaag maar je hebt ook veels te vroeg getest dus dan moet hij over een week duidelijker zijn

19. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Ik zie wel een streepje, al is het nog wat vaag... Mmmm, lastig durf niet zo goed iets te zeggen, gewoon over een paar dagen nog eens testen denk ik :(

20. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Heej Nathalie! Wat spannend joh... Ik zie hem ook heel vaag... Toch echt een voorzichtige felicitatie van mijn kant! Een streep is een streep he. Even twee dagen wachten en je hebt vast een duidelijkere test in je handen. Super meid :D !

Yuntje, balen meid... Zoveel symptomen en dan toch... Nou ja, weet je in ieder geval voor de komende maanden dat je daar niet van op aan kunt. Veel succes in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina